FESTBILDER

Var kjempemorsomt i går, ble desverre litt for mange tequila shots på meg da.. så tok kveld ganske så tidlig ! Hehe..  men gøy var det ! Tenkte jeg kunne legge ut litt bilder fra gårsdagen her. Ble ikke tatt så mange bilder med mitt kamera da, så de fleste bildene har Marita. Måtte flire litt da jeg så gjennom dem, haha :- p

 

 

Var sånn helt egentlig ikke meningen at jeg skulle ha lyserosa BH under en gjennomsiktig svart blondetopp, men slik ble det bare siden jeg tok på meg noe annet enn det jeg egentlig skulle ha på da vi var hos Marita.. Meen, det gikk nå fint fordeom ! 

– Hva har dere gjort i helga ? 🙂 

37 kommentarer
    1. dødsfin kjole rannveig! å imens æ huske på d, den treningsgreia vi snakka om igår, æ mene d.. treng en treningsbuddy! 😛

    2. Etter og forstår så skal man vist ikke få LOV å gå ut etter man er blitt mor! Når man er blitt mor skal man leve i sølibat , fest , sex , ordne seg osv er FY FY! herregud folkens.. Skjerpings

    3. hærregud,e mor shøl å kan å gå kledd sånn!å det har ingen betydning for kordan man e som mor!å uansett så vil det ikke si vi ikke kan gå sånn fordeom vi e mødre!!våks opp folkens!!

    4. Ja voks opp. Når man får barn er man et forbilde. Passer seg vel ikke å kle seg slik?? Sier ikke at du er en dårlig mor. Sier bare at du må voksne opp litt:)

    5. LOL. Det blir så latterlig å se folk som skriv at man ikke kan gå sånn(pynte seg) bare for at man e blitt mamma?? sorry meg altså, men det e jo helt på tryne… det e jo bare teit. Mødre skal liksom gå som et dass? nei takk. Hvis det e sånn dokker mene, så for nu fedre også slutte med å pynte seg. haha, det høres jo bare helt dumt ut. La nu folk gjøre som dem vil, kle seg som dem vil OSV. Det e jo faktisk personligheten som e det aller mest viktigste uansett 🙂 Trur ikke akkurat at ho e en dårlig mor bare for at ho har det litt gøy, det e jo bare sunt etter å må passe på ungen sin dag inn og dag ut.
      Syns det va et kjempe fint antrekk, stilig!
      (ps: gjør vell ikke nokka om man ser bh’en, regne med alle har sett det før??)

    6. Heei, jeg har fulgt bloggen din side du begynte (nesten da) blew med en gang belt imponert over ærligheten din! Eg stolt over å vere din leser. Topppunktet om dagen er når du har laget eit nytt innlegg på bloggen. Stolt over at du har valgt å ikke tatt abort men er alenemamma. Og de som slenger dritt kan bare dra til hellvette!! Jeg tror ungen din kommer til å ha det supert og håper du kommer til å ha det og !:) jeg er din største fan og håper du finner din bedre halvdel som ikke forlater deg ,du fortjener mye bedre<3
      Så lurte jeg på om du kunne svare på dette:
      Den kaninen du har tatovert, hvor gammel var du når du tok den? Hva koster den? Angrer du siden det står for playboy?:) (ikke frekt) du sa den hadde ein bakgrunn , hva er det?
      Og vist du synst spørsmålene er upassende trenger du kkkje svare!:)
      Hilsen din største fan <3 🙂 <3 🙂
      Gi babbisen din ein klem fra meg:)<3

    7. Eg kommenterte ovenfor:)
      Eg har ikke pupper enda..:( er snart 14 og er bekymret hva kan jeg gjøre uten foreldre innblandet? Alle vennene mine har pupper og ikke jeg.. Folk kommenterer det og .. Jeg har VELDIG dårleg selvtillit pga dette..

    8. Så utrolig teit at dokker mener at man e en dårlig mamma hvis man fær ut å koser seg, eller pynter seg i den forstand! man legger ikke livet sitt på is selv om man får unga, man e fremdeles d samme menneske som man va før bortsett fra at man har et ansvar for livet. D e helt vanvittig at folk kan mene at man e en dårlig mamma hvis man fær på byen, æ hadde skjønt d om man hadde dratt ut hver jævla helg, men herregud, en gang hver andre måned har nu ingenting å si! lurer på om dokker vet alt om kossn forholdet til Rannveig og Nathaniel e siden dokker har så sterke meninger. Man kan være en super mamma selv om man tar seg tida til å huske på seg skjøll en gang iblant!

    9. Utrolig stilig kjole:) Lurte på hvilket merke linsene er, og hva fargen heter. Du passet dem kjempe godt!

    10. Du var skikkelig søt der! og leppestiften passet deg godt, kunne du vist på bloggen hvilket merke og farge det er?:):)

    11. Heisann kan du være snill og slette kommentarene liggende inne på bloggen din her 🙂 angivelig fra remi(min bror) og meg selv. Siden din er kjempefin Rannveig, men det er altså ikke vi som har chattet eller fyllt på i bloggen din 7.5 2012 klokken 02.38 og 02.55 ish.
      Setter pris på om du tar kjapp affære på dette. Tusen takk:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg