NATHANIEL CHRISANDER 5 MND !

Den 19 mai kl 22:35 var det akkurat fem måneder siden min nydelige lille gutt så verden med sine to vakre brune øyne for første gang ! Og det er like rart å tenke på hver gang. For for meg er han fortsatt en liten nyfødt baby, og jeg fatter ærligtalt ikke bæret av hvor tiden er blitt av henne ! Sykt å tenke på hvor fort tiden faktisk går når man ble mamma. Dag inn og dag ut med samme greierne. Når tiden går SÅ fort er det vel ikke lenge til 18’års dagen hans, haha. Før jeg ble mamma , gikk jeg alltid å gledet meg til noe litt langt fram i tid. Nå rekker jeg såvidt å tenke på morgendagen, og når noen sier: men herreguud, det er jo så lenge til. Så tenker jeg, den dagen den kommer plutselig ! For det er slik jeg føler det etter jeg ble mamma, ting kommer bare plutselig. Du rekker ikke å glede deg engang, hehe. Man setter heller pris på alle de små gledene i hverdagen som småbarnsmammativærelsen fører med seg. Jeg ville ikke byttet ut livet mitt for noe her i verden, jeg kan ærlig inrømme at jeg har det ganske greit ! Har verdens fineste sønn og et herlig liv som jeg nyter hver enete ene dag i ! 

 

Selv om jeg savner nyfødtperioden veeldig,så vil jeg si at nå for tiden er den mest spennende perioden i utvilklingen til Nathaniel så langt ! Han har blitt så stooor, og sir både mamma og mange andre rare lyder. Han ler veldig mye, og smiler til alt ! Han er med andre ord en skikkelig godgutt.Når jeg ser på han ,så blir jeg så utrolig stolt av meg selv ! Tenk at JEG kan lage noe så vakkert, noe så perfekt ! Det er helt ubegripelig for meg.  Jeg kan med handen på hjertet si at jeg ikke visste hva kjærlighet og det å elske noen betød, før jeg fikk Nathaniel. Jeg trodde jo såklart jeg visste, men det å få barn skaper helt nye dimensjoner innen kjærlighet du aldri visste fantes. Jeg har aldri elsket noen så høyt som jeg elsker lille gutten min. Og jeg kommer jeg nok aldri noensinne til å gjøre heller !

Å være mamma er helt fantastisk. Det kan virkelig ikke beskrives med noen ord, må bare oppleves ! Det er selvfølgelig tunge dager og frustrasjon hvor man føler seg veldig begrenset.. , og søvnen har jo sett sine bedre dager for å si det sånn. Men jeg klager ikke ! Alt dette er småtteri i forhold til hva jeg får tilbake. Ren kjærlighet, og verdens fineste smil som virkelig kan smelte <3

 

 

Du har brune øyne og røde kinn. 

Du har latter som smitter du, 

gutten min ! 

 

Den vakreste skapning på denne jord! 

Den største prestasjon, 

gjort av din far og mor

 

Mamma elsker deg Nathaniel, verdens aller fineste  ! <3

11 kommentarer
    1. Gratulerer med 5måneders-dag til Nathaniel:) De vokser så fort disse små Vesla mi er 2 måneder allerede. Syntes det var i går vi kom hjem med henne fra sykehuset, og på søndag skal hun døpes allerede. Men å være mamma er absolutt det beste som er i verden<3 Selv om det er slitsomt til tider så gir det så fantastisk mye glede:)

    2. Gratulerer med 5 mnd dag til Nathaniel! 😀 Gutten min Teodor blir 4 mnd imorgen! 😀 Utrolig hvor fort tiden går, synes ikke det er så lenge siden han var bare en liten baby! 🙂

    3. Så skjønn han e 🙂 Godt at du og Tor Even har fått ordna opp også! kjempe bra 🙂
      Glede meg også nu til å få min lille baby 😀 bare 18 uke igjen ;D

    4. Your words actually brought a happy tear to my eye, even translated, it was VERY well-written Rannveig, so true.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg