RESTYLANE

 

Nå har jeg nettop våknet fra en litt for lang powernap på hotellrommet ! Har vært en utrolig lang dag i dag,og vi har faktisk fått gjort utrolig mye Har vel vært her i Oslo iiden i 12 tiden på formiddagen.. På den tiden vi har vært her har vi vært på Colosseumklinikken å tatt restylane blant annet. Synes de var utrolig flinke der, og er veldig glad for at vi dro dit for å gjøre det.Silje, damen som tok det på oss, var utrolig søt og flink !  Fikk såklart bedøvelse, men det var faktisk kun i overleppen da det var der hun stakk flest ganger. Fikk to stikk i underleppen, og fyfaen det gjorde vondt altså ! Men man må jo lide for skjønnheten 😉 Rett etterpå var vi derimot ikke så veldig skjønne, både jeg og Marita så ut som to stk duckfaces ! Spesielt jeg, siden jeg har ganske fyldige lepper fra før av. De er fortsatt veldig hovne,men synes det har blitt bedre da !

 

Det øverste bildet er tatt rett etter, og  bildene uder er tatt ca et halvt døgn etter behandlingen ! Veeeldig hoven fortsatt, og som dere ser har jeg fått et lite blåmerke på ene siden av overleppen. Bare hååper det forsvinner til imorgen !

 

For imorgen skal jeg nemlig på photoshoot med Sunniva Munklien ! Gleder meg masse, blir nok utrolig gøy ! Så straks etter dette blogginnlegget er ferdig, skal jeg og senga ha date igjen ! Må jo ha litt skjønnhetssøvn, vært lite av det i det siste. Men sånn er det jo bare å være mamma da ! 

Uansettl Kan jo fortelle litt om hva vi ellers har gjort. Etter vi hadde vært på colosseumklinikken tok vi en taxi til hotellet for å ta alle koffertene dog bagasjen dit.. vi hadde MYE. Slitsomt. Deretter tok vi en taxi til Jan Thomas Studioet, der vi skulle gå gjennom hvordan vi skal ha håret mitt ogsånt imorgen. Blir nok braa det der ! Altså, håret skal ikke være sånn som på bildet under.. her på bildet er det jo bare helt vanlig rett ned. 

 

I dag har det også vært myye filming, og har også vært å tatt pressebilder til Unge Mødre ! Gleder meg sånn til det kommer på TV til høsten, og det håper jeg dere også gjør ! Tror det begynner i september, men det er jeg litt usikker på egentlig. Ikke lenge til iallefall, og av erfaring vet jeg at tiden går veeeeldig fort. Spesielt for oss mammaer, haha ! Men det er faktisk sant, tiden etter at jeg ble mamma går så utrolig mye fortere enn før da jeg kun hadde meg selv å tenke på. 

 

 

 

Lars kameramann ! 

 

Meen.. nå er det senga for alle penga! Så får dere heelt sikkert høre ifra meg om et par dager eller tre.. eller kanskje imorgen, om jeg kjeder meg. Men det tviiler jeg sterkt på ! Mye å gjøre, og har møtt utrolig mange koselige folkden korte tiden vi har vært her, og enda flere imorgen ! I morgen skal også farmoren til Nathaniel som bor her i Oslo passe han, og han skal sove over hos henne fra imorgen til Onsdag. Så da skal jeg være bare Rannveig en kveld ! Blir bra ;D

Blogges ! God natt 🙂

65 kommentarer
    1. At du gidder og ødelegge ansiktet ditt på det der. Leppene dine var fin. Nå der i mot var de helt forferdelig stygge.

    2. Kunne ikke brydd meg mer om å diskutere hennas utseendet, ho var ødlegge det så mye ho vil men du Rannveig burde roe ned all den springingen med guttungen din overrat han er trossalt et lite barn ikke et leiketøy du ska ha med deg overalt, du er alt for ung og en faktisk dårlig mor som ikke tenker på tilstnden for guttungen din, du drar han med deg overralt på tunge lange dager, han makter jo ikke det stakkar. Jeg kan nesten si meg 100% sikker på at du kommer til å bli kontakta av barnepersonalet osv.. utrolig godt at han ska til farmora de, at han får mye avbelasting håper bare ho ikke e lika stokkdum som deg.. jeg blir så frustrert og sint når jeg ser hvordan du holder på.. Du e blitt trossalt en mor, så då bør han komme først i rekko, ikke alt ant. håper faktisk noen tar han ifra deg for hans eget beste. Dessverre.

    3. Stå på Rannveig! Du er en god mor, å det vet du 🙂 Å ikke minst takk til deg som orker å dele litt av livet ditt med oss lesere 🙂

    4. jævla tapere som kommenterer dritt, tror dere hun tar restylane for å se fin ut for akkurat deg? Sola står ikke opp for å skinne på deg skjønner du. Dust..
      Heia Rannveig:)!

    5. Serr, Elise over her, er du tvers igjennom dum eller???
      Selvom man har blitt mor betyr det ikke at man skal sitte på ræva hjemme dagen lang for å passe ungen sin, om ho tar seg en tur til Oslo så er det kjempefint og sunt for Rannveig! Ho er en såpass god mor at ho lar barnet sitt få hvile og sove akkurat som før, det er jeg nesten helt sikker på, så han blir ikke utslitt av å reise. Han syns sikkert alt nytt han ser er kjempespennende! Blir kokende forbanna av sånne slappe jævler som deg som bare vil lage kvalme, og sitte på ræva hele dagen. Regner med at det er det du gjør når du klager på at Rannveig tar seg en tur til Oslo. Nei æsj, du gjør meg kvalm med det pratet om barnevernet. Du burde være flau over deg selv. Er kun du som driter deg ut.

    6. Himmel for nån kommentara. Regne med at Rannveig vet GODT sjøl ka som e bra for ungen hennes.
      Faktisk …

    7. Mange stygge mennesker her i verden, som ikke klarer å bruke hodet sitt. desverre!! DU elise! dra med deg den grusomme kommentaren din inn på do, å kast den opp igjen, så trekker du ned. Har skrevet et innlegg om den kommentaren du kom med til rannveig på bloggen min… æsj, så frekk du er!!! RANNVEIG DU ER NYDELIG!!!

    8. Gleder meg også til unge mødre 🙂
      Men du som er så pen fra før av burde ikke bruke Restylane, du er mye penere uten!
      Men dette var ikke ment negativt, digger deg 😀

    9. Kan bare ikke fatte å begripe hvor fæl enkelte gidder å være mot Rannveig. Unger blir ofte syk, det er normalt. Ja, kanskje hun farter mye, men er bedre det en å sitte på ræva å klage på hvor trasig det er å være alene mor for du får ikke tid til noe som helst. Gjør som Rannveig og få mer tid ut av hverdagene.
      Blir KVALM av altaværingene som tror de er så mye bedre en alle andre, vet så mye bedre en alle andre og tror de kan oppføre seg som de vil. Alta folk er så utroolig spesiell !! Aldri vært normal, og jeg skammer meg over Alta. Hilsen utflytta altaværing som JA, har sett Rannveig og vet hvordan hun er. Kan beskrive henne både positivt og negativt da jeg faktisk engang har kjent henne, men ingen fortjener å få slike unødvendige SKJIT kommentarer. Hvilket menneske er akkurat DU som skriver dritt anonymt om hvor stygg hun er. BARNSLIG HVOR??? Så usaklig som det går ant.
      ALT skal dere plukke opp, absolutt ALT. Om hun bruker dentinox til ungen sin så er hun en dårlig mor pga at dere har fått med dere en forskning på det som viser at det kan være farlig. DERFOR er hun en dårlig mor?? Alt mulig dritt dere plukker opp å slenger i trynet hennes. Dere burde seriøst skamme dere, alta folk har BESTANDIG vært hakkete på andre, mobbete og fæle. Alle er best, og jeg og mine venner er best, alle andre kan bare reise til helvette liksom. ÆSJ !!!
      – Hilsen utflyttet Altaværing !

    10. Lure på hva alle egentlig holder på med om dagene, tydeligvis ingenting siden det er så hysterisk interessant å rakke ned på andre mennesker! Syns det ble bra jeg, og har tatt restylane i leppa selv, men for andre grunner ;-). Stå på Rannveig, gleder meg til å se deg på TV til høsten! Må komme å hilse på dåkker en dag selvom jeg har låvt deg det lenge x), men snart har jeg masse ledig tid så bare å plinge på om du vil ;D

    11. Må bare le av alle de teite kommentaran. Syns ho Rannveig ska få lov å reise så lenge ho har muligheta til det. Æ reiste mye med min første å ho har ikke tatt skade av det å va vel ikke en dårlig mor av den grunn. Ungan sover jo like godt i vogna som hjemme, i allefall når dæm e små.

    12. Søt du var med duck nebb, husker da jeg gjorde det en gang det er ganske fint etter noen uker:) det forsvinnet jo etter en stund uansett og det er en betryggende følelse. Det er bra du tar deg en Oslo tur! det treng mødre iblandt, man treng ikke sitte hjemme hele året som mange gjør.

    13. Even though you yourself are young Rannveig, you already have an opportunity to be a positive role model, not only for Nathaniel, but for all of the t.v. viewers that will emulate what they see, I believe you can serve as a good example. At least here, society trusts an 18-year old to fight in a war, drive a car, and vote for president, although there’s not as much experience as an older mother, young mothers MUST learn how to raise their baby after it is born, you are helping with your blog and t.v. how to do it, wishing you all the support, love, and inspiration for much success sweetie, good night and sleep well and sweet dreams friend.

    14. Mangr av kommentarene er her drøye!! Men er noe enig med ELISE!! Du skrev nylig at han var syk igjen, å du er ute å farter hele tiden+flytting+dåp+filming..
      Å nå, nå skal du dumpe sønnen di. Et sted han ALDRI har vært før.. Omg, han kjenner bok ikke den damen, også overnatte da? Hva tenker du på? Ikke sønnen din hvertfall

    15. du M… er det din sønn eller? er det du som er der med han å ser hvordan ting faktisk ligger an? foreslår at du holder kjeften din igjen jeg, frekke faens mærr

    16. Hahahahaha.. Må le av ELISE. Assa jeg er enig i at enkelte ting Rannveig gjør får henne til å virke som en dårlig mor til tider, Men er hun virkelig en dårlig mor? Det kan ikke vi vite, og om hun ikke har på nathaniel lue en varm dag- er hun da automatisk en dårlig mor eller dum for di de alltid skal ha på lue ute? Kanskje han lå i skyggen? Kanskje hun tok den av og dtok den på igjen etter bildet? dette vet jo ikke vi. MEN UANSETT FORTJENER ALLE BARN OG VÆRE HOS SIN MAMMA, med mindre det er farlig eller skadelig for dem, og dette kan ikke vi avgjøre, og jeg tror virkelig det er verre, mye verre tilfeller der ute som BV må ta seg av.

    17. Jeg skal IKKE dømme hennes rolle som mor, for det har jeg ikke peiling på 🙂 MEN, lue er ikke dumt, selv om det er varmt 🙂 Barnas ører tåler veldig lite, og ser på bildet ditt at han ligger i sola med øynenen lukket.. Snu vogna fra solskinn, vondt med sol i øynene 🙂

    18. Her var det mye usaklige kommentarer… Var sjøl alenemor for herrens mange år siden. Jentene mine er “vokste opp” på pub. De sov i vippestolen sin på biljardbordet i baren…når jeg hadde dagvakt. Om kveldene hadde jeg enten barnevakt, eller de sov inne på kontoret. Og ingen av dem har tatt noe skade av det. Ikke røyker de og ikke drikker de bl.a. Sundt å ha med ungen der en ferdes. Hva med alle kjendisene da, der ungene sover back stage? Synes denne jenta her er kul jeg – stå på!

    19. Ikke når ungen er syk så mye.. Da er det ikke greit å ikke noe stå på.. Å hva faen er det med hun som kaller M en faens mærr? Er du noe bedre sa som skriver stygge ting til henne?? Shit ass!!

    20. Det var en grunn for at jeg skrev det jeg skrev, ho farte veldig mye rundt med et sykt barn, seff når du lager en blogg så vil alle fortelle sine meninger, men som sakt jeg kunne ikke brydd
      Meg mer om hva ranmveig gjør men faktisk redd for barnet hennas, og kem i alle dagr tar med barna sine på pub når du selv er på jobb?
      Jeg er mor jo så det er faktisk umulig og sitta på ræva heile tiden, jeg er mye ute jo med vesla men tar hensyn til ho at det ikke blir for mye farting og at ho får slappe mye av. Ho er trossalt bare 2 måneder yngren rannveig sin. Men ho øver har ett poeng med å levere barnet fra seg om ho er ukjent for guttungen, men ska ikke si At ho er en dårlig mor men virker som ho er en veldig sløv og tenker ikke lengre en nøtta. Men for all del ho får bare slite guttungen sin ut stakkar, noe så er ufattelig fælt. og det med luo var jo og veldig fælt, så ho viser seg iværtfall som en dårlig mor… Men no kjenner jeg ho ikke men håper ho er en heilt an person enn ke ho tar seg utsom her, for her er ho virkelig en ragisk bimbo mor pg det har ingenting med sjalu som dere rannveigelskere kaller det, for jeg kunne virkelig ikke brydd meg mer om ho men bryr meg faktisk om barnet og hvordan han har det.

    21. Elise: jeg vet ikkje om jeg skal le eller gråte da jeg leser den tragisk uvitende rett igjennom blåste kommentaren din. God bedring! 🙁
      Rannveig u go girl;)

    22. M er en mærr som kan skrive sånt til en hun ikke kjenner.
      Tvers igjennom en stor idiot som skriver noe så tragisk dumt!
      Kjenner jeg blir forbanna over at mennesker kan være så forbanna kørka!!!
      Dere er bare så møkk sjalu på rannveig! Prøver alt dere kan for å tråkke på henne.. dere skriver så mye piss!!!! Prøver å psyke hun ned ved å skrive alt der bullshittet dere skriver, faen så sint jeg blir. Rannveig du er så flotte og sterk, å du skal ikke ta til deg noe av det tullet der. Fy f så forbanna jeg blir av å lese de idiotiske kommentarene her.

    23. Skaff dere et liv vær så snill;) er vel en gjeng med halvfeite sjalue dumme mødre som rakker ned på rannveig for å føle seg bedre, stikk å slank dere å vær litt mer positiv!!!!!!! gå ut å nyt været feks 😉 ?
      Ka faen.. klarer dere ikke å unne andre godt? å hva faen .. hvordan kan dere skrive så mye piss som dere ikke vet en dritt om.. lua ditt og datt, sola i ansiktet. hahahah!! LER MEG IHJEL 🙂 !!

    24. Skal være helt ærlig nå.. Før så synes jeg du så ut som en ånkli person som tok vare på ungen sin. Men når jeg så det bildet du la ut i forrige innlegg med puppen hengende ute oppi ansiktet på Nathaniel.. Da tenkte jeg bare, WTF?? 😛 Hvis Nathaniel har nyrebekkenbetennelse, så skal han ikke farte rundt i alle retninger, men ta det med ro til sykdommen slipper taket. Det er faktisk utrolig smertefullt.
      Å en ting må jeg ærlig innrømme og det er at de som kommenterer dritt tilbake og kaller Elise for en mærr og det ene og det andre.. Dere må ikke tro at dere er et sekund bedre.
      Slik som hun over meg. “halfeite sjalue dumme mødre. Stikk og slank dere.”
      Hvis det er noen som burde skaffe seg et liv her er det du.
      For det første så viser du jo at du ikke er noe smartere da du faktisk har glemt noe så enkelt som komma under oppramsingen din… 😉 Å ikke vet en dritt om lue og ditt og datt? Når jeg var i dåp forrige helg i sol og nydelig vær, fikk søskenbarnet mitt ull-lue under dåpslua slik at hun ikke skulle bli syk. Så før dere uttaler dere om at VI ikke vet noe, hvor mye vet egentlig DU..?
      Håper Rannveig, at du blir ferdig i å herje fra deg slik at Nathaniel får en mor som ikke bare tenker på å kle han opp.
      AMEN.

    25. Hahaha, frøken amen. Stakkars unge som må bruke ull lue på sommern.. tror jeg må ringe barnevern!!! :O

    26. Skal være helt ærlig nå.. Før så synes jeg du så ut som en ånkli person som tok vare på ungen sin. Men når jeg så det bildet du la ut i forrige innlegg med puppen hengende ute oppi ansiktet på Nathaniel.. Da tenkte jeg bare, WTF?? 😛 Hvis Nathaniel har nyrebekkenbetennelse, så skal han ikke farte rundt i alle retninger, men ta det med ro til sykdommen slipper taket. Det er faktisk utrolig smertefullt.
      Å en ting må jeg ærlig innrømme og det er at de som kommenterer dritt tilbake og kaller Elise for en mærr og det ene og det andre.. Dere må ikke tro at dere er et sekund bedre.
      Slik som hun over meg. “halfeite sjalue dumme mødre. Stikk og slank dere.”
      Hvis det er noen som burde skaffe seg et liv her er det du.
      For det første så viser du jo at du ikke er noe smartere da du faktisk har glemt noe så enkelt som komma under oppramsingen din… 😉 Å ikke vet en dritt om lue og ditt og datt? Når jeg var i dåp forrige helg i sol og nydelig vær, fikk søskenbarnet mitt ull-lue under dåpslua slik at hun ikke skulle bli syk. Så før dere uttaler dere om at VI ikke vet noe, hvor mye vet egentlig DU..?
      Håper Rannveig, at du blir ferdig i å herje fra deg slik at Nathaniel får en mor som ikke bare tenker på å kle han opp.
      AMEN.
      Hva i alle dager er det du sitter her å skriver, nå må du se å skjerpe deg!
      Hva i alle dager er det som er så galt med at hun la ut et bilde med puppen i ansiktet på nathaniel? Han fikk vel mat, skjønner du ikke det? Og for det andre, så regner jeg med at hun la ut bilde fordi hun hadde lyst, ikke fordi noen skulle slenge dritt til henne.
      Å guriland, så fælt å kalle elise for en mærr, hun er jo det! Hun viser jo helt klart for hele verden at hun rett og slett er fryktelig lite vettug når hun skriver noe så dumt som det hun gjorde, så se å slutt å vri og vend på alt som blir skrevet her.
      Ja det er nok mange halvfeite sjalue damer her inne som kommenterer stygt, det koster faktisk å se bra ut, å det er vel ikke akkurat noe å legge skjul på at det bare er en sur sannhet å få slengt i trynet. Rannveig velger å dele bloggen sin med hele verden, men det betyr ikke at dere har noen rett til å behandle hun som dritt og stemple hun som en dårlig mor.
      Åh jeg må riste på hodet, du tenker på at noen har glemt et komma mellom linjene. Mens folk her inne skriver at rannveig er stygg, dårlig mor, å at de håper at barnevernet tar ungen hennes. Hvor blåst går det egentlig ann å være……………………………………………
      Ikke vet en dritt om lue og ditt og datt? Har du problemer eller? Hva er det du egentlig prøver deg på her? Jeg syns vel heller det er bedre at ungene ikke har på seg for mye, på sommeren skal de få lov til å kose seg, ikke sitte innpakka i en stor dyne midt på varme sommeren, kanskje det var varmt den dagen, og alle de andre dagene. Må være fryktelig å ha på seg en ull lue over dåpslua.. i fint vær og sol, pass på så de ikke overheter ungen ( bare et lite tipss :))) ) !!!!!
      Jeg håper du frøken AMEN, blir litt mer voksen, og at du kan tenke deg om 100 ganger før du kommenterer igjen her inne.

    27. forstår egentlig ikke koffor jeg sitter her og prøver å forklare en gjeng små drittunger om hva vi mener, Rannveig er en flott jente og har en utrolig fin kropp! men dette er ikke det jeg snakker om ! jeg snakker ikke om kroppen hennas utseendet hennas! Les gjennom kommentarene før dere begynner å kjefte! jeg snakker om sønnen hennas! jeg og trodde ho var en fantastisk mor men no synst jeg bare synn på gutten FORDI HAN ER SYK OG HO FARTE RUNDT HEILE TIDEN! kor gamle er dere egentlig? 14-15 år? dere tenker vell ååå herregud rannveig har fått baby gu for et fantastisk leiketøy! jeg og vil ha så jeg kan vise det fram kanskje jeg får mye oppmerksomhet??
      sku nesten trodd dere var sånn!
      og ja, det med at jeg sa at du var en dårlig mor det beklager jeg, det er forferdelig å si noe sånt, men synst bare du kan prioritere guttungen din mer..
      forstår meg ikke på dere andre, dere er ikke ett sec bedre som hakker ned de andre her heller spes meg… men jeg tar jo så klart ikke det dere sir nært for jeg har vært i deras alder og den tankegangen dere har no:) er det noen som skal bli voksne her så er det dessverre dere.:)
      men jeg må si meg enig med ”amen” kem i alle dager skrive at folk er halvfeite??? dere er ikke halvparten bedre, og ho som lagde eget innlegg av meg? jeg kan ikke gjøre noe ant enn å smile, voks opp unger!

    28. Ja, Elise, for du er vel den perfekte moren eller? Tydeligvis.
      Du vet antageligvis ikke halvparten av det Rannveig gjør for sønnen sin, så du har ingen rett til å verken nevne barnevern eller at ho er en dårlig mor. Du, som mor, burde rett og slett skamme deg. Hadde jeg vært ungen din ville jeg vært flau over deg. Som folk sier over her, du er antageligvis en halvfeit mor, som er misunnelig på Rannveig som er fin, slank og klarer å leve livet OG tenker på sønnen sin. Tror ikke du skjønner selv hvor stusselig du er. Hvor gammel er du egentlig da? Hvis du ber oss “unger” å vokse opp? Du sitter jo selv her å leser en blogg, hvor voksen er du egentlig selv?
      Og frøken AMEN, hvis du skal begynne å prike på hvor folk ikke har satt komma, så burde du kanskje sjekke din egen rettskrivning først?
      “Før så synes jeg du så ut som en ånkli person…..” Virkelig? Ånkli? Hva betyr det? Er det ordentlig du prøver å skrive? Hvis du virkelig skal prike på andre, burde du selv kanskje sjekke hva du skriver, så du ikke driter deg loddrett ut.

    29. Ka faen Ida? du er rett og slett umotbydelig som sir andre e feite:) nei desverre jeg kan ikke si jeg er feit og ka har egentlig det med saken og gjør? det er så usakelig av deg, hold deg til temaet. og si at jeg er sjalu på ho? ka er det å være sjalu for? jeg tror faktisk du lever på hennas liv jeg for du har ikke et liv selv:) men jeg orker ikke å diskutere detta her med deg, det blir bare for usakelig og bruke litt mye energi på ingenting, men jeg liker å lese bloggen hennas akkurat som du gjør, men heilt til ho sendte detta innlegget, så reagerte jeg jo seff når ho trasker rundt oslo på et sykt barn men om du virkelig ikke forstår detta så kan du bare se til å holda kjeft.. er det noen som skal skamme seg så er det deg og den lille nøtta de!

    30. Btw, er det noen som har drete seg loddrett ut så er det deg Ida Helene, Prike? virkelig ?
      nei no ska du høre det skriver slik lille venn! PIRKE PÅ ANDRE!

    31. Hahaha, elise du er sikkert så sjalu at du snart sprækk! slutt å les bloggen da ;p du blir sikkert kåt av rannveig din gris.

    32. Haha, du er stusselig Elise, stusselig. Du takler dette på usedvanlig dårlig måte, og du er en mor? Du flyr nesten i taket av at jeg sier deg i mot, og hvor gammel er du? 30? 40? Du virker hvertfall som en snurpete dame, som i tillegg lar seg bli dratt ned i bøtta av en 21 år gammel jente(meg, vel og merke uten barn). Du er en dårlig mor du, som sitter her og kun skriver kvalme kommentarer på en blogg, isteden for å fokusere på barnet ditt……. Bruk mer av tiden din på morsrollen din du. Det trenger antageligvis både du og barnet ditt.
      Hvordan føles det å få sånne kommentarer? Stikker det litt? Ja, tenk på Rannveig neste gang du bestemmer deg for å være en kjerring. Tror du hun bryr seg om hva du mener? Det tviler jeg sterkt på. Skjerp deg. Kanskje det er du som skal vokse opp snart?
      Elise, jeg kunne PIRKET på en million skrivefeil du har, men det gjør jeg ikke.
      Det var ho over her som pirket, men klarte søren ikke å skrive ordentlig selv. Det er å drite seg loddrett ut, akkurat som du selv gjorde nå. 🙂

    33. Haha så mye tragiske rannveig fans… Ler av dere alle sammen.. Jeg har en sønn som er like gammel som nathaniel, sier ikke at jeg er en bedre mor enn rannveig, men man farter ikke rundt på en liten syk gutt.. Stakkar….. Og jeg er absolutt ikke sjalu på rannveig, noe jeg vet alle dere 15åringer kommer til å svare

    34. Jeg gir rett og slett opp, jeg har ikke fortalt at jeg er en bedre mor en Rannveig, men du må rett og slett være en av de dummeste her, og ja blir mye skrivefeil når en skriver fra iphonen:) og jeg makter ikke å gå tilbake for å rett de opp. -.-‘
      men jeg tar virkelig ikke noooe av det du sir nært meg nei, FORDI, du vet ikke hvem jeg er som mor du har ikke peiling på noe med babyen min å gjøre, men en ting e sikkert, hadde du stått forran meg og sakt noe om babyen miin så tro meg, du hadde ikke blitt så stor i kjeften lengre.
      og du drar opp masse bullshitt som du ikke har noen peiling på ? du kan ikke si jeg ikke har peiling på Rannveig, no sir jeg ikke at jeg vet alt ho gjør men ho legger UT BILDER OG SKRIVER AT GUTTUNGEN E SYK! og på bildet over så viser det tydelig at farter rundt på en laang shoppings dag med en gutt med nyrebekkbetennelse! er du stokk dum ida? forstår du virkelig ikke ka jeg vil fram til her? jeg blir rett og slett kvalm av deg, leser tydelig at du ikke har ett barn, om du hadde hatt det så hadde du fått et ant syn på ting. men detta orker jeg ikke å ta opp med deg heile tiden. for detta forstår du tydeligvis ikke…. siden du sir alle er så feite her, så må du nesten selv være feit og mindre fin, og lever på Rannveig sitt liv, kor patetisk er ikke det? men hallo du trenger ikke å dra med deg alle i samma båt, alle her trenger ikke å være feite selvom du er det:) og du er langt ifra 21 år gammeld, om du hadde vært det så hadde du iværtfall ikke skreve på den måten som du gjør no, for barnsligere og mer usakelig enn det har jeg aldri vært gjennom før..
      men jeg er heeeilt enig med Mathilde, en farte ikke rundt på ett sykt barn.
      Elise

    35. Elise: det er nok du om er dum her desverre. jeg liker ikke å kalle andre dumme. Men har fulgt med på kommentarene her, å du er den som virker helt…… ja blåst 🙁 sorry..
      støtter ida helene. ! Se selv hva du skriver elise, idiotisk 🙁
      Hilsen en mor til 3.

    36. Javel Linda, da får jeg heller spørre deg, ka synst du om å farte rundt med ett barn som er sjukt og du shopper og styre på? synst du er greit? og godt får barna?`
      Jeg har beklagd meg for Rannveig for at jeg tok det lengre ut enn nødvendig slik jeg gjorde, og jeg meinte ikke at ho var en dårlig mor for ho virker som ho er veldig glad i sønnen sin! men en kan jo prioritere han litt mer siden han er sjukt, iværtfall til han er frisk igjen..
      Koffor er jeg så blåst som meiner dtta? ka er så er så gale med detta?
      og det samme spørsmået til deg Ida Helene!
      kan nesten vedda at du later som du er flere stykk her bare for å ikke stå alene om det…
      Av alle her så burde du som er mor til 3 barn vita at det er ikke bra for ungene når de er så sjuke at de blir innlagt på sjukehus! detta er rett og slett latterlig. …

    37. Haha, du er paranoid OG patetisk du, Elise. Ut i fra skrivemåten her så regner jeg ikke med at du tror jeg yngre enn 21, for jeg skriver bedre og gramatisk riktig i forhold til deg, som er på ungdomsskolenivå. For det første var det ikke jeg som begynte med å kalle deg feit, det var en annen som sa at du antageligvis var det, og jeg sa meg enig i det. Og ved å si meg enig i det, har jeg da sagt at alle her er feite? Nei. Så det at du kaller meg feit tilbake (52 kilo her, kremt, feit ja? Nei) sier jo en del om deg i seg selv? Jeg kunne fint å sagt dette rett i trynet ditt, jeg har null problemer med å si i fra til mennesker jeg syns er kvalme. Når du begynner å prate om barnevernet? For meg så synker du så langt ned som det går ann. Det går an å gå fram på en voksen måte for å formidle meningen din i forhold til hva Rannveig gjør. Du ber andre vokse opp, men det er egentlig du som må vokse opp her. Sitter å slenge drit bak tataturet til Rannveig er bare lavmål og kvalmt av deg.

    38. Jeg er ikke den eineste her som kommentere her!:)
      Prøve du å skryte fra deg no? Skoleflink?
      joda du er sikkert flink på skolen, men fikk nok av deg no..

    39. Jeg er fullstendig enig med Elise, ho har beklagd seg for Rannveig for at ho sa det med barnevernet og dårlig mor, ikke kom her å si at du aldri har sagt noe stygt til noen her før Ida:)
      Ser at du er bare ute etter å krangle for du har virkelig ikke noe du sku sagt, jeg er enig med Elise at hun kunne prioritert babyen sin framfor oslo turen når gutten er sjuk. det er litt ”dårlig” gjort av å sende han ut når han er så dårlig.
      les den nyeste innlegget til Rannveig! Elise står ikke alene om det og ho har absolutt rett og forstår virkelig ikke koffor du rakker ned på ho… skam deg!

    40. Ler meg egentlig ihjel av kommentarene her, det er sinnsykt gøy å se hvor engasjert mennesker er i å diskutere på nett under en random blogg.
      HAHA, lo ekstra mye av Ida Helene… man vet at man har feilet i en diskusjon når man pirker på andres SKRIVEFEIL.
      mor til 124

    41. Miriam, Elise og mor til 124. Nå kan dere jo lese det aller nyeste innlegget til Rannveig og se hvem som dreit seg?
      Og mor til 124: Det var ikke jeg som begynte å prike på feila, jeg priket tilbake på en som ikke klarte å skrive riktig selv, men klaget på en annen 😉
      Men jeg er enig med ho lenger oppe her, både Miriam, Elise og mor til 124 er sikkert en og samme person.

    42. Det er ganske tragiskt av deg ida, fOrstår bare ille koffor du ikke gir opp for du kommer inhen sted med barnslighetene dine. Du har ikke meir å krangle om så derfor gjentar diu mye opp igjen og kommer med masse usakelig ting.. Det er gAnske morsomt å se egentig kor lost en person kan være:p og prøver å være en som 21? Dummaste.-.-”
      Men nei jeg er ikke noen andre her enn meg selv:p
      Så teit og feig er jeg ikke:) keg klare å stå opp for mine meniger selv;)
      Og ida når det kommer til skrivefeil? Har du virkelig ikke noe bedre å komme med? Du skrive heile tiden prike, men ikke rakk ned på andre for at du ska føle deg bedre..
      Men heller hold det til diskusjonen for jeg ser tydelig at du er bare ute etter å krangle med meg, for du har endelig foratått at du har tapt diskusjonen om barnet som er sjuk men alikevel klare du ikke å gi deg men må hakke ned på andre sine skrivefeil, noe du fint klare å gjøre selv så er jeg plutselig miriam og mor til 124 elns?
      Latterlig av deg, latterlig! Foreslår at du gir deg før du driter deg mer ut…

    43. Elise elise elise…. Nå lar jeg deg bare lese det nye innlegget til Rannveig jeg, så lar vi det ligge der. Vi vet hvem av oss som dreit seg ut.
      Og HVOR mange ganger må jeg skrive at jeg ikke pirker på skrivefeil? Som nevnt flere ganger her oppe, det var ei annen jente som kommenterte mangelen på kommabruk hos en, når ho selv ikke skrev riktig. Den kommentaren var ikke opprinnelig til deg. Skjønner? Det var du som kommenterte en feil jeg gjorde, og hvorfor skal jeg sa finne meg i det når du selv skriver dårligere enn meg? Nei, det med skrivingen har ingenting med denne saken og gjøre, men du graver og ber om det.
      Du fikk vite i det nyeste innlegget til Rannveig at det var ikke en ferie ho var på. Sønnen hennes ble uansett tatt godt vare på, og var ikke med på fartinga overalt, han ble passet av farmoren sin. Jeg skjønner ikke helt hva du gnåler for? Jeg mener du driter deg ut, du mener jeg driter deg ut.
      Du sier det er latterlig av meg å si at du sikkert er både Miriam og mor til 124? Det er jo litt selvmotsigende med tanke på at du sa at jeg antageligvis var en annen lenger oppe her før det. Så da er vi latterlige i samme båt.
      Jeg mener det er latterlig av deg, som mor, og sitter å diskutere Rannveig over bloggen hennes, og si at ho ikke gjør det som er bra for sønnen sin. Men du vet jo overhode ikke noe om hva Rannveig gjør for han, annet det lille ho skriver på bloggen. Så som sagt, syns du skal slutte å være en “bedreviter”, for det er du helt klart ikke.
      Slutt å drit deg ut.

    44. at det er mulig, du burde virkelig fått diplom for verden tåpligste og mest usmarte drittungen i norge! Gratulerer!
      jeg kan ikke gjøre noe ant enn å le av deg, Ida…
      Jeg meinte ikke at ho var en dårlig mor, for er sikkert kjempe snill med han sånn ellers å ho elsker han nok utrolig høyt! MEN! ho burde vite det mest grunnleggende for barnet sitt og hva behover det trenger… feks mye hvile!! og ho skrev selv at ho hadde reist til oslo uansett om han var syk pg det var så viktig det opptaket!. Det sir mye kor ho bryr seg om at han trenger hvile.
      Ho prioritere modellrollen framfor sønnen…
      Og ka driter jeg meg ut for??fortell meg det:) vil gjerna høre det!:) se om du faktisk kommer med noe vetig! *venter i spenning!*

    45. Les igjennom alle kommentarene nå, Elise. Så skal du se. Den første kommentaren din sier jo alt. Den er så kvalm og stygg at du burde være direkte flau over deg selv. Og den andre og tredje forsåvidt. Alle.
      Les godt gjennom de, så kan du selv se hvem som “vant” og “tapte” denne diskusjonen.
      Du er bare tragisk som sitter her og bruker energien din på dette, da du tydelig hisser deg opp.
      Bruk denne energien din på barnet ditt du. Kanskje du kan bli en enda bedre mor enn du allerede er 🙂
      Ps, selvom ho ikke skriver på bloggen her hvor mye sønnen hennes hviler, så hviler han nok like mye som ditt barn. Tenk litt selv da 🙂

    46. Ska du gjenta det heile tiden? Jeg har beklagd meg for rannveig for at jeg sa det jeg sa:) men står for alt ant..
      Og at du sir at jeg er en dårlig mor så er du faktisk like kvalmende som meg som sa det til rannveig bare du er verre siden jeg har beklagd med 😉
      Så kem som driter seg ut nei det peker mot deg 🙂
      Og at jeg sitter her og skriver til rannveig at det er ikke bra for barnet at ho farter aå mye og derfor er jeg en dårlig mor?:p kommer du virkelig ikke noe bedre å si?
      Og kan ikke si at jeg hisser meg opp av deg:p for jeg fjør ikke noe ant enn å le av deg og kor teit en kan bli hehe
      Men en ting har du rett i koffor sitter jeg diskutere med deg istedenfor å gjøre noe vetigere noe du og burde gjort:) for du dummer deg bare mer å mer ut her.:)

    47. Hvor i den kommentaren kaller jeg deg dårlig mor? Du finner liksom på ting jeg har sagt du. Les igjennom kommentaren min hvis du skal svare på det jeg har skrevet til deg, og ikke finn på ting i hodet ditt.
      Uansett om du har beklaget deg, så må det foregå veldig mye rart oppi hodet ditt som får deg til å si noe så slemt. Det slår jo tilbake på deg som person.
      Og du prøver å slenge drit på drit her og fornærme meg, er det for å få deg til å føle deg bedre? Eller tror du jeg tar meg nær av de barnslige utsagna og “diplomene” du deler ut og kommer med? Hvis du skriver en gang til at jeg er en drittunge, dum, at JEG dummer meg ut(haha) osv – Kanskje om du skriver det mange nok ganger så tror du på det selv? Leser du gjennom kommentarene så er det faktisk du som angriper meg på en mer personlig måte enn jeg deg. Så du burde kanskje tenke deg om to ganger før du poster neste kommentar? Mine venner og jeg ler av deg.
      Det er helt klart at du, for å bruke et nytt ord her…. *trommevirvel*…. er på dypt vann og er veldig dårlig til å svømme 🙂

    48. Du skrev at jeg sku bruke energien min på barnet mitt og at keg kunne bli en enda bedre mor så der vil si at jeg ikke er god nok for barnet mitt pg av at jeg krangler med deg? Kor er logikken i det? Hvordan jeg er som mor har ingenting å si her for jeg har jo ikke lakt ut livet mitt på nett,..
      Men var ille meingen at du sku bli så lei deg og at du måtte ha vennene dine med på detta og:/ trodde du tålte mer… Var kanksje litt ekkel no..
      Og har lest ifra så ufattelig mangen her som har skreve at ho er en dårlig mor og sku aldri sendt barnet til værden men alikevell så var jeg jævligst som har unnskyld meg for ho? Var jo ikke deg jeg kommenterte:) meeeeen du elsker jo drama så du klarte ikke å la vær?:p snart kommer vell vennene dine og til og kommentere:)
      You go girl!
      Må legga til at jeg har aldri vært aå barnslig før men det sir veldig mye om deg…

    49. ELISE: Du fremstår SVÆRT lite voksen. Du er trossalt en mamma, har du ikke barnet ditt og ta vare på? Du kan jo ikke bruke tid på å skrive alt dette, hvor er barnet ditt? ..
      dette er bare tul det jeg skriver, du må selv forstå hvor jææævla dumt det ser ut. Du oppfører deg som en drittunge! På tide å vokse opp frøken frekk. Du har faen meg lite å gjøre på ! :S daamn.. shit wtf?! :O

    50. Nei, Elise, mente ikke at du var en dårlig mor ved å skrive det. Hvordan du er som mor vet jeg ingenting om.
      På tide for deg å vokse opp, det er helt klart. Har ikke tatt meg nær eller blitt lei meg av noe av det du har skrevet. Men du som antageligvis er en godt voksen dame og en mor, må det jo være veldig flaut å sitte å skrive som du gjør? Det er bare helt blåst hele greia her.. Du er blåst.
      Skjønner ikke helt hva det sier om meg, at du aldri har vært så barnslig før. Det sier vel egentlig mer om deg? For du er helt klart utrolig barnslig. Jeg har ikke lest alle kommentarene til Rannveig opp og ned på alle innlegg sånn som du da tydeligvis har gjort (jeg har et liv utenom denne diskusjonen her), så din kommentar er helt klart den verste jeg har lest her, uansett om du ba om unnskyldning.

    51. Koffor sir du at jeg skal bruke energien min mer på ho slik at jeg kunne bli en bedre mor då?
      Du har akkurat sakt det samme mot meg som jeg har skreve til Rannveig…
      ingen av oss kommer noen steder med detta barsnlige innleggene her, men jeg har selv et liv og forstår ikke ke jeg krangler med deg for,men seff så svarte jeg igjen på den frekke kommentaren du kom til meg, og det var sånn heile diskusjon her begynte… og stopper opp akkurat no.

    52. Haha du klarer vel ikke å stoppe å diskutere her du elise, du heter ikke engang elise.
      løgner i tillegg, ikke bra;) !
      Du som starta, og du er en sånn person som alltid skal ha det siste ordet;)
      Du har så mye å lære, å det er ikke bra for barnet ditt om du er en like barnslig frekk ung mor som du viser at du er her.

    53. Jeg har overhode ikke sagt det samme til deg som du har sagt til Rannveig. Les igjennom kommentarene og tenk litt over det. Om du tok det som at jeg mente du var en dårlig mor, så var det ikke ment sånn. Jeg vet, som sagt tidligere, ingenting om hvordan du er som mor. Er bare komitragisk at du sitter og bruker energien din på dette når du har et barn og da sikkert en litt hektisk hverdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg