MORGENSTUND HAR GULL I MUNN !


God morgen alle mine lesere ! Er vel kanskje ikke morgen lengere, men heller formiddag. Vi har nettop stått opp, og Nathaniel har fått mat og ligger nå å leker i lekegymmen sin. Han er blitt så flink til å leke for seg selv i det siste, og han er absolutt IKKE på samme plass som man legger han, etter en stund, slik som det var før. Stor gutt ! 

Tror egentlig morgenen er blitt min favoritt-tid etter at Nathaniel kom til verden, han er alltid blid som en sol når vi våkner ! Og det er like koselig hver dag <3 Nå skal jeg ordne oss og så skal vi ut å trille. Tenkte å trille en tur til mamma, siden det er så fint vær i dag ! Får håpe det holder seg utover dagen. Ellers har vi ingen planer, men tipper det blir til at vi bare er hjemme og slapper av. MÅ som sagt få støvsugd her, så da får jeg enten skaffe barnevakt, eller finne på noe lurt ! Fårsee 🙂 Hva skal dere gjøre i dag ? Så forresten at noen spurte om jeg kunne begynne med outfits av meg selv, men må bare si at det ikke blir med det første. Klesstilen min er for tiden meeget kjedelig, og det går som oftest i vanlig singlet og tights.. sånn er det når man er en travel mamma ! Men kamskje om en stund ? Og kanskje det kommer outfitbilde av Nathaniel etterpå, får se. 

Ha en fantastisk helg alle lesere ! DET skal jeg ha <3

 

11 kommentarer
    1. barnevakt for å støvsuge? fordi han flytte på sæ? hehe, ja det blir plutselig mer travelt når dæm e så stor.. en ide e bæresele eller lekegrind, evt. vippestol med belte.. tar jo ikke mer enn 5-10 min ¨å støvsuge, å så lenge han ser mammaen sin går det vel greit 😉

    2. Så herlig med morgenstund da! 😀 Elsker tidlige morgener selv jeg, til tross for at døgnrytmen min for tiden er helt på trynet =)
      Lizbethosnes.com – En ærlighetsblogg. Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com ♥

    3. Så du trenger barnevakt for og støvsuge, haha! det er vanlige daglige gjøremål.. sånn det er å være alenemamma som du syter så av 😉 Om alle klagde så mye som deg så hadde det blitt myyye klaging, er fler alene mødre en bare deg her i verden. Jeg bant annet er totalt alene, uten familie og barnevakter, jeg har det helt topp jeg 🙂

    4. En periode brukte jeg å la gutten min sove ute i vogna mens hadde jeg på babycall’en og støvsugde inne. Funket veldig bra!

    5. Syt syt og syt…. Ja du er sliten! Fått det med oss nå!
      Skjønner du er sliten men hva farsen hjelper det å skrive om det i hvert eneste innlegg? Kan du ikke heller prøve å fokusere positivt?
      Å ang søvnen til din kjære søvn… Gjennom bloggen ( å sier ikke dette er tilfelle) får vi et bilde av en mor og en sønn som er mye på vift. (er ikke noe galt i det) nå begynner nc å bli rimelig stor og med det melder også behovet for FASTE rutiner og stabilt miljø… Tenk over dette!

    6. herregud, blir helt oppgitt av dere over her :p hvis dere ikke klarer å bruke øynene deres, så står det faktisk i innlegget under at Nathaniel blir redd når støvsugeren er på, og hvis hun skal gjøre det når han sover så våkner han fordi leiligheten er veldig lytt. skaff dere litt mer informasjon før dere begynner å rakke ned på folk.

    7. Hvis du vil ha flere lesere og klatre høyere opp på topplista tror jeg du burde blogge litt oftere og legge inn litt flere bilder av deg selv. Ellers har du en kjempefin blogg, fast leser ! 🙂

    8. Elske bloggen din Rannveig! <3
      E innom daglig og snik 😉 håpe d kommer flere innlegg snart! Husk at du har utrulig mange som lesera som like bloggen din fordi den e BRA! Synd at det e så sinnsykt mye "bedrevitera" som ødelegg og prøver å tråkke deg ned.. Men vi e mange som støtte deg og vet at du vil det absolutt beste for sønnen din! Og det betyr virkelig ikke at man skal slutte å være seg selv, fordet om man er blitt mamma!
      Fortsett å stå på! <3
      Hilsen fast leser! ;*

    9. Til alle dere bedrevitere! Det Rannveig skriver om er hvordan hun opplever hverdagen, det er hennes synspunkt i hennes liv! Hun er ærlig mot sine lesere! Har noen tulle innlegg en gang i blant, og da synes vi alle som faktisk tar ironi at det er KJEMPE gøy når dere reagerer så sterkt som mange av dere gjør! Haha!
      Rannveig virker som en flott mamma! Og man ser tydelig at hun vil det aller beste for sin sønn og at hun elsker han!
      Kanskje dere ska ta dere en titt i speilet før dere rakker ned på henne! Sier ikke at dere er sjalue eller nå sånt, men dere har helt klart problemer med deres egen selvtillit.. Eller noe i den duren..
      Er det slik at dere føler dere bedre etter å ha forsøkt å såre henne? Er litt nysgjerrig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg