Stokke Xplory, viiil ha !

Denne vogna har jeg hatt lyst på i veeldig lang tid, vet om mange som synes den er utrolig stygg, men det driter jeg egentlig langt i. Jeg synes den er utrolig fin og stilig , veldig moderne design. Vognen er fra Stokke, og heter Xplory. Tenker at hvis jeg skal ha den, så vil jeg ha den enten i blå, eller i creme. Heller kanskje mest mot creme, med tanke på at den er ganske dyr slik at jeg skal kunne bruke den på nestemann også..  creme er jo en farge begge kjønn fint kan bruke så ! Ikke det at ikke begge kjønn kan bruke blå da, men dere skjønner. Uansett synes jeg at det er finere å ha en nøytral vogn og “stasje opp” vogna enn å ha den i en spesiell farge som kanskje ikke passer til alt.  Skal ikke si noe sikkert , men tenker jeg kun blir å kjøpe den største delen ( altså ikke baby-bagen) siden jeg ikke har bruk for den, atm iallefall ! Haha. 

 

 

 

 

Hva synes dere ? Noen som har denne vognen og vil fortelle litt…  lett å trille, lett å legge sammen osv osv ? 🙂 

31 kommentarer
    1. Den er litt for fancy for min smak, men alle har forskjellig smak! Viktigste er jo at du liker den. Kan tenke meg at den ikke er noe særlig på vinterføre 🙂

    2. Syns vogna ser ustabil ut, men den va fin 🙂 Kanskje ikke så høvelig på vinterføre. Men d e jo smak å behag, æ sjøl like romslige vogne me gode hjul å at dæm e robust 🙂

    3. En knallfin vogn, men ikke en god vintervogn dessverre. Og den er ikke lun og god :/ Men som butikk/asfalt/korte turer vogn er den knall. Men hvorfor ikke en bugaboo i steden ?

    4. Den begynner å vokse på meg, men blir nok aldri å ville ha en slik selv 🙂 Da står en bugaboo høyere på min liste hvertfall.
      Men vil du virkelig ha en så lys vogn en gang til? Tenk så kjedelig hvis den og blir skitten… Jeg hadde nok valgt den marineblå. Den er bare helt nydelig!

    5. Jeg vet om flere som har hatt den vognen eller tre stykker. Alle sier den er ustabil, ekkel å kjøre på vinteren, upraktisk, kald og at den er tungvindt å bruke! Har selv vogn med fire hjul der de to forann er mer i midten enn de bak – noe som er veldig strevsomt om vinteren.. For ikke å snakke om tungt! Håper du finner en du liker OG som er praktisk 🙂
      -Thea

    6. Ville ikke hatt den som eneste vogn , den kan jo umulig være noe god på vinterføre , heller ikke på grus. Men på handlesenter fungerer den nok utmerket 🙂 Om jeg skulle hatt den vogna ville jeg også hatt Brio spin eller emmaljunga scooter s , så har man vogn som også fungerer på vinterføre.
      Men hva med buggaboo som mange har foreslått da , den synes jeg er mye stilligere enn stokke og den fungerer jo såvel på shopping som i snøføre. Eller High Trek bebe confort , det er en knall god vogn som jeg absolutt kan anbefale 🙂
      Har selv akkurat kjøpt en Brio Go , og den er virkelig super .. Men er spent på hvordan den blr vinterstid , satser på att det ikke blir for mye snø 😉 Er hvertfall absolutt og anbefale vogn med svingbare hjul , er så tungt med fire uten sving.

    7. Maria: Om jeg kjøper denne vil det jo ikke være eneste vogn, har jo min Emmaljunga Leatherette som er utmerket på vinterføre i tilegg :- )

      Og siden jeg har en så “kraftig” vogn fra før av vil jeg gjerne ha en som denne, som er litt lett og som er fin å trille inne på sentere og slikt, om du skjønner 🙂

    8. Har en sånn vogn.. Helt forferdelig å trille,ustødig,baktung,vipper lett,hjul som låser seg osv.. Er GLAD jeg har tfk i tilegg. Stokke vogna har ligget på boden i 6 av 7 måneder.. Do the math.. 😉

    9. Syns denne vogna er veldig søt! Jeg har hatt emmaljunga edge combi, bugaboo cameleon, bugaboo bee og flere paraplytriller. Jeg ville valgt denne til nr 2!

    10. Det eneste jeg likte med den var designet! Den var ubrukelig på vinterføre, og om det var sterk vind en dag så blåste den over ende. Den er lett å legge sammen og tar lite plass, men jeg tror nok du kan finne noe bedre enn Stokke altså. Den anbefales ikke i det HELE tatt. Den er veldig tungvindt og iskald på vinteren. Synd, fordi den er så utrolig fin! 🙁

    11. Drømmevogna! Den er nydelig! Har du sett den i lilla? 😉
      Jeg har samme emmaljungavogn som deg, bare i farven charleston 🙂 Men jeg som deg synes ikke sportsdelen er fin, så jeg kjøpte Tfk joggster twist i tillegg. Men har ikke hjerte til å selge den nydelige hvite emmaljungavona mi!
      Ser noen som anbefaler brio oppi her, jeg kjøpte en brio sing som kjøpesentervogn før jeg kjøpte tfken, og det er den største drittvogna jeg har vert borti! Brio er jo bare plast!

    12. Du sier Creme passer for begge kjønn, blå også for den saks skyld.
      Men spiller det noen rolle hvilken farge vogna har for din del da?
      Var det ikke Nathaniel som blei dressa opp i kjoler og rosa stæsh for et par måneder siden??:P

    13. Tror du heller kan få en mye finere og lettere vogn en dette. Å ikke snakk om prisen :p Hadde også litt lyst på denne når jeg var gravid, men så den i virkeligheten og da så den ikke ut :/ + at den ser ikke mye praktisk ut. Ustødig å skummel.. Å ikke så smart for en som som liker å shoppe 😀 hehe

    14. Elsker denne vognen! Har den selv i brun 🙂 Utrolig lett å trille og legge sammen. Og man kan justere alt på den! Høyden på bagen, vinkelen på rattet, høyden på rattet osv. Jeg valgte denne fordi den var lett å kjøre + at bagen var høyt oppe (Syns at bagen er så lav på mange vogner. Siden jeg har problemer med ryggen så vil jeg ikke bøye meg så lavt for å løfte opp barnet). Den er stødig og sikker, og VELDIG praktisk 🙂 Jeg syns den var grisestygg i begynnelsen, men nå når jeg er vant til utseende så syns jeg den ser bra ut. Kjøper du den på barnas hus så får du 10 % på den 🙂 Den er virkelig til å anbefale, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den!

    15. Liker ikke den vogna. Upraktisk og mindre pen, men smak og behag…
      Forøvrig forfriskende å komme inn på bloggen uten å se deg halvnaken i headeren. Mye mer smakfullt. At det neste som kom opp på høyre side var deg i bitteliten truse og tynn topp prøver jeg bare og glemme. Smakløs kombo med mammablogg og wannabeglamourmodellmedaltforliteklærblogg i ett. Håper headeren er et skritt i riktig retning for deg og at du snart skjønner selv at du har mye å by på uten at du må kle av deg for å være interessant.

    16. den vognen er veldig ustabil, velver bare du svinger på hjula litt for brått, tyngekraften blir feil på vogna 🙂

    17. Ehm, er han ikke litt for stor for den vognen?! Den er sinnsykt ustabil og den vipper lett.
      Ville ikke utsatt barnet mitt for det 😉

    18. Om et par uker lanseres den med nytt understell 😉 Kan ikke si så mye mer enn det enda, dessverre. Er bare å følge med på facebooksiden til Stokke 🙂

    19. Alltid like gøy å høre på “kjerringer” som mener at Stokke vognen er ustabil og velter/vipper! Det gjør den absolutt ikke. Har hatt stokke i 3 år nå! verdens beste og ikke minst fineste vogn!

    20. Jeg har Stokke Xplory (i creme faktisk) og er utrolig fornøyd. Han hadde vokst u av bagen etter drøyt 4mnd,men den trenger du jo ikke så. Jeg er kjempe fornøyd,den er enkel å legge sammen og helt genial å bruke i butikker osv. Det skal nå sies at jeg bor i Spania og ikke har brukt den på vinterføre,så kan ikkke si noe om den bite. Men kjempe fornøyd med den allefall 🙂

    21. Ser folk skriver av vognen er ustabil?? Hæ? Har selv denne vognen, og er super fornøyd! Den er enkel og trille, lett og ta med seg plasser! Den er ikke sånn kjempe go å trille i høy snø, men det er vel ingen vogner. Spesielt om de vognene er bly tung! Jeg anbefaler vognen på det høyeste! Uansett så er det du som bestemmer hva du liker og vil kjøpe 🙂 ingen andre!

    22. Jeg har vognen (i lilla), og elsker den 🙂 Ser noen skriver at den er ustabil og velter lett, men tviler på at de egentlig har noe erfaring med vogna selv. Jeg har hatt to stk av den, og nei – den er overhodet ikke ustabil og jeg har aldri vært i nærheten av å velte den. Den ser kanskje ustabil ut pga at den er så høy, men det er den absolutt ikke! 🙂
      Jeg forguder min stokkevogn, og ville aldri byttet den ut. Jenta mi sitter som en dronning i den, og ELSKER å sitte i vogna si. Hun liker den mye bedre enn alle andre vognene vi har hatt. Men jeg er litt glad for at jeg ikke har den som eneste vogn da. Ikke fantastisk i terreng, men på asfalt, byer og så videre er den helt super! 🙂

    23. SILJE HELÉN: Skal si meg enig med deg, tror mange av de som påstår at den tipper og er ustabil, egentlg ikke vet hva de prater om. Stokke er et kvalitets merke, og tror nok aldri de ville solgt vogner som tipper… neei, neppe altså !

      Tror nok det blir denne, uansett hva folk måtte mene her.. hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg