Dårlig blogger..

Hei og hopp alle søte lesere ! Beklager for lite blogging de siste dagene..  har rett og slett ikke orket å tenke på bloggen engang, he he ! Har vel ikke gjort store greiene egentlig, stort sett det vanlige. Ja, og så var jeg ute i går ! Heeeerreguuud, for en dårlig mamma jeg er …

Hehe, neida ! Jeg er nok ikke det. Var ikke akkurat så veldig mye liv, men satt først en stund hos en venninne og bare drakk vin og pratet shit ! Kjempekoselig ! Etterhvert kom det litt folk, og så dro jeg og en annen videre til en annen venninne hvor jeg ble en stund, før jeg dro hjem ! Vanligvis pleier jeg å bli gaaanske så full når jeg er ute, men i går var det faktisk koselig, siden jeg bare ble sånn små full, hehe  ! For en gangs skyld ! 

I dag har ikke formen akkurat vært den beste, da. Jeg har det med at jeg blir så ekstreeemt dårlig dagen derpå, noe som er ganske så irriterende ! Har jo hatt Nathaniel omtrent siden han våknet, og det er ikke bare lett når man er fyllesjuk, hehe … men er man mamma, så er man mamma ! Forresten veldig rart å tenke på at JEG er mamma.. føler meg ikke som en typisk mamma i det heeeletatt. Men det er vel kjanskje ikke så rart, var jo bare 17 da jeg ble gravid og 18 da jeg fikk Nathaniel! Ganske ung alder til å være mamma spør du meg.. før jeg ble mamma hadde jeg aldri tenkt på barn engang, omtrent ikke skiftet en eneste bæsjebleie. Nå er jeg 19 år og supermamma til en gutt på snart et år ! Hihi !  Er glad jeg er så flink til å kombinere det å leve ut mitt eget liv samtidig som jeg er en god mamma for Nathaniel ! Ikke alle som klarer det, og det vet jeg om noen triste eksempler på..  blant mine “eks” venner er det en del som omtrent lever livet sitt gjennom ungen. 

 

NAM ! 

Og speaking of mamma..   mammaen min er heldigvis verdens beste, og kom med pasta bolognese og sjokolade til meg siden jeg var aaltfor dårlig til å gidde å lage middag. Hva skulle man gjort uten mammaen sin ? Ellers har jeg og Nathaniel brukt store deler av dagen på å skype med min kjære venninne Marita og søte lille Odin..  spennende søndager vi har, sa du ? Heheheheh..  Marita har forresten skrevet et innlegg om meg på bloggen sin, som dere kan lese >>HER<< . Ble nesten rørt av å lese hva hun har skrevet om meg, bedre venninne skal man altså lete lenge etter ! Har hatt uendelig mange “drama” venninner, og sånt er jeg sååå trøtt av. Føler at vi er litt for gamle til å lage drama for alle penga ! Her har enkelte virkelig noe å lære ! Så noen skreiv ettellerannet om hvorfor jeg har så mange eks venninner, og der har dere grunnen ! Jeg takler rett og slett ikke sånne som kun skal lage drama, spre falske rykter om deg og baksnakke… og så fort man ikke er helt på talefot, så bruker de ALT du i fortolighet har fortalt dem, mot deg. Puke..  

Hahaha, her hadde jeg og Marita nettop tatt restylane ! Var helt sykt, så ut som en and i hvertfall en uke ! 

 

Neei.. uansett ! Glad jeg har så flotte venner som jeg har ! Har vært stuuptrøtt i hele dag, så det var ekstremt deilig når klokka endelig ble 19 og jeg fikk lagt lille skatten min. Nå har jeg nettop tatt en laaang deilig varm dusj, ansiktspeeling + ansiktsmaske og sånt..  hjelper alltid når man ikke er helt i form 😉 Såå nå skal jeg bare se på TV og slappe heeeelt av. Deilig ! Ha en fin kveld videre alle <3 

 

– Hva har dere gjort i helgen ? 

 

10 kommentarer

Siste innlegg