Samarbeid med NOKA

For noen dager siden inngikk jeg et samarbeid med noka, og fikk den første pakken med produkter i går. Har bare ikke rukket å skrive om det ! Dette er noe jeg vil skrive om minst en gang ukentlig. Jeg vil også med dette understreke at jeg først å framst skal gå på NOKA for å holde vekta og fordi det er kjappe måltider i en hektisk hverdag som alenemor, og ikke spesielt for å gå ned i vekt, om dere skjønner hva jeg mener ! Deres produkter er også helt supre for å dempe søtsuget uten å putte i seg flere hundretalls kalorier ! Kjempesmart, da jeg har en stygg tendens til å være veldig sukkerfysen.

 

Her kan dere se produktene : 


I pakken var det shakes,i jordbær, sjokolade, vanilje og blåbærsmak, sjokolade, nøtter og jordbær-barer. supper, middager og desserter, alle med lavt kaloriinnhold. Til nå har jeg kun smakt på kyllingsuppen, og den var kjempegod, og best av alt, utrolig kalorifattig. Gleder meg kjempemasse til å prøve dette ut en stund, og til å dele mine erfaringer med NOKA med mine kjære lesere slik at dere kanskje kan bli inspirert.

Har DU noen ganger brukt NOKA ? For å besøke hjemmesiden deres og lese mere om deres produktsortiment kan dere trykke <<HER>> 


//Dette innlegget er i samarbeid med NOKAdietten

 

7 kommentarer
    1. Nei, men sendte dem mail om de kunne sponse meg siden de ba meg om det på facebook. Så kanskje det kommer eller ikke. Jeg er som deg, har lett for å få søtsuken i meg jeg også.. Og det virker som de har veldig mye godt og som er mettende, noe jeg aldri blir :p

    2. NOKA har sponset meg og, og jeg kan si deg med engang at jeg er dritfornøyd =) Har gått ned mine ønskede ti kilo, holder vekten, og jeg føler meg kjempeopplagt også =) Du kan glede deg på Caramel Confect baren, den er farlig god 😉 Og så syns jeg i allefall, at Creamy Chicken Soup var dødsgod =) Lykke til =)

    3. Har ikke prøvd det enda, men har vurdert det sterkt!
      Er 4 kilo unna idealvekten min, og disse er veldig vanskelig å få unna.
      så tenker å følge bloggen din og hva du skriver og syns, før jeg bestemmer meg helt for om jeg skal prøve!
      Lykke til! 😀
      beundrer deg:). Syns du har vært ufattelig flink, og du er heldig som har en helt nydelig sønn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg