Fotoshoot med Theresa Knudsen

Jeg ligger fortsatt syk så det blir desverre ikke så mye blogging om dagen. Men her får dere en titt på fotoshootbildene vi var å tok for litt siden ! Og jeg må også tilføye at jeg ikke hadde sovet et sekund natt til denne dagen, så ser litt sliten ut.. men men, er fine bilder som er koselig å ha uansett hvordan jeg ser ut ! 




Var det ikke fine bilder ? Er kjempefornøyd selv ! Har ikke lagt ut alle da, siden det tok så lang tid å laste opp. Mulig jeg legger de ut en annen gang ! På det ene bildet over kom datteren til Theresa å ga Nathaniel saft, hahaha.. det likte han 🙂 Theresa Knudsen har sin egen facebookside hvor hun legger ut alle de fine bildene hun har tatt, og mye annet. Ta en titt da vel 🙂  

http://www.facebook.com/pages/Fotograf-Theresa-Knudsen/205083296232086

Blogges ! :- * 

18 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder 🙂 Flott mamma & sønn 🙂 Men ser du ikke selv hvor stygt det er når det er skjolder etter selvbruning..?

    2. Så fine bilder! Håper dere koser dere fordet om du er syk! det hjelper! “never say never”♥ Ha en fin uke vidre Rannveig! kos deree♥

    3. Hei hei, sønnen din er søt altså, og mor og. Men du kan ikke vurdere å ta han til frisøren snart? Det begynner å se veeeldig pistrete ut, og det er jo litt dumt når man skal foreviges:-) Du vil vel at han skal matche deg på håret, fjong som du er..:-) Bare et hett tips! Søte er dere likevel.

    4. Så utrolig nydelige dere er 🙂
      Har følt med på bloggen din helt fra starten av og jeg må si at jeg liker det utrolig godt! Er mor selv og jeg syns det er gøy å følge deres hverdag her på bloggen. Først må jeg få lov til å skryte litt av deg for jeg syns du virker ut som en fin person.
      Jeg kan være uenig om mye du skriver men spiller ingenrolle det for dette er din blogg og du har full rett til å si akuratt din mening om ulike ting. Derfor må jeg si at jeg er utrolig stolt av deg selvom jeg ikke kjenner deg så syns jeg du er utrolig sterk! Du står på og lar ingenting knekke deg. Er ikke alle som hadde klart å vært seg selv og vært så stødig på bena vist de hadde vært i dine sko! Jeg blir imponert og veldig glad at du egentlig bare gir fulle f i hva alle andre mener og står på videre!
      Du bryr deg ikke å det syns jeg er så genialt med deg. Du har ett stor hjerte og elsker sønnen din mer enn alt på jord. Du er en god mor som sagt jeg kjenner deg ikke men jeg føler det på meg og jeg ser jo det på bildene av deg og din sønn at han er lykkelig rundt deg! Ikke la noen andre mene noe annet. Du er den beste mammaen sønnen din kunne fått og vær stolt av det. Hver stolt av deg selv 🙂 Du og din blogg har rørt meg mange ganger og ikke minst hvor vanskelig du må ha det nå. Jeg kan ikke forestille meg hvor tøft du har det.
      Hvor slemme mennesker kan være som skal slenge så mye dritt og slenge kjepper i hjulene på folk. Men tro meg alt handler om sjalusi uten tvil. Bare hver deg selv og stå på som du gjør. Så kommer du langt her i verden skjønne deg!
      Takk for at du deler din hverdag med oss og jeg ønsker deg og din vakre sønn en riktig god jul 🙂
      Ps: god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg