Vi har flytta hjem igjen..

Heiiii alle bloggfans !  

Nå har vi faktisk flyttet hjem til mamma igjen , riktignok bare for en liten stund da. Jeg har programmet fullt opp egentlig helt til jeg reiser til Oslo, så det er best at jeg er her, hvor jeg faktisk kommer meg noen veier. Hjemme på Aronnes går det ikke buss engang. Kjipt ! Og Nathaniel han stoortrives virkelig her hos bestemoren sin, hun har jo gigahus i forhold til vår knøttlille leilighet. Når jeg kommer hjem ifra Oslo igjen på søndag, så blir vi nok boende her en goood stund i og med at jeg skal ha operasjon under muskelen, så har jeg aktivitetsbegrensinger på 2-3 uker, dvs. at jeg ikke kan løfte Nathaniel på den tiden. 

Dette er overhodet ikke alle tingene våre, den rosae trillekofferten er den jeg skal ha med meg til Oslo, og utenom det som er på bildet hadde jeg sikkert med meg et hundretalls poser med både leker og klær til meg og Nathaniel. Jeg er nemlig av den typen som alltid må ha hele verden med meg, klarer ikke å reise lett, haha.  Såe jaa.. gleder meg stort til å feire jul med min lille familie her hos mamma ! Min lille familie = meg, mamma søsteren min og såklart min lille hjerteskatt, Nathaniel ! Mamma hadde også fikset adventskalender til oss her, så julestemningen min er virkelig på tooopp i dag ! På toppen av alt hadde hun laget min favorittrett til middag, hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus. Jeg bare elsker kjøttkaker i brunsaus ! 

MEN.. nå skal jeg avslutte,  skal bake rundstykker og boller ( til N sin bursdag og til jul) og hoppe en snartur i dusjen før jeg skal legge meg å få meg noen timers skjønnhets søvn. Imorgen tidlig er det fotoshoot, det blir gøy 🙂 Så kommer søsteren min hjem i 12 tiden ! Gleder meg til hun ser Nathaniel, han har jo blitt såå stor i det siste.. gosh ! Resten av dagen blir det nok mattepugging for harde livet tenker jeg… matteeksamen på tirsdag kl 7 tror jeg ! Shoot me. Neida, overlever vel det også ! Om jeg ikke står så finner jeg meg nok en fulltidsjobb tenker jeg.

Blogges :- * 

10 kommentarer
    1. Så bra å ha familien til hjelp 🙂 Lykke til med alt du skal gjøre, og gjør det med god samvittighet – Nathaniel er i trygge hender og har det bra han….og så kan han jo si nei hehehehe 🙂 Klem

    2. Hei 🙂 Hvordan fikk du penger til å betale for operasjonen? Lånte du med moren din, f.eks ? Bare lurer, lyst selv.. 🙂

    3. Må si jeg er skikkelig nyskjerrig på hvor du fikk penger til nye pupper hen! Du skrev for ikke så lenge siden at det kom til og bli leeeenge før du fikk råd til det, og bare en eller to uker etterpå har du råd :p Låner du, tar du det på kreditt eller forbrukslån?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg