Leker husmor mens jeg enda kan !

Nå holder jeg faktisk på med multitasking på høyt nivå. Baker boller og vaniljecupcakes på en og samme tid, faktisk ! Dette fordi at imorgen tidlig bærer det til Oslo, og når jeg  kommer hjem på søndag, så kan ikke jeg bake en dritt, eller egentlig gjøre noe som helst annet. Håper bare jeg er i stand til å være oppegående i alle fall, for Nathaniel er faktisk bedt i bursdag til en i barnehagen sin da ! Noe jeg ikke vil at han skal gå glipp av. Så om ikke jeg klarer å være med så kommer mamma til å dra med han uansett, og det er jo kjempe bra 🙂

Nå baker jeg som sagt som om i dag var den siste dagen på jorden ! Hahaha.. leker husmor mens jeg enda kan ! Har også heldigvis fått kjøpt litt julegaver og pakket inn også, og så skal jeg jo også kjøpe noen i Oslo, tenkte jeg 🙂 Weee, gleder meg til imorgen altså ! Har skikkelig reisefeber, dette er første gang jeg reiser noe som helst sted uten Nathaniel, og jeg kommer til å være borte fra han lengere enn jeg noen gang har vært borte fra han. Gruer meg masse til å si hade til han, fordi jeg vet at jeg savner han omtrent før jeg engang har dratt. Vet jo at han er i allerbeste hender da, så sånn sett så går det jo bra. Men når jeg aldri har vært borte fra min lille prins i mere enn to dager, og skal være borte 4 dager, så er det klart det virker litt skremmende. Men men, vi overlever det nok, skal også bli godt å bare dra på en husmorferie, hehe 🙂 Skal bo hos snilleste Sunniva , og siden hun er i Mexico, så skal hennes snille leieboere ta vare på meg etter operasjon, hehe 🙂 Jeg er med andre ord i gode hender ! 


Husmor ! Nå er snart bollene ferdig hevet så nå skal de inn i ovnen, og deretter cupcakes’ene ! Ha en fin natt alle søte lesere ! 

Blogges :- * 

 

10 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin tur til Oslo 🙂 4 dager??? Det er da ikke noe – måtte dra fra mine jenter i nesten 3 måneder jeg pga jobb…men gikk helt fint det og 🙂 Kos deg…vil gå så bra at 🙂 Klem

    2. Så flink du er:D effektiviteten sjøl jo. Lykke til med opperasjon. Gleder meg til å lese hvordan det gikk;D

    3. Du har nok ikke sjans til å gå oppreist de første 3-4 dagene. Tok i august selv, under muskelen. Å det var ikke bare bare. Er vant til mye smerte. Men det der var ille altså. Du må ha hjelp opp og ned i sengen de to første ukene. Iallefall den første. Å kle av seg buksa. Alt. Mora di må nok lage deg mat mens du ligger på sofan 😉 Du bruker brystmusklene til alt ! Tenkte at jajaja, jeg klarer vel å ta toget alene med koffert den tredje dagen.. Men det kunne jeg bare drømme om.. Vil ikke skremme deg, men du burde være forberedt på smerten. Har ikke født selv da, så kan ikke sammenligne med det. Men kan tenke meg at det er på likt nivå med smerte, bare at den blir dratt utover flere uker. Jeg kjenner det enda når jeg skal støvsuge feks.. Lykke til da ! Jeg angrer ikke et sekund da, tross for all smerten :))

    4. Jeg fikk selv under muskel for halvannet år siden og lå stiv som en pinne i tre dager, fikk ikke til å ta på genser en gang da absolutt alt var vondt. Men det er sikkert mer “behagelig” å legge over, so ive heard ihvertfall:) Smertene forsvant ihvertfall for meg like raskt som de kom, så du er nok oppegående om ikke så alt lenge igjen. Lykke til!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg