Oslove !

Tok sin tid å reise i dag, med forsinket fly og det hele. Og det var godt å komme “hjem” (hjem til Sunniva vel å merke, haha) begynner allerede å føle meg litt hjemme selv om det er iiiskaldt her. Ikke så rart, siden hun dro til Mexico for noen dager siden. Så det var hennes snille leieboer, Willem, som hentet meg, og som skal hjelpe meg med ca. alt etter operasjonen, haha ! Heldigvis, for jeg hadde aldri funnet fram uten han. Føler meg som en sau i storbyen, ikke tull engang ! Hvordan skulle det gått hvis jeg hadde bosatt meg her ? Huff å huff, tør ikke tenke på det :p Vet ikke HVOR mange ganger jeg har spurt om hjelp i dag, til diverse greier… haha ! 

En annen litt mindre koselig er, folk som stirrer ! Og da spesielt menn av utenlandsk opprinnelse, er ikke rasistisk eller noe men det er virkelig MINDRE koselig. Og når jeg satt på flyet å sminket meg, så satt det hvertfall 3 personer å stirret på. Har folk aldri sett sminke før, eller hva er det for noe ? :p 

Haha ! Ler meg skakk. Men hvertfall ! Rart å tenke på at jeg har operasjon om bare tre dager, snart bare to. Begynner å grue meg noe ekstremt masse, det skal tross alt skjæres i kroppen min med en skalpell. Og det hjelper ikke stort at jeg i går så en grusomt ekkel skrekkfilm om en kirurg. Angst ! Men det er nok bare midlertidig tenker jeg :p Dette er jo noe jeg har villet såå lenge ! Endelig skjer det :- D

 Legger med litt bilder fra dagen i dag, hihi !

Kjedings.. 

Starbucks chocolate chip frappucino <3 Elsk ! 

Var å kjøpte meg nye piercinger mens jeg ventet på han som skulle hente meg ! 

12.12.12 KL 12:12

Salat ! Og cola…  siden jeg kom hit og fant ut at jeg hadde glemt at jeg måtte kjøpe mat ! Høhø

Se så fint ! BIlde fra flyet  🙂 

Med andre ord, så ser dere ut i fra disse bildene og mine utallige facebookstatuser at jeg har hatt ekstremt lite å gjøre i forhold til hva jeg bruker å ha i min hverdag,. Det er LITT deilig, men fordeom stille og tomt uten min lille hjerteskatt ved min side. Savner han så fælt at det gjør vondt ! Fikk heldigvis prate med han i tlf i ste så det plastra såret litt 🙂 

Nå sitter jeg å skyper med Marita, men skal gå å legge meg å sove om noen få strakser siden jeg har et møte imorgen kl 11:00 ! Ha en fin natt alle sammen, blogges :- *

( her ble forresten resultatet etter gårsdagens multitasking-baking til Nathaniel sin bursdag ) 

20 kommentarer
    1. Kan du ikke ta før og etter bilder sånn at vi får se resultat av operasjonen? Lurer veldig på om jeg skal ta selv, men ikke for å gjøre større, bare for å stramme litt opp og forme tenker jeg..

    2. Hei hei 😀 har lest en del på bloggen din og synes den er veldig bra 😀 (Y)! Stå på og fortsett og blogge 😀 Hadde vært hyggelig om du ville ta deg en tur innom bloggen min og en kommentar er jo alltid hyggelig 🙂

    3. Ha det koselig i Oslo, vær forsiktig og ta hand om dig sjalv! du er jo en pen jente som trekker mye oppmerksomhet pga utsende!:) dem som stirrer gir deg bare et komplimang;) klem

    4. Herregud du er innbilsk. Utenlandske mannfolk stirrer intenst på stort sett alle damer. Det er faktisk ikke normalt å sitte å sminke seg på et fly, så ikke rart folk stirrer. Du høres ut som ei “harry kjærring” på bytur. Tragisk!!

    5. Hvor skal du operere? Va på Aleris for bryst reduksjon igår! Gikk kjempe fint! Klare faktisk mere en du tror!:)

    6. Haha.. Velkommen til oslo;) i oslo er det helt normalt å bli glodd på;) har flere ganger blitt stoppa av menn som har prøvd seg.. Litt ekkelt syns jeg. Uusjj.. Send dem en grimase:) <3 lykke til nå da;)

    7. Du kommer til å få vondt i ryggen din med større bryster. På sikt vil det gi deg helseplager.. Skjønner ikkje at du vil ha meir pupper enn du allerede har. De er jo store nok som de er.Vil jo se ut som den bimboen.. Ja,ja hver sin smak seier eg……..

    8. Lykke til med operasjonen 🙂 Jeg har en sønn på snart 1år og opererte meg for 2mnd siden på Fornebuklinikken,veldig fornøyd. Hvor skal du operere deg? Og hvor mye skal du legge inn om jeg får spørre?

    9. Hei rannveig! Jeg er ei jente på 22 år, som bor i Oslo sentrum. Jeg har bodd i denne byen hele mitt liv, har også barn og kjæreste. Hvis du har lyst, så kan du bare sende meg en Mail, så kan vi kanskje finne på noe artig, jeg kjenner denne byen ut og inn, så bare si fra om du trenger en guide! Er nok av morroe saker Å gjøre her 🙂 så om du kjeder deg, så bare send meg et pip, hvis du vil bli bedre kjent. Mange herremenn som stirrer her ja. Bare bli vant til det! Klem fra meg!

    10. På bilde me telefon din,kordan får man sånn lås dær oppe?:) å ka e den egentli?;p
      Kan du si kordan man får den på?:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg