Nye pupper ! (Bilder)

Dette blir et kjempe kort blogginnlegg, jeg er kjempe dårlig og har super vondt, har både spydd og hele pakka. Men ville bare la dere vite at jeg lever i alle fall ! Hadde operasjon i dag kl 12, men meg hadde jeg ei venninne og han jeg bor hos og som passer på meg i skrivende øyeblikk. Han har bare vært helt fantastisk flink og laga middag til meg, kjøpt maasse snop og frukt til meg, hjulpet meg til alt, og massert meg ! Det er good når man er i så ræva form som jeg er i akkurat nå. De smertestillende jeg har er nemlig de sterkeste på markedet i skandinavia, så det er ganske heavye greier som både hjør meg kvalm og heelt bortevekk ! Hr sagt myye rare greier i dag som jeg ikke husker engang, haha.. Hadde fått spørsmål om ettellerannet av han som passer meg, og så hadde jeg svart : “buss sjåførene i Oslo er så jævla sur ” hahah, dauer… Og så satt jeg visst å hylgrein når jeg våkna fra Narkosen, det husker jeg heller ikke noe av… Heh 🙂 nå har jeg hvertfall nye pupper og jeg er suuperfornøyd ! Flyet mitt går om bare noen timer så blir jo spennende å se om jeg klarer det da. Akkurat nå er jeg helt handicappa og må ha hjelp til ALT. Men men… Må lide for skjønnheta, ikkesant ? 😉

De to siste bildene er fra i går ( dagen før operasjonrn ) selvfølgelig ! Resten er fra i dag etter opersjonen, nå skal jeg avslutte her siden vi straks skal gå å sove. Lager et innlegg om osloturen og innkjøp her når jeg føler meg i form til det 🙂 Nattinatt alle søte lesere der ute ! Blogges :*

27 kommentarer

Siste innlegg