Er jeg den eneste som har slanket meg i jula ?

I jula er det jo meningen at man skal dra hjem til foreldrene sine,spise masse feeeeit mat og legge masse på seg ! Men slik er det nok ikke for alle , jeg har for eksempel spist enda MINDRE enn jeg til vanligvis gjør, altså har jeg gått NED i vekt istedenfor opp. Ikke at jeg har noe imot det, for all del.

Vet ikke om det er bivirkninger fra operasjonen eller noe, men har bare vært helt sykt utmattet, sliten, trøtt og kvalm. Har sovet mere enn jeg har gjort på leenge !! Som i sin tur fører til ekstremt liten matlyst, haha ! Føler jeg ikke får gjort noe som helst annet enn å bare daffe liksom. Dette er også grunnen til at jeg ikke har blogget noe særlig, rett og slett ikke orka. Heldigvis har jeg verdens fineste gullegutt som gjør dagen min perfekt selv om formen ikke er heeelt på topp.


Mitt alt ! Mamma sin lille skatteskatt <3

Gleder meg forresten noe enormt til nyttårsaften ! Da skal jeg nemlig feire inn 2013 med min beste venninne, Marita ! Skal bli herlig å se henne igjeen 🙂 Og å komme seg litt ut ,og riste seg litt løs etter en laaaang stund hvor jeg ikke har kunnet gjøre så mye å pga formen min. Haha !

 

Meen ! Nå skal jeg avslutte her, så kanskje vi blogges om ikke så altfor lenge !  Kommer forresten i nettavisen til Nordlys i dag om jeg ikke tar helt feil, så der må dere gå å lese. Er en sak om de stygge kommentarene jeg får på bloggen min, ble oppringt av de i ste. Er sikkert 5-6 gangen jeg er i Nordlys , eller noe.. Morsomt ! 

Blogges :- * 

12 kommentarer
    1. Søtt smil du har på bilde 🙂 jeg har ikke gafla i meg, men har spist litt usunt.. Men ikke gått opp i vekt ! Godt er det:)

    2. “Vet ikke om det er bivirkninger fra operasjonen eller noe, men har bare vært helt sykt utmattet, sliten, trøtt og kvalm. Har sovet mere enn jeg har gjort på leenge !! ”
      Jeg vet om noe annet som gir symptomer som utmattet, sliten, trøtt og kvalm 🙂

    3. Jeg hadde spysyken i jula så jeg gikk rett og slett ned i vekt. Klarte omtrent ikke spise. Spiste bare bittelitt pinnekjøtt på julaften. Har blitt litt bedre nå men matlysten er ikke helt som før. Klager virkelig ikke på den 🙂

    4. Hei du. Hvordan går det med deg? Håper å høre fra deg snart:) Håper du også hadde en fin jul med familien!:) hair extension er på vei nå:D woohoo

    5. Skjønner ikke hvorfor folk legger igjen så slemme kommentarer! Nydelig gutt du har, og selv ser du helt fantastisk ut!
      Nei denne bloggen ligger på linja oppe, så meg får du garantert kommentar fra igjen! 😀

    6. Hei, synd at noen plager deg! Du er ei flott dame med en utrolig skjønnn sønn! Elsker bloggen din!
      Er forresten kjempefine tilbud på sko på heels.no 🙂 Jeg blir altid i godt humør av å shoppe!

    7. Du vet at fett veier mindre enn muskler så kan hende du kjører samme stil som meg at musklene blir erstattet av fett derfor vektnedgang, sucks big time :c

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg