Nyttårsaften 2012 berga !

Da var nyttårsaften for i år berga, hadde mine tvil, men rakk polet ! JESS. Skuffelsen var derimot stor da jeg kom på at jeg ikke finner bankkortet mitt, altså min eneste gyldige legitimasjon på at jeg er 19, og ikke 10 år. I og med at jeg kan gå for å være 14 eller noe(selv om jeg er ganske så høy) , så tror jeg ikke det ville hatt noen hensikt på å prøve seg uten leg, haha ! Følte meg virkelig som den drittungen da jeg måtte få min far til å gå på polet for meg. Mamma og snart 19 år som jeg er ! Kom hvertfall hjem med et par cava’er, hverken øl, rusbrus eller sprit er helt min ting. Sprit fordi folk har en tendens til å bli så jævla tåpelige av det, og det er helt ærlig ikke helt min ting å miste all selvdisilplin :p Vin og billigboblevann er tingen ! 😀

Så nå gleder jeg meg bare masse ! Skal bli utrolig godt å komme seg litt ut nå etter å ha vært handicappet i to uker..  eller, er vel ikke fult så handicappet nå lengere, men gjør fortsatt vondt å sove på siden, men jeg MÅ bare gjøre det selv om, jeg bare MÅ. Gleder meg mye til jeg kan sove på magen og ! Uansett.

På nyttårsaften er planen at jeg skal spise middag og feire først med familien min og min kjære lille vakre nydelige perfekte sønn, og så drar jeg ut etter leggetiden hans. En ting som gjør meg ufattelig glad, er at jeg alltid har noe helt fantastisk å vokne til, i motsetning til de aller fleste andre på min alder. Jeg har aldri mulighet til å tilbringe en hel dag i senga dagen derpå, jeg må opp å hoppe med min lille skatt jeg . Og vet dere hva ? Jeg har faktisk ikke noe imot det. Elsker livet som mamma !! Kunne virkelig ikke tenkt meg å ikke være mamma ! Og tenk at jeg har vært mamma til verdens vakreste gullgutt i et helt år nå 😀 Bare helt fantastisk !

Og dere ! Guess what ? Jeg har endelig funnet ut at jeg har et klesplagg som i tilegg til å se ganske så OK ut, matcher den utrolig stygge støttebhen min jeg er blitt belagt tvang på med å gå med i minst 6 uker til… fuck my life ! Det er nesten så ille at jeg begynner å føle meg som en bestemor. MEN dere, på nyttårsaften skal den av ! Ikke snakk om at jeg skal gå¨med en kjole som ligner burka bare fordi jeg har verdens styggeste bh på meg. Høhø ! 

Her ser man jo nesten ikke min fantastisk stygge støttebh engang ! Men derimot ser man hvordan det endelige resultatet er etter operasjonen, jeg er så utrolig fornøyd at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg ! :- D Selvtillittsboost x1000 !

Meen dere, nå skal jeg avslutte her, rakk aldri å kjøpe noen kjole så var innom leiligheten min i ste å røsket med meg et par hundre. Så nå står det kjoleprøving på timeplanen for kvelden, og sikkert litt tv titting og kjeding, som alltid :- ) Håper dere har en fantastisk kveld videre, og takk til ALLE søte lesere som levner igjen så fine kommentarer. Det varmer mitt hjerte 

Blogges :- * 

39 kommentarer
    1. Du burde jo helst ha støttebh’en hele tiden….Selv om det er snakk om for bare en eneste kveld….Pass på at du ikke har spiler som kan terge i sårene dine, da risikerer du heftig betennelse, tro du meg !

    2. Husk at puppene er sinnsykt hovne 6 uker etter opr.. Bare sier det så du ikke blir skuffa.. Jeg ble litt skuffa da mine ble mye mindre to mnd etter opr..

    3. Så bra at du er fornøyd;-) men vær forsiktig med å ikke bruke støttebh, det er nok ikke noe gøy å ødelegge det fine resultatet bare ved å ha gjort en liten feil en kveld 😉
      Godt nyttår til deg og dine, håper du får en fin feiring 😀

    4. Celina: En baby på hannes alder legger seg vel før midnatt tenker jeg? 😉 Det er ihvertfall vanlig å legge små babyer rundt 1819 tiden. Ikke ved midnatt for å feire nyttårsaften med raketter:) Det skjer helst når de er litt større;) Så celina, dropp den!

    5. Men du anonym, babyer våkner av raketter, så han vil helst sikkert være våken på natta. Ikke at det ikke betyr hun kan gå ut, for han er sikkert trygg med barnevakten sin, men alle babyer foretrekker mammaen når noe skummelt og nytt bråker så mye 🙂 kanskje det var det celina tenkte på.

    6. Er ikke farlig å bruke vanlig BH en kveld da. Kirurgen sa til meg at man fint kunne bruke vanlig BH hvis man skulle på fest eller lignende,så lenge man tokk på seg støttebhen når man kom hjem:-)
      Bare husk at du ikke må bruke BH med push-up :))
      Kos deg masse!

    7. “Smøla” : Rannveig har da faen meg ikke rakket ned på barnefaren sin familie, å hva har DU med å skrive det her? tror du noen her støtter deg?? Dessuten skriver ikke hun om barnefaren å familien hans, eneste er vel at de ikke stiller opp ved jul å bursdag men det velger de vel selv når barnefar ikke virker så interessert? Men Rannveig har valgt å ikke skrive om barne faren i bloggen å det gjør hun vel heller ikke!! Så ti stille å la Rannveig å Nathalie leve så lykkelige som de er nå <3

    8. Er nok ikke alle ungene som våkner av raketter. Å som jeg leser dette så skal Nathaniel være hos familien sin, så han kommer nok klare seg uten mamman sin noen timer om han våkner også 🙂
      Synes Rannveig fortjener litt avkobling med venner jeg! Så kos deg imorgen <3

    9. Dere som spør/graver om nathaniel hele tia: har dere lite å finne på? Dere holder jo bare på sånn kun av den enkle grunn av at dere liker å være ekkel mot rannveig. Syns dere er kjempe barnslige! Kan tenke meg at dere kanskje er noen dårlig mødre? Dårlig samvittighet for ting? sliter alvorlig med psyken!? Siden dere hele tiden har et behov for å kødde med rannveig, nevne sønnen enda dere vet at hun ikke vil snakke så mye om han her. Å hvem faen er dere til å skrive sånt bullshitt om at alle våkner av raketter? Haha så hinsides latterlig!!!! Selvom deres unger er urolige på nyttårsaften betyr ikke det at alle barn er det. Dere er sikkert på flaska selv innen midnatt før nyåret, står der å røyker til lg med? ser at mange som kommenterer her har store psykiske vansker….. ! Dere er bare ute etter en ting, å være stygg mot R. Syns dere kan finne dere en annen hobby snart enn å sitte å søke opp bloggen hennes hver dag for å lete etter feil. Dere er helt på jordet =)

    10. Det blir veldig moro å se deg i kjole. Duo kommentar å se ut som en prinsesse;) Masse lykke til med prøvingen;)

    11. Hei,eg og var super fornøgd med mine silikon pupper i starten….helt til hevelsen går ned…da e dei ganske mykje mindre.

    12. Dere som sier om ungen skal være alene hjemme.. Sefølgelig skal han ikke det? han har jo værdens beste bestemor som skal passe på han? LES HELE INNLEGGE FØR DERE KOMMENTERE! Det står no tydelig at hun skal være hjemme helt til han legg seg?. .
      Kos deg kjempe masse!♥ Nyttårsklem fra en alene mamma på 19! ♥ http://www.mammaentilkristian.blogg.no

    13. Håper du koser deg imorgen. Jeg ble dumpa ikveld så for meg blir det nyttårsaften med kjærlighetssorg i joggebukse. Fy faen det blir en bedriten kveld..

    14. Hei vakre jente 🙂 Ville bare ønske deg et riktig godt nyttår:) Kos deg ikveld.Håper 2013 blir et bra år for deg og at dine drømmer går i oppfyllelse:) Jeg gleder meg ihvertfall til å følge deg videre 🙂 Klemmer StineAdriana

    15. Kan du ordne slik at man fåp opp hvert innlegg når man f,eks går inn på en av kategoriene dine, og ikke må trykke på hvert innlegg for å se bildene og hele innlegget? Hvis du skjønte 🙂 Ha en kjempefin nyttårsaften 🙂

    16. Bruk tubeskjerf, hals eller et annet stort og fint skjerft. Da ser man kanskje ikke den der støttegreia 🙂 Det hadde i værtfall jeg gjort om jeg var i din situasjon. Men selvfølgelig på nyttårsaften skjønner jeg at verken skjerf eller støttegreia hadde vært et fint alternativ, og det ser jo ut til at det gikk greit med vanlig bh 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg