Godt nyttår alle søte lesere !

Nå har vi spist spist nyttårsmiddag, jeg, Nathaniel og hans gudmor og min beste venninne, Marita ! Og lille skatten er i seng, han ble veldig grinete på slutten så stelte han og la han litt før tia. Har ikke blogget på et par dager, pga personlige ting og diverse. Har fått med meg at jeg lå veeeldig høyt på topplista her om dagen, med ca 10 000 lesere. Og det kan jeg KUN takke dere for ! Så tusen takk for alle fine kommentarer og dere som faktisk orker å lese denne bloggen som for tiden kun inneholder dårlig kvalitet dritt iphonebilder. Beklager for det altså !

Så vil jeg bare ønske alle dere fantastiske lesere et godt nyttår ! Jeg og Marita skal dra ut litt senere, men jeg skal, desverre, være edru i dag 🙂 trenger vel ikke alkohol jeg ! Blir nok en bra nyttårsfeiring uansett ! Blogges <3

12 kommentarer
    1. Ønsker deg og Nathaniel et riktig fint og flott nytt år 🙂 Kanskje vi ses i 2013…si fra om dere kommer til Tromsø – fotostudio er åpent for dere…hvis dere vil ha noen shoot. Det sørger Nathalie for… Koooos deg masse i kveld – nå blir det hvitvin og kos på meg, mens jeg venter på at fjellet under Fjellheisen skal lyse opp nyttårsnatta med et fantastisk fyrverkeri… Klem til dere begge <3
      P.S. Rålekker kjole forresten 🙂

    2. gjør ingenting at det er dårlig kvalitet på bilder osv, du har som du sikkert har skjønt en interessant blogg !!! dritt slengingen er jo bare et bevis på det om ikke annet. og for første gang skal jeg faktisk følge med på unge mødre! heia deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg