What to expect when your’e expecting !

Hei og hopp alle søte lesere! Akkurat nå sitter jeg bare å slapper maaks av, nettop kommet ut av dusjen og har en liten spa kveld for meg selv ! Skal straks sette i gang med å se filmen “What to expect when your expecting” Den ser utrolig morsom ut , så gleder meg !  Ellers er det vel ikke så mye å si, ungen er hos bestemoren sin ( min mamma ) så jeg har en barnefri kveld, noe jeg ikke har hatt på over en mnd ! Såe ja , veldig deilig å slippe å ta hensyn til lyder osv, leiligheten min er jo syyyykt lytt, kan omtrent ikke prate i tlf etter ungen har lagt seg liksom. Gleder meg også til å sove en hel natt, skal bli deilig ! Helt random og har absolutt ikke noe med temaet å gjøre, men må bare si det ! Har en ganske stoor hemmelighet som jeg blir å dele med dere, med tiden ! Men foreløpig sier jeg ingenting om det :- ) Egentlig flere hemmeligheter, men ingen dere får vite om nå ! Hihi 🙂 Og vær så snill å ikke spekuler, slike kommentarer blir slettet. Takk ! 


Ellers håper jeg dere får en fantastisk kveld videre ! 

Blogges ! Smask smask :- *

17 kommentarer

Siste innlegg