Hopp i havet !

Orket ikke blogge noe i går, siden det ble litt seint og travelt. Var på lekelandet Hopp i havet her i Oslo, til rundt 7 tiden i går kveld, så skulle vi egentlig en tur innom legevakta her, men i og med at det var sånn 4 timer ventetid så droppet vi det og tar det heller i dag ! ( Om det er mindre ventetid… )  I dag skal vi nok ikke så mye, en tur på burger king, haha 😀 Og imorgen er det hjem ! Skal bli litt godt det og, litt slitsomt å være på reise med barn, spess siden vi bor i en så liten leilighet som vi gjør nå ! 

Men kan iallefall legge ut noen bilder fra i går ! 

I dag skal jeg ikke så mye ! Bare slappe av 🙂  Og ta sol ! Og så skal jeg møte ei koselig dame jeg ble kjent med da jeg var her i Desember ! Blir koselig !! 🙂 

Sååe, ja..  Blogges, smask smask :- * * 

21 kommentarer
    1. Hærregud da,skjærp dæ du med den kommentaren her oppe..onger blir da fort skitne og klissete.ranveig vet vel utmerket kordan vasker sønnen sin.idiot!
      ranveig;kjempe fin blogg,syns du er ei tøff jente:)

    2. Det så ut som dere hadde det kjempekoselig,og foreldre har en tendens til og ha det like gøy som barna på sånne plasser! 😉
      Til deg som kommenterte neglene etc til Nathaniel: i hvilken verden er ungene 100% rene og “perfekte” når de leker og koser seg? Og neglene hans? Really?? Så pirkete som du var der så er det soleklart at du bare må (!) finne et eller annet og ta Rannveig for..

    3. håper for nathaniel sin del at du ikke bruker blits når du tar bilder oppi trynet på han? han må jo føle seg utrolig blendet etterpå.

    4. du lene.. tror ikke du har unger selv. ja, neglene skal være pene og rene, kortklipte og stelte. og unger skal ikke ha matrester fra forrige måltid i hele ansiktet HVER dag. blir så skuffet over deg Rannveig 🙁 bli bedre pliiiis

    5. jeg har 2 barn.jeg sitter IKKE å tørker ungene når de sitter å spiser.det gjør man etterpå! det kan ta 1 sekund etter de er blitt tørket å vasket hender å de har fort fått tak i noe å de er like møkkete igjen. ingen vet vel hvor lenge siden det var guttungen hennes spiste. hos meg er det ingen skjønnhet salong for ungene.men de fleste vasker de etter mat å det gjør nok denne jenta her å 🙂 han sitter ihvertfall å spiser selv,noen mødre lar ik ungen få spise seg fordi da blir ungen møkkete. ranveig lærer sønnen å spise 🙂 å det er godt å se..

    6. Heia! Kor e den fine hvite tunika blusen du hadde på dæ i den første episoden av unge mødre fra? 🙂

    7. Jo jeg har unger,og som hun under deg skriver så kan unger få tak i det mest utrolige før man rekker og reagere. Men jeg var ikke ute etter og diskutere,- jeg mente bare at det er fort at ungene blir litt grisete når de koser seg! 😉 Barn er barn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg