Kosekveld !

Fikk myye kommentarer på mitt forrige innlegg, hvor jeg offentliggjorde graviditeten ! Må bare si tusen takk for alle de fine gratulasjonene jeg fikk, det varmer <3 

Akkurat nå sitter jeg godt plantet i sofaen, har nettop spist taco ( som nesten kom opp igjen ) men heldigvis ikke, høhø ! Sliter myye med kvalme, brekninger, oppkast og humørsvingninger om dagen altså… for å ikke glemme at jeg er trøtt og sliten konstant, og kan finne på å grine når som helst, og hvor som helst … av hva som helst ! 

Åh, godt å klage litt endelig !! Heldigvis er pappaen veldig forståelsesfull og jeg får det som oftest som jeg vil, hihi 🙂  Og selv om jeg var veldig kvalm var tacoen knallgoood ! Nammi nam !

 

Og nå skal vi se film. Så skal avslutte her nå, ha en fantastisk fin kveld alle søte lesere der ute <3 Smask smask ! 

27 kommentarer
    1. Så spennende! Jeg fant bloggen din fordi min sønn hadde termin omtrent med nataniel. Og nå er jeg gravid igjen og det er du og! 😀 synes det er så gøy å følge deg igjennom en graviditet til :):)
      Det blir supert for barna å være så tette! Et flott valg du tok :):)

    2. Haha anonym skriver at Nathaniel får mindre tid med deg? Faen hvor teit går det an å bli, var aleine jeg med to stk, hele tida. Ingen led noen nød…så dette klarer Rannveig og…..millioner av andre som klarer det. Men noen måååå jo slenge drit da – og anonymt. Stå fram – men det er du for feig til. Klem til Rannveig 🙂

    3. haha teit sakt av den ANONYME å si at ho ikke tenker på sønnen sin. ho er da ikke den eneste som skal ha barn nr 2. det er jo bare bra for han å få en bror eller søster. herregud det er det dummeste jeg har hørt

    4. Utrolig koselig å høre at du har støtte i barnefaren, ønsker deg masse lykke til, dette kommer til å gå strålende!! Har to tette selv og syntes det er fantastisk å se hvor glade de er i hverandre nå som årene har gått litt 🙂 du er knall tøff som gjennomfører svangerskapet! Klem!

    5. Går det greit å ha silikon i puppene under og etter graviditet? Vet du noe om hvordan dette eventuelt vil påvirke ammingen? 🙂 Forresten, gratulerer! 🙂

    6. <3 syns alle kan slutte å skrive så masse dritt. Å tænke litt på ka det jør med den stakkars jenta såm må læse alt.
      Greit ho har en åffentlig blogg å e med på unge mødre, men må da finnes grænse får ka man ska tåle, e jo HELT BAK MÅL alt dritten såm skrives.
      Håpe virkeli du Rannveig får støtte hos familien å vænna. Kan ikke være arti å læse alt såm skrives om dæ.
      <3 Men du har så ufatteli mange såm støtte dæ, husk det.
      Å du såm skriv at det blir mindre tid på Nathaniel Chrisander e jo bare tull. Kæm i værden har ikke vækst opp med søsken :) ? Huff e det virkeli mulig i 2013.
      Ønske dæ så masse lykke til med graviditeten, å vældig trist med tvillingen <3
      God bedring <3

    7. Anonym som meinar at Rannveig ikkje tenker på sønnen sin. Tenker DU i det heile tatt??! Kven har nokon gang hatt vondt av å ha søsken?
      Stå på Rannveig!! Eg er aleinemor til to tette, og det er heilt topp å ha to!! Sjølv om det er tøft å stå i det aleine, er det ei god hjelp at dei har so mykje glede av kvarandre.
      Gratulerer!! 🙂

    8. Hvordan skal du klare å forsørge 2 barn når du verken har utdanning eller jobb? Unnskyld meg, men syntes du er litt korttenkt..

    9. Litt enig med Sandra her. Ting bør ligge litt mer til rette før man velger å få unger. Null jobb og null utdanning. Greit man kan leve på staten. Så vidt..

    10. Vil bare si at æ elske å lese bloggen din!
      Gratulere så mye med graviditeten, det her går nok helt fint fordi æ syntes du virke som ei utrulig sterk og flink jenta 🙂
      Stå på, fine Rannveig <3

    11. Utdanningen satte hun på vent når hun ble gravid med Nathaniel Chrisander, skulle bynne på hudpleien i Oslo før hun fant ut hun var gravid!
      å ho har jo gåd Helse&Sosial! pluss tatt opp fag i etterkant.
      jobba har ho jo åsså jort , bakeri å skobutikk 🙂
      så slutt nu opp å kritiser ho på alle måta.
      Ble gravid 17år, å ho e nu bare 19. Så e væl naturlig at ho ikke e kåmmet længer. Gådd gravid i 9mnd. pluss tatt sæ av Nathaniel Chrisander i 1år. nåkka såm alle mødre jør, tar 1års mamma perm.
      Se nu jænnom dåkkers eget liv før dåkker hakke på nån andre.
      Fatte ikke alle såm kritisere ho koffer dåkker gidde å læse bloggen hennes da? så nåkka må jo fænge dåkkers interesser. VIRKELI lite å jøre om dagan kanskje ?
      Ka så om ho ikke har jobb å konto såm e full av pæng? E væl ikke det såm betyr alt, ho e ei go mor, såm e full av kjærlighet til sitt barn. Så kan jo det andre kåmmer ætterkvært.
      Å toppbloggeran tjæne jo gått om dagan , så e jo blitt en slaks jobb.
      Å e nu ikke bare ho såm ska forsørge barna, e nu 2pappa åsså med i bilde såm må bidra.

    12. Jeg er 6+0 på vei nå. jeg er også sånn :/ dette er min første da..
      jeg har nesten ikke spist på en uke fordi jeg bare brekker meg og er overfølsom for lukter og smaker 🙁

    13. Gratulerer så mye med graviditeten 🙂
      Skal du være med på neste sesong av Unge Mødre? Håper det!

    14. Gratulere med graviditet men har du tenk gjennom ting? Når du nå får barn har du ikke krav på foreldrepenger kun engangstønad, du mister alle de andre stønadene bortsett fra at du får enkel (ikke lenger dobbel) barnetrygd?

    15. førr en super nyhet:-) gratulerer så mye med graviditeten, det klarer du utmerket!! glede meg til å følge deg vidre !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg