Jeg har gått opp 4 kg !

Hei igjen alle søte blogglesere <3 

Nå er leiligheta rydda for kvelden ( den ryddes jo mange ganger iløpet av en dag, høhøh) ungen er i seng, og masse god mat er inntatt ! Vi har nemlig hatt besøk av min venninne Ingunn og søte lille Jenny i dag. Nathaniel trives bare såå godt sammen med Jenny, de er virkelig super i hverandres selskap. Kanskje ikke så rart, da de er født med bare to dagers mellomrom ! 

 

Spise sjøl, Nathaniel elsker å spise sjøl og er også kjempeflink til det !! 🙂 

Siden ting ble litt forsinket, så fikk vi ikke spist middag før etter vi hadde fått besøk, så ble litt stress med kaka, hehe ! Og har tilogmed lagd den uten mikser, alt går, bare man er oppfinnsom 😉 Til middag ble det fiskeboller i hvitsaus, noe både jeg og Nathaniel elsker ! Både sunt OG godt, det liker vi.  

Kaka var supergod, og ungene likte den kjempegodt ! Aldri bakt denne oppskriften på gulrotkake før, må bare si meg 100% fornøyd for den var virkelig NAM ! Neste helg skal vi på aketur med Ingunn og Jenny, det gleder vi oss masse til , hihi 😀 

 

Meeeen, til overskifta..   jeg har faktisk lagt på meg hele 4 kilo siden desember, altså siden operasjonen. Det er nok 50/50 det faktum at jeg ikke har trent på 8 uker  ( i dag er faktisk dagen jeg kan begynne å trene igjen etter operasjonen !!)  og det faktum at jeg er gravid. Har ikke veid meg siden før jeg tok silikon, og har jo 365 gram i hver pupp, så det har jo såklart også litt å si på de 4 kg da, eller ganske mye faktisk… er jo faktisk nærmere 1 kg tilsammen ?  

Uansett ! Jeg har hvertfall lagt på meg 3 kg ! Og det er aaaaltfor mye, jeg veier nå 61 kg, og da jeg var høygravid med Nathaniel veide jeg 64…… så tror jeg blir å være litt “feitere” denne gangen, uff..  men, treningsmedlemskap skal anskaffes så fort vi får etablert oss  i leiligheten vår i Oslo , og skal fikse meg mange kick ass treningstimer i uka ! Dette skal vekk 🙂 

Blogges ! Smask :- * 

24 kommentarer
    1. Det er normalt å gå opp i vekt når man er gravid, men skjønner at du ikke vil opp i vekt, men det må man nesten regne med. Du må spise godt, så babyen vokser. Det trenger jeg jo ikke å fortelle deg, det vet du fra før av.. Gikk ikke du opp 17 kg i forrige svangerskap? 🙂

    2. lurt å passe på vekta sjøl om man e gravid ja! æ blei virkelig smellfeit :/ veide nesten 100kg! seriøst.. å det e tungt å bli kvitt di kiloan :b

    3. Slapp av å kos dæ, kg’an kan du bli kvitt etter svangerskapet 🙂 Du e ikke verdens tjukkeste fra før, å har visstnok høy forbrenning så vær fornøyd me d :p Håpe du har hatt en kjempefin dag! <3

    4. herregud for en komentar lengre oppe her,åssen i svarte kan du se at det er møkkete??? rotete er det pga to små som farter rundt og river ned alt som er,å det er noe ikke noe gruosomt at pledd og puter ikke ligger på plassen sin 😮 huff så lite folk har å henge fingrene i asså…
      synes ikke du skal ta vekta så ille,som du skriver så kan du trene når du har fått flytta og med aming og litt trening etter fødsel så forsvinner det fort igjen 😉

    5. Tenk at det kommer godt med! Se tilbake på det om sånn ca. To år, og du vil egentlig bare kose deg med de to gulla dibe, og tanken på vekta betyr ikke så mye! Skjønner deg, men ta det dyrebare først! Lykke til videre <3 🙂

    6. Ja da kommer du nok til å gå opp myyyye mer i dette svangerskapet…. Jeg gikk opp 8 kg. på 3 uker enno eg trena og spiste sunt.. Kjedelige greier,gikk opp 35 kg. og sliter fortsatt med de siste 10 kg. 2 år etter fødselen. De VIL liksom ikkje av uansett ka eg gjør…

    7. Du er jo så slank kjære deg, så ikke uro deg! Og det er uansett normalt å legge på seg når man er gravid, da skal man ikke tenke på å slanke seg.

    8. Du må virkelig ha ett forvrengt syn når det gjelder kropp! Du er GRAVID!!! Ganske normalt å gå opp i vekt, hva med å la “vekta” ligge, lene seg tilbake og heller nyte det mirakelet som vokser inne i deg?
      Pekepinn; SKJERP DEG!!

    9. Vær så snill å ikke tenk på kiloene skal av nå mens du er gravid! Det er fullstendig galskap. Idioti.
      61 kilo er jo ikke unormalt mye for en jente på din høyde. Du bør dessuten ikke sammenligne med den kroppen du hadde før du ble gravid, den tror jeg det blir vanskelig å finne igjen.
      Jeg vet ikke om du er veldig flink til å ta bilder, men du ser faktisk noe slankere ut en 60 kilo. Jeg for eksempel, med mine 172 cm, ville nok sikkert ha kunnet trille om jeg gikk såpass opp:)
      Jeg synes du kler kiloene dine! Ikke alle kropper er like, og noen tåler rett og slett flere kilo enn andre.
      Kristine

    10. Synes du ser fin ut 🙂 Ikke tenk på kiloene..det er kun tall, og du går lett av deg kiloene igjen! Nyt heller tiden som gravid 🙂 <3 Jeg bikket 70 kg når jeg var gravid..det var en nedtur selv om jeg var høygravid 😛 Hadde aldri veid så mye. Men herregud, jeg var jo tross alt høygravid 😛 Da er det ikke så unormalt å veie en god del mer enn man gjør til vanlig.. Hehe.. En uke etter fødselen hadde jeg gått ned 10 kg.. noen mnd. etterpå med sunn mat & trening hadde jeg mistet 20 kg.. har ligget stabilt på vekta etter det 🙂 Spent på hvordan det blir neste svangerskap!
      Jeg har troen på at så lenge man passer på hva man putter i seg under svangerskapet, og ikke bruker det som en unnskylding til å stappe i seg unødvendig mye "dritt", så kommer man seg fort tilbake til sin normale vekt 🙂
      Lykke til videre med svangerskapet!! 🙂 Fin babymage!

    11. Du vet du godt kan trene mens du er gravid? Ikke bra å bare sitte i ro, det vil også gi best resultat for kroppen etter fødsel. Jeg gikk opp 10 kilo iløpet av svangerskapet å da veide ongen halvparten , man må passe litt på hva man spiser, du har nok ikke bare spist sunt , for da ville du ikke lagt på seg så tirlig. Du kan jo ha litt veske i kroppen og da. Men det va nu egentlig også no å bry seg med. Du er gravid, er meninga du skal gå opp noen kilo allså. Jeg veide meg kun på kontrollene på slutten av svangerskapet, var vel mildt sagt uinteressant hva vekta var før den tid. Du har så mye mer å bekymre deg over nå, virker ikke som om du helt skjønner det.

    12. Jeg gikk selv opp 16 kg da jeg var gravid med min datter. Jeg er nå 2 kg under det jeg veide før jeg ble gravid (alt gått ned gjennom sunt kosthold og dagelige gåturer), men har nettopp begynt på treningsstudio for å stramme opp mage, rumpe og lår 😉 Nyt graviditeten og ikke tenk for mye på vekta. Spis sunt og gå noen turer fremfor å slite deg ut på treningsstudio. Det kan du ta igjen etter at du har fått nr 2. Jeg har masse strekkmerker på magen, hoftene og litt på lårene. Men må si det var verdt det, jeg har trossalt en frisk og rask unge! 🙂

    13. Har selv gått opp 6 kg og er fullgått 17 uker. Men så har jeg trent jevnlig. Men ikke like hard, det går jo ikke når enn er gravid :S

    14. Nå må du passe på at du ikke får svangerskapsforgiftning. I tilfelle er det jo kun din egen skyld, vet du…

    15. Husk og ikke trene sånn sinnsykt hardt i svangerskapet. Du er gravid da er det lov og ha det lille ekstra på kroppen.. Du kan gå tur, det er veldig bra trening:) men ikke trene så sinnsykt 🙂 lykke til<3

    16. Er ikke hennes skyld hvis hun får svangerskapsforgiftning. Dummeste jeg har hørt. Jeg hadde et Sundt kosthold i svangerskapet men ble kjempe syk av svangerskapsforgiftning selvom. Syntes det er så utrolig mase stygge kommentarer her inne, er dere fornøyd med dere selv når dere “spyr” ut de ordene? Stå på Rannveig 🙂 gutten din virker som en glad og lykkelig gutt og det blir garantert lille babyen i magen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg