Stress dag og kontroll hos helsesøster !

Hei hei alle mine fantastisk søte lesere  

I dag hadde Nathaniel kontroll hos helsesøster, og jeg som ikke har bil eller lappen, må jo rett og slett bare ta rumpa fatt og  trille med vogna dit. Noe som tar litt over en time, med en laaang oppoverbakke. Noe som ikke var særlig lett med skikkelig glatte støveletter ! Shit… angra mye på skovalget, haha ! Var litt sent ute og, fordi jeg sovna av når Nathaniel tok lur før vi dro… så måtte springe dit ! Var heeelt svett når vi kom fram, hahah :p 

GIkk kjempebra på kontroll ! Denne kontrollen skulle Nathaniel egentlig hatt i desember, men i og med at jeg hadde operert ganske nylig, og var mer eller mindre handicappet i en hel uke, så kom vi oss ikke dit. Ble en litt sen kontroll med andre ord, men det går fint ! Han var blitt stoor, husker ikke eksakt nå, og er altfor sliten til å løfte rompa ut av sofaen, men Nathaniel var blitt rundt 12 400 gram og 84 cm lang !! Stooor gutt, fin og perfekt gutt <3

Ellers har vi bare slappet av hjemme og kosa oss, og spist laks til middag ! Nå ligger gullungen å sover, og jeg er rett og slett bare supersliten.. tar på å være gravid og alenemamma samtidig , det merker jeg godt nå..  første graviditeten var luksus i forhold til nå !!  Så creds til alle oss gravide alenemammaer ! Nathaniel har så ufattelig mye energi, tilogmed helsesøster spurte meg når vi var der; er han alltid så vill ? 

Hehehhh, jaaa det er han… Nathaniel er en glad gutt med masse masse masse maaasse energi ! Skulle virkelig ønske jeg kunne si jeg og hadde så mye energi.. 

 

Kjempegod og sunn middag, både for stor og liten ! Lille gullungen min elsker fisk, og det gjør jeg og. Passer perfekt ! Så forresten noen som kommenterte at det var så møkkete og rotete hos meg, ut i fra ett bilde… kjære deg, vær snill å ikke prøve å ta meg på alt ! Den såkalte “skitten” er rett og slett malinga som har flakket av ( pga bordet ikke ble pusset før jeg malte det ) og ikke noe skitt eller møkk eller noe ! Så det så…  det gjelder generelt, mange leser bloggen min KUN for å finne noe å ta meg på, og de er så altfor raske.. hahah , er litt morsomt i grunn ! Men jaja, noen må jo ha en sånn interesse og ;- ) 

Må være morsomt å være mere interessert i mitt liv enn sitt eget ! For all del !

Imorgen skal jeg faktisk på min aller første svangerskapskontroll i dette svangerskapet, hos jordmor, noe jeg gleder meg mye til ! Håper å få høre hjertet, noen som har hørt hjertelyd med sånn allerede i uke 10-11 ? Men. nååå skal jeg avslutte, kanskje det kommer flere blogginnlegg senere,kanskje ikke. Kommer helt an på om jeg sovner på sofaen eller ikke, haha . Dere får kose dere og ha en strålende fin kveld videre ! Så blogges vi ! Smask smask 

26 kommentarer

Siste innlegg