Ultralyd oppdatering i bilder !

Som dere vet, har jeg jo vært på ultralyd i dag ! Var litt nervøs da jeg skulle inn, siden jeg har hatt endel mens smerter i det siste. Det hadde jeg overhodet ingen grunn til, for med en gang vi startet kom det opp en liten baby på skjermen, som både sprellte som bare det, med et hjerte med fine, raske hjerteslag som jeg også fikk høre. Lille babyen vinket også til meg ! Rørende <3

Det er helt utrolig å tenke på, at jeg skal gå igjennom akkurat det samme som jeg gikk gjennom med Nathaniel,en gang til..  bare mye bedre for meg, siden barnefaren er der for meg denne gangen 🙂

Som dere ser har den både fått nese og alt mulig nå, og var blitt hele 5 cm ! Det dere ser på sidene, er hendene som man også ser møtes på magen. Viste mamma bildene, og hun ble helt.. ja, vet ikke hva jeg skal si ! Hun var også interessert i å vite kjønnet, men fortalte henne at det er for tidlig,  Fikk med mange flere bilder, som jeg kanskje legger ut en annen gang hvis jeg i det hele tatt gjør det. Dette ble hvertfall det beste, var virkelig vanskelig å få bra bilder av babyen da h*n byttet stilling hele tiden, haha.. sprellebaby <3

Gynekologen så også på nakkefolden, som så kjempefin ut (kan være downs syndrom om den er brei, noe den ikke var) Livmorhalsen min var lang og lukket sa han, noe som betyr at jeg ikke kommer til å spontanabortere. Heldigvis ! Lille babyen vår <3 Klarer nesten ikke vente med å få vite om det er en lillebror eller en lillesøster nå ! Teeeenk, lille bittelille Nathaniel, babyen min, skal bli storebror ! 🙂 

16 kommentarer
    1. Jeg er glad for at ultralyd gikk bra. 🙂 Og at bror eller søster av Nathaniel dette sunt.
      Karma vil lide disse wicked. :@
      Velsignelser til Nathaniel, barnet i livmoren, Rannveig og baby daddy.. 😀

    2. Så koseligt 🙂
      Var selv på ultralyd for 3 uker siden i morgen. Og det er helt nydelig og se den lille skatten man bærer på 🙂
      Lykke til videre i svangerskapet 🙂

    3. Aww, så utrolig koselig!! 😀 og så bra at det går bra me lille knøttet i magen 🙂 må være SÅ deilig å se den lille sprelle, og vite at du ikkje kan miste den 🙂 Skal sjøl på ultralyd på tirsdag, og se på lillebror/lillesøster te lillegutt <3 glede meg 😀

    4. Så koselig! Gratulerer:) men ikke for å skremme deg. Men det er ingen garanti for at barnefaren er der for deg.. Jeg var sammen med en i 2 år som jeg fikk unge med. Trodde vi skulle bli en lykkelig familie. Slik ble det ikke!

    5. Bra den ikke var død!!! Jeg lå og ventet på å få høre og den levde, etter den ekle ulykken…
      Håper det går bra med deg da Rannveig;)? Har sett deg og Nathaniel mye på unge mødre også;) Du har en vakker sønn<3

    6. drit i de som skriver stygge kommentarer om det mellom deg og Marita Rannveig !!!! hvis hun oppfører seg sånn så er hun ikke en god veninne…. og til dere andre som kommenterer stygt : drit i det, Rannveig er en god mor, MYE bedre enn Marita og Rannveig ofrer mye for sønnen hennes noe IKKE marita gjør !!!!!!

    7. Så morro, fikk tårer i øynene da jeg var på ultralyd tilbake. Lykke til videre!:)
      Jeg har et spm; hvilken profil har du på innleggene dine? Medium eller de med høyest profil
      Julie

    8. Hei!
      Så flott at alt var bra med lille 🙂
      Men jeg lurte på en ting? Siden dere fikk vite at du var 9 uker på vei, og da var sikker på at Oslogutten var faren siden du var der akkurat da, og ikke hadde vært med han før dette, hva nå når du plutselig var 12 uker på vei? Da er vel ikke Oslogutten faren til barnet likevel? Eller har jeg missforstått? 🙂 Stusset litt på dette, mener ikke å være urimelig! 🙂

    9. Må si jeg har fått ett annet syn på deg etter lørdagens hendelse. Godt å høre at alt sto bra til med den lille!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg