Er det en prins eller prinsesse som skjuler seg i magen min ? Gjett riktig og vinn solkort !!

Da var det tid for konkurranse ! 

Siden jeg lovte dere det, så skal dere såklart få det ! Imorgen skal vi på ultralyd for å titte på lille babyen vår i magen, og i den forbindelse vil jeg gjøre en liten gjettekonkurranse ut av det, siden jeg synes det er litt morsomt å se hvem som får rett, og ikke minst, om jeg selv får rett ! 

 

Hvilken termindato tror du jeg får ?

Jente eller gutt ? 

For å hjelpe dere litt… 

Selv tror jeg at det gjemmer seg en liten prins i magen

 Mensenterminen min er 29 august, men jeg tror selv termindatoen jeg får blir 11 september

 I svangerskapet med Nathaniel fikk jeg samme termindato som som mensenterminen min


 

Blir å trekke to vinnere, og det blir de to som gjettet seg til mest nøyaktige svar !

Begge vinnerne vil få to solkort hver, hvor hvert solkort har en verdi på 100 kr ! I tilegg vil de få 2 neglefiler fra Brun og Blid

Sååå, da sier jeg bare… gjett i vei og del GJERNE innlegget videre  

 

251 kommentarer

Siste innlegg