Min siste time som tenåringsmamma..

Nå har jeg bare noen få timer igjen på å være tenåring, for da blir jeg nemlig hele 20 år !! Og livet mitt er overhodet ikke over på noen måter, jeg kan nesten ikke vente med å bli ferdig med “tenårings stemplet” og gå inn i en litt mere voksen alder… spør du meg, så synes jeg 20 høres MYE mere voksent ut enn 19…  det er liksom en ganske stor forskjell ! 

 

I løpet av mine 19/20 leveår vil jeg si jeg har opplevd mere enn de fleste. Jeg har bodd borte hjemmefra siden jeg var 15 år, vært forlovet, hatt flere samboere, og sist og aller størst, blitt mamma til verdens vakreste gutt, og snart mamma til lillesøster i magen ! Jeg gikk inn på 18 årsdagen min som gravid, og kommer til å gjøre det samme på 20 årsdagen min.  Litt sprøtt å tenke på, siden de fleste feirer begge disse dagene med fest og fyll, mens jeg har sittet hjemme gravid.  

Og når det kommer til det å liksom skal  ha gått glipp av ungdomstiden siden jeg ble mamma som 18åring, kan jeg bare bekrefte at det er hundreprosent bullshit. Jeg var allerede ferdig med festing og slikt på den tiden, og føler ikke jeg har gått glipp av noe som helst, snarere tvert imot mener jeg at andre har gått glipp av noe, å bli mamma å være mamma er bare helt fantastisk og jeg har aldri angret et eneste sekund, uansett hvor tøft og tungt det har vært. 

Etter at jeg fikk Nathaniel Chrisander så føler jeg ikke at behovet for å feste er der. Jeg trives rett og slett ikke med det, og det er nok like så greit. Er ikke helt begeistret for mødre som helg på helg drar ut ogdrikker seg drita mens de putter barnevakt på ungen sin. Meeen , nok om det !

Tenkte jeg skulle dele litt bilder med dere, både fra hele mitt liv, men mest fra 2011, 2012 og 2013 fordi det har vært de aller beste årene i hele mitt liv , på alle mulige måter ! 

Jeg ble født, 11 april 1993 ! 

Meg nr 3 til høyre, heheh ! 

Tyrkiatur med mamman min, komfirmasjonsgave


Tromsø sommeren 2008

16 årsdagen min !




Bilde av meg og Oda ! Fra den tiden jeg bodde i Vadsø, der fikk jeg rast fra meg før jeg ble gravid, for å si det sånn , haha ! 


Flyttet hjem til Alta, og ikke lenge etterpå fant jeg ut at jeg var gravid med Nathaniel, 17 år gammel

12 uker på vei med Nathaniel


Fant ut at det var en liten gullegutt inni magen min !


3D ultralyd med Nathaniel ,en opplevelse for livet !

40 uker på vei med Nathaniel !

Ble mamma for første gang <3

Verdens beste gave <3

Fått ha verdens vakreste nydeligste lille pusekatt i hele 3 år, før hun desverre brått gikk bort i Oktober .. <3

Min 19 årsdag

Nathaniel sin første 17 mai , og på gamlehjemmet på besøk hos oldefar Martin ! 


Nathaniel Chrisander ble døpt, i verdens nydeligste dåpskjole som selvfølgelig også snuppa i magen skal døpes i 🙂 

Vært med på FEM’s serie, Unge Mødre noe som var veldig morsomt og ikke minst en opplevelse for livet ! 

Gjort mitt første catwalkmodell oppdrag, noe som var veldig gøy egentlig ! 

Var modell for Design Røsberg

Vært på fotoshoot med søte Theresa ! Som jeg forresten skal ta gravidbilder med snart, noe jeg gleder meg veldig til ! 

Fant ut at jeg var gravid med lille prinsessa i magen, på selveste nyttårsaften ! 

Fikk vite at vi venter en liten prinsesse og lillesøster <3

Og lille jenta vår vokser som bare det, og det gjør magen min og <3

Om noen lurer på hva som har skjedd med handen min, så har det seg slik at jeg har fått andregradsforbrenning på et ganske stort område på handa… Skulle ta ut middagen fra ovnen i dag, og kom borti varmegreiene.. fyyyf**** så vondt !! 

Nå skal jeg avslutte her, ha en fantastisk kveld videre kjære lesere ! 

33 kommentarer

Siste innlegg