Mistet baggasje, igjen..

Hei kjære lesere  Hvordan har dere det ? 

Dette ble jo et kjeeempesent blogginnlegg, men tenkte jeg skulle oppdatere dere litt før jeg legger meg å tar noen GODT velfortjente timer med skjønnhetssøvn. I dag har det vært så sykt mye styr og frem og tilbake..

Etter 5 og en halv time på flyet kom vi til Puerto Rico. Det skulle det visst vise seg at bakkepersonellet på Gardermoen hadde bestemt seg for å levne igjen nettop min koffert i Oslo. Så skjedde det altså akkurat meg, igjen !! For under to uker siden skjedde akkurat det samme med meg. Følte for å gi opp livet der å da når jeg innså sakte men sikkert at det samme hadde skjedd nettop meg, igjen.. alle de andre jentene hadde fått koffertene sine, men ikke meg. Hvem er det egentlig som ønsker meg så vondt når jeg har så syyyykt dårlig karma ? Æsj.. 

Uansett. Vi dro da til hotellet vårt, Gloria Palace, som ligger her i San Augustin. Her har vi da vært i stort sett hele dag ( men ikke slappet av et sekund) forutenom en tur på shoppingsenteret for å kjøpe meg NYE klær siden jeg atter en gang var uten baggasje. Heldigvis kom da baggasjen min på sin rette plass tidligere i kveld, noe jeg var ekstremt lykkelig for !

Men min dårlige karma stopper ikke der. Jeg måtte BYTTE hotellrom nå midt på natten, bære opp kofferten min selv og alt høygravid som jeg er. Grunnen til det var nemlig maur på rommet mitt. Flott ? Ikke særig nei :))) Ikke nok med det heller, holdte på å dø tidligere i dag siden jeg fikk øye på en kjempekakkerlakk. Sorry for negativitet, men i dag er en sykt negativ dag ! Håper på at morgendagen blir mye. myyye bedre. Nå skal jeg i alle fall sove !


Dagens new in ! Sko, veske, jumpsuit, magetopp og bikinitopp og overdel til meg. 

Tskjorte og Ronaldo fotballdrakt til min lillestore gullegutt, og bodyer, smekker og masse hårpynt og stæsj til lillesøster i magen

.

God natt alle sammen 

17 kommentarer
    1. Jordmor sa til meg for to ukersiden at man regnes for høygravid etter uke 28.. Men det er nå flisespikkeri uansett! For gravide skal ikke bære tungt uansett hvor i graviditeten de er!!! Og R er nå så gravid at ting er ekstra tungt. Til dere som kommenterer dette negativt, dere kan ikke ha vært gravid selv ellers har dere sykt dårlig humkommelse!
      Håper du slipper å gjøre flere tunge løft R, og at du får slappet av med føttene i vannet 🙂

    2. Hva er vitsen med å håne Rannveig for hvert innlegg hun skriver? Synes hun er tøff som fortsetter å blogge tross all driten enkelte skriver! Hilsen fast leser

    3. Mye stress ja, håper det går bra framover, at du får slappe av og kose deg.Klem til deg og babyen.

    4. Det er IKKE farlig å løfte en koffert når man er gravid!! Herremin, det er ikke som om man bare skal være sengeliggende når man går gravid. Det er mer risikabelt å stresse sånn og reise på ferier langt unna Norge i hytt og pine enn å løfte en koffert.
      Man kan fint trene når man går gravid så lenge kroppen er vant med det så om kroppen din taklet å løfte koffert før svangerskapet så takler den det fint nå også!
      Og forresten, hvis du har trillekoffert så bruk den som en trillekoffert, hvis ikke så skaff deg en trillekoffert, det er jo tydelig at det blir mye koffertbæring på deg frem mot fødsel så mye du reiser 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg