Chillings på GC

Hei kjære lesere !

Tenkte å gjøre ferdig videosvarene til dere snart, må bare få ladet speilreflekskameraet mitt først.Kan også hende det blir en så stor fil at jeg ikke får lastet den opp, da jeg sleit med å få lastet opp tilogmed webcameravideoen. Såe, ja.. da får dere svarene når jeg kommer hjem til Oslo.

 Ellers er det ikke så mye å si, koser meg her på GC til tross for at jeg er her med to jenter hvis største mål i livet er å drikke seg så dritings som mulig, så ofte som mulig og på kortest mulig tid.Og etterpå må man såklart skryte på seg alle guttene som så på de og som de ba reise til helvette.Det er såklart kjempeviktig å fortelle dette til alle som vil høre på, og hvertfall til de som ikke vil høre på det. Viktig ! Det er heller ikke helt min stil å hyle høyest mulig ut hver eneste gang jeg ser en person av motsatt kjønn som er det minste kjekk, i håp om at han kaaaaanskje hører meg. Nei, det er virkelig ikke helt min stil. Kommet litt forbi det stadiet kan man vel trygt si. Kan huske jeg oppførte meg litt sånn på barne og ungdomsskolen, hehe… morsomt ! MEN, sett bort i fra det så koser jeg meg masse ! Ordentlig husmorferie med masse masse stillhet, noe jeg som er vant til full fart hver dag fra 06:30 til 19 om kvelden synes er VELDIG deilig. Jeg elsker stillheten og all fritiden jeg får her, ikke vant til det i det heletatt kan man si. 

Egentlig skulle søte Tine vært her nå,hun jeg delte rom med på Gardermoen før vi dro vet dere ? Og som jeg egentlig skulle delt rom med her på GC også. Hun kunne desverre ikke være med likevel , noe jeg synes var kjempe synd ! Skal heldigvis treffe henne i Tromsø nå når vi drar dit, noe jeg ser veldig fram til siden hun har en utrolig søt og koselig personlighet, hun går ikke rundt å tror hun er noe bedre enn andre og VERENS DEILIGSTE i forhold til visse andre mennesker jeg omgås om dagen. Men, nok om det ! Nååå er vel kameraet sikkert snart ferdigladet så da setter jeg i gang med å svare ferdig på spørsmålene deres !

Blogges 🙂

72 kommentarer
    1. lurer på hva therese og ida kommer til å si når de ser dette, haha! men jeg er jo fullstendig enig med deg rannveig, det blir litt for dumt å oppføre seg slik

    2. Er det ikke kjedelig å være på ferie alene? Hvis du ikke omgås med Ida og Therese. Hva bruker du dagene til da? Er helt enig med deg, syns de oppfører seg som fjortisser 🙂

    3. Dette er på ingen måte ment som kritikk, MEN, jeg syns ikke det er særlig mye mer voksent av deg å kommentere dette enn det er av de å oppføre seg slik, jeg.. 🙂 Jeg forstår at det blir litt for dumt av de å holde på slik, men jeg syns ikke du burde bry deg nok med det til å skrive det her, for å være helt ærlig. La de bare holde på, de er bare unge en gang! 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    4. Heldig du er, kos deg masse!:-) Huff, skjønner godt det er irriterende å dra med sånne jenter, men du får nyte ferien så best som mulig! 😀

    5. Jeg syns det var kult at noen endelig sier hvordan de egentlig er, de virker helt blåste i hodet begge to. Kos deg i syden, selv om du er alene, Rannveig 🙂

    6. sant du vet at man kan se ippelen din ??
      åå hva er det du har over navlen?? haha ser ut som et hul! ææ ..
      wow så koseligt for deg å være alene på ferie.. åå bare ligge ute å bli so,lbrant ..

    7. Rekner med du er på en arrangert tur ang et eller annet tv-program? Eller ukeblad? De må være ute etter drama el.lign når de “plasserer/inviterer” en gravid jente som ikke kan feste (les drikke alkohol) på samme tur som jenter med helt andre “behov”….syns nesten det er litt slemt jeg. Denne så jeg komme, gjorde ikke du? Men på den annen side så takket du ja til å være med…
      Håper du blir kjent med andre, eller klarer kose deg i eget selskap:) Flott jente er du! Synd Tine ikke ble med, da hadde det i det minste vært partall -noe som er bedre for jenter. 3 er ikke bra -hvertfall ikke i den settingen med deg som gravid. Pass på deg selv:)
      PS: Ingenting vondt ment mot de andre to jentene -det er arrangementet jeg reagerer på.

    8. Skjønner ikke at du orker å skrive om det på bloggen din egentlig.. litt dårlig gjort mot dem kanskje? eller er de klar over hva du syns om dem allerede? Lurer litt på hvorfor du bestemte deg for å dra på ferie sammen med dem når du har sånn mening om dem..

    9. Altså skjønner jo at hun reagerer på dette! Rannveig beviser jo også i dette innlegget at hun er blitt mere voksen enn da hun var ung noe som jeg synes er bra. Kansje hun vil fortelle hvordan de egentlig er og at de burde være mer forsiktig ? 🙂 og det er sant som hun sier det er ikke viktigst å drikke mest mulig eller bli fortest full osv , selv om du bare er en gang ung så betyr det ikke at du trenger å drikke heletiden bare fordi du er ung en gang ? det er ikke ”YOLO” å drikke seg dritings og rope etter Alle guttene , spesielt ikke hvis du enda har kjæreste haha 🙂
      man skjønner også at hun er med på dette pga hun er blitt sponset av noe foreksempel som tidligere ble nevnt der oppe et ukeblad eller noe annet og siden Rannveig ikke kjente disse jentene så kan hun da ikke vite hvordan de er ved å lese bloggen deres , man må faktisk bli kjent med personene og se hvordan de er IRL 🙂 Det er også Rannveig sitt valg om hun vil skrive det på Bloggen eller si det til dem F2F, Kansje hun bare ikke har lyst å si det rett til dem fordi hun nylig er blitt kjent med dem og dessutn sier hun jo at de har forskjellige intresser og jeg vet at hun ikke mener noe vondt med dette hun skriver:)
      Stå på Rannveig , du er en søt og snill jente 🙂 Du virker som en god og omsorgsfull mor og du burde virkelig være stolt av deg selv og hva du har oppnådd her i livet 🙂 Fint å se at lille Emmamagen er blitt så stor og fin 🙂
      kos deg videre i GC 🙂
      ps: ikke bry deg om Haters, du er så mye bedre enn dem 🙂

    10. Synes Rannveig kan skrive akkurat hva hun vil her på bloggen. Det er jo deres valg å lese den? Og hvis dere synes det er så forferdelig, hvorfor gidder dere å bruke tiden deres her inne da?
      Men tenk om de to andre jentene ser dette mens de er i GC, det blir vel ikke mindre drama da? Hehe..

    11. Kan du si litt om hvorfor du ble med på tur?
      Dette må være kjedelig for deg, syns synd i deg!! :/
      Hva er bloggen til de du reiser med?:-)
      Stååå pååå!!! :))

    12. Du som spurte hva ho hadde over navelen.. Det er piercinghullet ? Alle får sånn når man er gravid vis man har hatt piercing der. 😉
      Kos deg videre Rannveig! Er selv 18 og ville ha festet om jeg var i syden, men om en gravid hadde blitt med syntes jeg de kunne tatt hensyn og gjort litt andre ting enn bare “fyll og tull” ja det er gøy, men om jeg hadde vært der så hadde jeg ikke latt noen sitte alene, når de vet du ikke kan drikke.

    13. Vær så snill å pass på magen din i sola….. Dette likte jeg ikke! Du er ganske så brent. Ikke bra i det hele tatt

    14. Hvorfor dro du med de da? Du vet vel fra før at de oppfører seg slik, du er jo unge, og i den perioden av livet hvor de vil ha det gøy, drikke seg drita og få oppmerksomhet fra alle gutta. Nå vet jo ikke jeg om du skriver dette ironisk eller ikke, men litt dumt hvis du seriøst mener det :S

    15. Skrev et langt innlegg. Men sier heller rett og slett bare : Oppgitt, over alle negative kommentarer, blant annet kommentaren om at hun ikke tørr å si hva hun mener rett til dem å bare skriver det her? Hva vet dere om hva hun kan ha sagt å ikke sagt? Kos deg på tur, Rannveig! Håper du har det greit uansett 🙂

    16. Selv om du kanskje har fått et negativt inntrykk av de to jentene, så er det vel strengt talt ikke nødvendig å henge de ut. Nei, du nevner ikke navn; Men de som leser bloggen din forstår fort hvem det handler om. Og, I STEDET for å skrive det ut i det offentlige rom – Kan du ta det opp med de to.
      Og de gjør som det de fleste 18 åringer ville ha gjort, det må du huske på. Du har to år mer livserfaring og barn, noe som sier seg selv at du er mer “moden” – og du skriver jo selv: “Jeg en tilnærmet normal jente på 20 år, men som ikke lever et spesielt normalt liv for en jente på min alder.”
      Fylletur til syden er kanskje ikke “normalt” for deg, men det er “normalt” for andre tenåringsjenter!

    17. Bare fordi du ikke fikk festa og bli dritings som 18-åring fordi du var gravid, trenger du ikke å rakke ned på andre som lever livet. Hvorfor reiste du med dem da? Kanskje du ikke burde reist med dem og kanskje du burde reist med familien din så slipper du alt “dramaet”. Du sier at du har vokst fra det stadiet, men du har tidligvis ikke vokst opp fra baksnakking stadiet. Greit, du er gravid og ikke kan feste av den grunn, men det er ingen grunn til at de andre skal kjede seg.

    18. Hva er vitsen med å skrive dritt om Therese på bloggen din? du sier at de er barnslige, det er jo egentlig du som er barnslig nå.

    19. Det beste med alt e jo faktisk at dåkker alle ser drit bra ut!
      Men utrulig kjipt at dåkker ikke kommer så godt overens, hadde garantert vært sykt fett om alle va venna 🙂

    20. Dumt at turen ikke ble som du hadde sett for deg 🙁
      Så må jeg bare si en ting: man skal ikke ha magen i sola når man er gravid!
      Fostervannet blir varmet opp og det er veldig farlig. Så hvis man skal oppholde seg i sola som gravid skal man dekke til magen. Jeg er fullt klar over at man kan ta sol som gravid men det er annerledes. Da er det bare for en kort periode og med full vifte på. Bare spør jordmoren din når du kommer hjem…
      Håper det går bra med den lille i magen!

    21. Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med dem om dette, det er barnslig å gå bak ryggen på dems å skrive dette må jeg si! TCMN har kjæreste og da er det vel lite sannsynlig at hun er på jakt etter gutter? Du visste vel at de kom til å feste, men tror ikke det eneste målet i livet dems er å bli fulle og feste hele tiden.. Det er jo lov å feste litt når man er så ung som de? Jeg tror du er litt sjalu på at de kan feste å “se etter gutter” og det kan ikke du! Jeg er jo bare 13 år, og du er 20.. jeg kunne ALDRI skrevet noe sann på bloggen min, dette var rett og slett umodent av deg!

    22. Eyey, alle dere som klager over at Rannveig burde vite bedre enn å dra til syden med noen som er yngre enn seg, at de er så unge og det er naturlig at de vil feste og hyle etter gutta osv… Therese er 18 og hun andre tror jeg var 19? Rannveig er 20. Det er ikke akkurat så mange årene som skiller at det gjør noe. Det er ikke slik at man har rett til å oppføre seg som noen drittunger når man er 18-19, men 20 er liksom en helt annen alder. Hadde hun vært 25+ så kunne man snakket! Therese beviser nok en gang at hun er en drittunge. Er ikke uten grunn at hun har vært innblandet med barneværnet pga. festing osv. Og hun dytter jo puppene sine frem på alle bilder hun bare kan så kan tenke meg at hun flyr rundt og leker deilig. Syntes det faktisk er bra av Rannveig å ta opp dette, tøft gjort for hun vet jo sikkert at det kommer kritikk både fra Therese og blogglesere. Og det er helt sikkert en annen grunn til at de er på ferie sammen enn at de er 3 gode venner som drar på sydentur sammen. Så er nok en annen grunn til at Rannveig er der med de enn at hun hadde så jævla lyst til det! 😉

    23. Skjerp dere!
      Gi nå søren i og kommenter bare negativt!!!
      Hvordan tror dere Rannveig føler det når ho sitte alene hver dag og kveld!!!!
      Vær mennesker og gi F og kommenter bare negativt! Da er det dere som er misunnelige på Rannveig!
      Er det rart det blir krig i verden!? Vi nordmenn har vell lært og oppføre oss litt!!!

    24. HUN OG DE ANDRE FÅR IKKE LOV TIL Å SI NOE OM DENNE TUREN! IKKE FØR AUGUST.
      Hun, Tine, Therese og Ida skal på en syden tur, og de får ikke lov å si noe om det. Bare les på tine.blogg.no. Hun skulle også være med, men ombestemte seg i siste liten. Hadde vært mye mer hyggeligere for Rannveig om Tine ble med, siden Tine er så pass voksen som Rannveig som ikke drikker eller fester som Ida og Therese…

    25. Endelig noen som sier rett ut hvordan Ida og Therese er!! Greit nok at Therese ikke fester så mye som før ? og har fått seg type. Men er hun enda den ville jenta som ble så full at politet måtte tas inn. Og hvor skal jeg begynne med Ida. Som bor i Nord Norge har man hørt om hun som er lett på tråden og er virkelig en fest rype. Har til og med hørt rykter om sex med petter northug, og mye mer.. off.. synes synd i deg Rannveig. Tine skulle ha blitt med, men jaja. Du får kose deg masse i syden og jobbe med brunfargen 😀 stå på!!

    26. Ok, blir å skrive til deg på facebook også Rannveig 🙂 Har aldri hatt noe imot deg og det blir jeg heller aldri til å få, MEN noen ting er bare klokt å ikke skrive noe om eller si høyt pga fare for drama. Har sagt det til deg før, vær nå forsiktig med det du skriver og tenk deg om to ganger før du legger ut noe 🙂 Men tror også du visste hva du gikk til, bare synd ikke hun venninna di ble med så du i det minste hadde noen der sammen med deg.
      Og det at andre sier “stakkars barn” er helt bak mål ! Dra nå faen ikke barna hennes inn i dette. Synes det kommer opp på hvert innlegg og det er rett og slett vondt å lese! Du er en god mor, og en fantastisk person. <3 Stå på, og håper at resten av turen blir fin 🙂 *klem*

    27. Herlighet .. Hvorfor lage så mye drama og skit rundt dette folkens? Vi er jo ikke der, vi ser ikke hva som blir sakt, gjort eller noe – vi leser bare et par ord som blir skreve på to forskjellige blogger.. SÅ hvorfor sitte å skrive drit om Rannveig eller Therese? Therese viste godt at Rannveig var gravid da de reiste , og Rannveig viste at Therese er et fest menneske (etter hva bloggen forteller), så de burde fra dag en av klart å vise hensyn til hverandre hvis de absolutt skulle bli kjent og inkludere hverandre i “ferien” .. Så at dere orker å bruke energi på å sitte å slenge drit i kommentarfeltet skjønner jeg bare ikke!
      Men som alltid , er det en hemmelighet inni bilde – så det forundre meg ikke at det er et på funne bloggkrig , slik det var tideligere en gang.. Menmen kos deg på ferie du Rannveig og håper dere får en bedre tone dere tre jenter 😀

    28. Mange her som kommer til å bli overrasket over 20 åra gitt, haha. Tror virkelig noen av dere smårips at det er mindre festing i tjueåra enn tenårene? Be prepared for a wake up call. Og ja, dette gjelder så og si alle.
      Hilsen 34 åring.

    29. Syns kanskje du heller skal konsentrere deg om barnet i magen. Det er ikke bra og oppholde seg for lenge i sola. Barnet blir også veldig varmt..

    30. Første gang jeg kommenterer på en blogg i det hele tatt. Men etter å ha fulgt bloggen til Rannveig en stund klarte jeg ikke dy meg lenger! Det er sikkert over 70 kommentarer i det innlegget her, å det latterligste av ALT er at omtrent alle de som slenger drit, skriver det samme! Hvis dere absolutt har så mye på hjertet, så si noe som kommer fra din egen lever da! Ikke vits å gjenta det 30 stykker skrev før deg. Å dere blander inn barnet (barna) hennes, for det første så er ikke det andre barnet født ennå en gang, å de har heller ingenting med sammenhengen å gjøre. Dere skriver drit og kaller Rannveig for lavmål når hun kun skriver sine meninger. Det er vel hennes blogg, eller? Å folk som har blogget lenge skriver jo sine tanker og meninger. Det er jo det som gjør det spennende for andre å lese. Å dere burde vel helt ærlig å ikke si noe som ”du valgte jo selv å dra på turen da, når du visste hva du gikk til, og blablabla” det kan jo være en ting, men er jo ingen utenom disse jentene som vet grunnen til at de er på tur? Blir for dumt å snakke og skrive om ting man ikke vet noe om. Eller har alle faktaene! Jeg ler rett og slett av så mange av dere. Hvis det er så forferdelig det hun skriver da, så pell dere ut av bloggen, verre er det ikke, er jo ikke vits å fortsette å lese hvis dere ikke liker det dere leser. Å slutt å ”irritere” dere over noe som ikke har noe med dere å gjøre!
      De som sier Rannveig skal vokse opp, VOKS OPP SELV! Dere sier hun synker lavt, hva er det dere gjør da a?! Ennå morsommere med folk som slenger drit å ikke en gang tørr å skrive sitt eget navn! 😉 Beundringsverdig må jeg si…

    31. hahaha, det gjelde spesielt ho Ida. Her i Narvik, så drekk ho så å si hele tia. Hver helg, å av å til å ukedagan. Feste med en del gutta der ho går i klær som ser fette horat ut. Ho knulle folk ho såvidt kjenne osv. Må si ho kommer til å være stolt over sæ når ho virkeli blir å skjønne korsn ho egentli e..
      men det morsomme e at ho trur drekking e “livet” å at ho e så deili, men guttan æ har snakka me som kjenne ho syns at ho e drita stygg å tryne ser ut som et babyface, dem like bare kroppen å tryne ser ut som søppel. :p

    32. Therese kledde bikinien du har på deg mye bedre. DU KAN BARE REISE TIL HELVETE HVIST DU SKAL SI SÅ MYE NEGGATIVT OM THERESE.

    33. Var litt modig gjort av deg å skrive dritt om dem du er på GC med. Jeg synes du burde heller ha snakket med dem enn å skrive om de her på bloggen. Modig, men veldig dumt…

    34. HALLOO, e dåkker fette dom? Ho sa jo i videoen at ho hadde sagt til ho Therese at ho syns ho va en drittunge! Ta nu å hør ordentlig etter før dåkker klikke fette mongo på ho Rannveig å sir at ho burde si ifra face2face å blabla. GAD!

    35. Du skulle bare blitt hjemme Rannveig. Det er tydelig å se at en høygravid dame ikke har noe å gjøre på et sted kjent for festing og konstant alkohol flyt. Du kan dermed ikke anklage de du reiser med for å være ekskluderende. Dette er et konsekvent valg du har tatt, og kan ikke forvente at to ikke gravide jenter på 18/19 år deler de samme interessene som deg. Gjør hvertfall det beste ut av turen, kom med forslag for felles aktiviteter dere kan gjøre som ikke involverer alkohol/festing.

    36. Mange som kommenterer her at soling ikke er bra for barnet. Så lenge man drikker mye vann og passer på at man kjøler seg ned innimellom så har det ikke noe og si på fosteret. Det er heller verre for mor som kan bli solbrent, få ujevn brunfarge og pigmentflekker, men der er solkrem med solfaktor mellom 30 og 50 en fin ting og bruke. Rannveig vet nok selv hvilke forhåndsregler hun skal ta i solen, og har garantert snakket med jordmor om dette. Uansett er det noe jordmødre helt sikkert snakker om når det er sommer og ferietid. Så ser ikke helt vitsen med og fortelle hva hun skal gjøre og ikke gjøre. Hun er da voksen nok til å bestemme det selv.

    37. Kan ikke si at du er noe mer moden enn Therese og Ida, i og med at du skriver frekke kommentarer om de på bloggen din 😉

    38. Kan faktisk ikke tro hva jeg leser.. Dette er rene PR stunt for å komme seg opp på topplisten! skjønner hvorfor Therese kaller dette lavmål! hadde ikke du hatt barn selv og var 18/19 år er jeg sikker på at du også hadde hatt ett mål om å drikke deg fullest på kortes mulig tid og knullet flest gutter på kortest mulig tid 😉

    39. har akkurat sett alle episodan fra charterfeber. å helt ærlig så har Ida å Therese oppført sæ helt latterlig. sætt sæ med et tomannsbord når det e frokost før så å si at dem ikke så nokka anna. dem burde skjemmes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg