Vil du ha like fint hår som meg ? Vinn clip-on sett fra Saras i valgfri farge til en verdi av 1790 kr !

Som de fleste faste lesere vet, er extensionsene jeg bruker fra Saras i fargen Silver White. De beste extensionsene jeg noen gang har brukt, både når det kommer til fargen og ikke minst den fantastiske kvaliteten. Erfaringsmessig er det ekstremt vanskelig å få tak i den blondfargen jeg har (platina) da de aller fleste leverandører leverer hår med gulskjær i eller en mørkere blond tone. Kan per dags dato si at det kun er Saras som har akkurat min farge. Og jeg har prøvd så å si alle extensionsleverandører, og vært flittig extensionsbruker siden jeg var ca 14 år. Derfor er det med glede at jeg kan meddele at en heldig leser kan stikke av med et clip-on sett på 50 cm i valgfri farge, til en verdi av 1790 kr ! Give’awayen vil vare i ca en uke.

Det eneste dere trenger å gjøre for å delta er å: 


Facebooksiden til Sara’s finner du HER

NB! HUSK Å LEGGE IGJEN KONTAKTINFO I KOMMENTAREN DIN ! Og husk at om akkurat DU skulle vinne, så vil det bli sjekket at du har fulgt reglene og likt facebooksiden, om ikke blir det trukket ny vinner uten forvarsel. Og om du deler innlegget videre, skriv det gjerne med i kommentaren din 😉 

 LYKKE TIL

201 kommentarer

Siste innlegg