Reiseklar & ny koffert

Hei igjen skjønne blogglesere 

Ser engasjementet for extensionsgiveaway’en min var kjempestor, noe som såklart gleder meg masse å se ! Dere er så utrolig flinke, og jeg gleder meg til å trekke en verdig vinner når den tid kommer ! Nå har vi nettop vært ute å kjøpt en ny koffert, siden vi har litt for mye ting og stasj å ta med oss for “bare” 4 kofferter… hahahha. Så da måtte vi ha en til. Nå skal det også sies at vi har med en egen, svær koffert med bare barneleker i, så det har jo litt med saken å gjøre.

Ble da såklart en ROSA stooor trillekoffert av merket Samsonite. Har to kofferter av det merket fra før av, og er veldig fornøyd. Min nye koffert er deres nyeste modell, og den største størrelsen.

Tommelopp ! 

Hva synes dere ? Nå skal vi hive oss i siste pakkingen og shine huset til mamma før turen går til Oslo om bare noen få timer ! Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. Imorgen skal vi tilbringe dagen med min gode venninne Ida og bestekompisen til lillegull, lille Storm ! Det blir kos ! 

Kos dere masse skjønne lesere ! Smask 

11 kommentarer

Siste innlegg