Rosa telefonstasj

//innlegg i samarbeid med Handelsportal

Hei kjære lesere ! I dag har vi som sagt vært på en liten familietur rundt i Oslo området, noe som var utrolig koselig. Bare elsker helgene, da hele lille familien min er samlet og vi kan gjøre ting sammen. Ellers tenkte jeg å vise dere litt nytt stasj jeg fikk til telefonen min nettop. Akkurat nå er jeg jo desverre nesten telefonfri siden min forrige telefon ble stjelt på Tyrkiaturen vår, bortsett fra min knuste iphone som jeg bruker for øyeblikket. MEN, snart er nok ny telefon på plass og det skal bli utrolig deilig ! 

Fikk øreplugger i tre forskjellige farger, skikkelige jentefarger for å være helt nøyaktig ! De rosa er nok min klare favoritt, siden jeg som sikkert mange har skjønt, elsker rosa ! Så de var akkurat midt i blinken. Fikk også et utrolig søtt deksel til iphonen med en søt rosa bamse på !

i

Ørepluggene finner dere HER til kun kr 169!

De er utstyrt med både mic og “fjernkontroll” på ! Utrolig praktisk, jeg elsker dem.  Finnes også i mange flere forskjellige farger! 

Dette utrolig skjønne og jentete dekslet finner dere HER til kun kr 169! Loveit.

Hva synes dere om ørepluggene og dekslet ? 

Smask

5 kommentarer

Siste innlegg