Legevakta & første dag i barnehagen

Hei igjen kjære lesere !

Har blitt dårlig med blogging på meg i de siste dagene, rett og slett fordi jeg ikke har orket tanken på noen pc engang.Så med andre ord, jeg er fortsatt gravid for dere som lurte på det ! Og godt er nå det, håper hun holder seg inne til uke 37, altså om akkurat en uke og en dag. Disse siste dagene har vi både vært på Leo’s lekeland (noe som tok oss heele 2 timer å komme fram til Pga. mamma som sjofør i Oslo…. ) haha. Og så har vi gjort mye andre ting ! I skrivende stund kommer jeg faktisk ikke på alt da jeg er ekstremt trøtt og gåååen i skrivende stund. 

I dag var det tid for første dagen i barnehagen for store lille gullet vårt ! Både jeg og Willem var der med han hele tiden, som er rutine første dagen. Var jo ikke der full dag da, kun 2-3 timer. Det gikk så utrolig bra. akkurat som forventet siden han er så utrolig trygg, god, flink og snill på alle mulige måter! Det var en meget sosial pg lykkelig liten gutt i bhagen i dag. Tror det er noen som gleder seg veldig til imorgen og å komme tilbake! De ansatte virket utrolig koselig og fikk snakket mye med dem. Imorgen har vi foreldresamtale noe jeg ser fram til.  

Ellers har vi blant annet vært på legevakten i dag, og en tur på Ås, faktisk ! Legevakten fordi jeg hadde sterke mistanker om UVI fra helvette, noe som da ble bekreftet… kjenner ikke enda så mye til antibiotikaen som skulle virke etter bare noen timer. Auuu auu ! På Ås var vi på besøk hos noe familie, utrolig koselig og veldig lenge siden sist ! Så har egentlig vært der i stort sett hele dag, solt oss, slappet av og badet i basseng, spist reker og jordbær ! 

Alt i alt noen utrolig koselige dager i det siste ! Nå skal jeg avslutte her og ta senga fatt med min kjære for å ladde opp til enda en bli kjent dag i barnehagen med gullet imorgen!

Blogges alle sammen <3

23 kommentarer
    1. Vær obs når du bader at du skifter til tørr undertøy med en gang du kommer opp osv 🙂 Sliti mye med UVI selv og det er så utrolig vondt! 🙁 Masse god bedring 🙂

    2. Synes det ser ut som magen din har sunket litt.. Kan det stemme? Har selv termin 26. aug. Spennende dager 🙂

    3. Såååå kos da 🙂 Gledes over at det gikk så fint i barnehagen…men du…må spørre om noe: Eldsta mi skal ha sin første i september, og er VEEELDIG svær og rund hehehe. Hun fikk beskjed om å holde seg unna skalldyr, og hun som er så glad i reker… Vil bare høre hva du sier, ettersom du har kosa deg med det idag 🙂 God natt til deg og din lille, vakre familie <3 Klem

    4. God bedring:-/ ikke kjekt med uvi :-/
      Nå har magen vokst seg stor og fin, du ser fantastisk ut i bikini 🙂
      Håper lillegutt trives godt i bhg, her begynner Bendik om 2 uker :0 gleder og gruer meg!!

    5. Uff, UVI er helt forferdelig! Er så glad for at jeg har sluppet unna det i svangerskapet altså! 🙂 Ellers vil jeg si at jeg forstår at det ikke er enkelt å slappe av og la være å farte rundt når du har barn fra før av, men er det ikke en idé å i alle fall ta det litt mer med ro? Nå skal jeg ikke påstå noe her, men jeg fikk i alle fall streng beskjed om det når jeg slet med mase-rier 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    6. Huff, føler sååå med deg.. Hadde UVI igjennom hele svangerskapet med Nicklas.. med en gang jeg var ferdig med en kur og trodde jeg hadde blitt frisk, så kom det tilbake igjen.. var forbanna irriterende og sykt vondt! :/ Jeg hadde til og med så uflaks at jeg endte opp med å få nyrebekkenbetennelse i uke 25..da ble det sykehusinnleggelse og hele pakka …glemmer det aldri, for det var så innmari vondt! Så bare pass på at du får medisin som fungerer, slik at du slipper å ende opp på samme viset.. men det skal nok gå fint 🙂 Masse god bedring til deg <3

    7. Det ligger et lekeland i Lillestrøm også 🙂 Hoppe loppe land ligger rett bak skedsmohallen. 10 min fra leirsund. Og i gåavstand der i fra ligger det en åpen gård med masse fine dyr og mulighet for picnik og grilling 🙂 min sønn på 20 mnd elsker å være der 🙂

    8. Åh, fine magen! Heldig du er , som snart er i mål.. Selv er jeg bare 14+1, langt igjen til man får hilse på:/ Men nyter hvert eneste sekund♡

    9. Er fra ås og ja, det er ett fint sted selv om det er litt eller var dødt der. Men seff, det er jo ett sted med mye fin natur og ikke minst, maaaaaange tur muligheter der i skog og mark. Bare og gå en tur rundt på universitetet og avslutte turen meg sette seg ned ved andedammen og mate dyrene der:)

    10. Hvor mye babytøy i hvilke str kjøper du inn til jenta? Og hvor mye brukte Natahniel den første tiden? Venter min første likt som deg, og er såå usikker på om jeg har nok av bodyer, gensere, bukser etc.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg