Gravidshoot – ute i naturen!

Tenkte å dele litt flere bilder med dere fra vår lille gravidshoot ute i naturen her om dagen! Siden jeg ser mange påpeker jeg har strekkmerker aå vil jeg bare få si noe. Er det virkelig så nøye å påpeke det om jeg hadde fått et strekkmerke eller to? Men for ordens skyld, jeg har ikke et eneste strekkmerke på min mage (bortsett fra de gamle rundt navlen) og det dere ser er skygger fra treet og eller andre ting. Fortsatt ingen strekkmerker! 🙂 

Dette er ca alle bildene jeg har nå, dere vil nok få se resten etterhvert! Er kjempefornøyd, og søte Kikki er superflink! 

Hva synes dere om bildene ? 

51 kommentarer
    1. Kjempefine bilder!
      Jeg skjønner ikke alt dette styret med strekkmerker. Jeg har sett det på flere blogger også- kommentarer fra typ 14-åringer, om at vedkommende burde operere bryster og slik, fordi hu har fått strekkmerker etter graviditeten. Altså- man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at det er helt normalt å få strekkmerker under en graviditet. De kommer til å få sjokk den dagen de eventuelt skal ha barn- kanskje like greit.
      Uansett- kjempefine bilder, og lykke til med fødselen <3

    2. Så fine bilder:) det av bare ansiktet ditt var nydelig 🙂 og bilde i sort åpen skjorte *hengepåveggen*
      Hadde selv en blogg som folk følte de kunne skrive hva de ville på, enda jeg blogget pm dødsfallet på min sønn..
      Det er helt utrolig hva folk får lirt av seg. Vi er mennesker, og det er klart det gjør vondt når folk er slemme.. I starten. Ettehvert går det over til at man overser, fnyser å hever øyenbryn. Er ikke sunt det heller.
      Ha en fin dag 🙂

    3. FinE:D Men! Du har faktisk fått strekkmerker! Bare ta en titt selv på bildene igjen så ser du det, men det er heelt normalt jo!

    4. Jeg vil tro grunnen til at folk påpeker strekkmerkene er fordi du har mast så mye om at du ikke har noen… Magen din er fin uansett 🙂

    5. Fine bilder! Har du fått melk i brystene? Hvordan var brystene etter sist gang du ammet?
      – ammer selv nå

    6. Åååh så fine bilda! Du stråle, Rannveig ! 😀
      Du kommer til å ha så mye fine bilda å se tilbake på etter prinsesse Emma e kommet til verden! ^^

    7. Hvordan fikk du blåmerker på håndleddet :O
      Fine bilder, ser ingen strekkmerker, OM du skulle fått strekkmerker gjør det vell ingenting?

    8. Haha, skjønner ikke stresset med strekkemerker? Jeg er ei jente på 160, veier 65, har nesten ikke mage, men jeg har strekkmerker og har aldri vært gravid? Er det ikke eller jeg som skal bli “mobba”? Hun er i sitt andre svangerskap, så klart “slit” det litt på kroppen? Nå må dere ta dere sammen 🙂 det er tigerstriper 😉

    9. Bilde nr 3 og 4 va desidert de beste, spesielt nr 4!! D hadde jeg villet hatt på veggen faktisk, knall tøft!!!

    10. Synes de er veldig søte! Og til alle dere som snakker om strekkmerkene hennes .. Ærlig talt? Spiller det noen rolle? Jeg har strekkmerker, jeg har aldri vært gravid og er slettes ikke tykk!
      Gleder meg til å høre om fødselen 🙂

    11. Ser ikke et eneste strekkmerke jeg, bare at kroppen din ser fantastisk ut!:) Som jeg sa til søsteren min når hun gikk gravid, en gravid kvinne er det vakreste du kan finne:)
      Likte utrolig godt det skyggebildet mot gresset, fantastisk bilde:)

    12. Jeg syns ikke hun har vært særli flink å fremheve magen. Her er jo ingen konstraster brukt. Enten har hun tatt av bare magen så nært at det kan se ut som noe annet enn en gravidmage eller så har hun hadd så mye annet i bilde at du ikke legger særli merke til magen… Ser veldig uprofesjonellt ut. Da syntes jeg bildene du har tatt av magen er finere.

    13. Jeg er vanligvis ikke glad i gravid-bilder, men spesielt det første bildet her var utrolig vakkert 🙂

    14. Lykke til med å bli kvitt strekkmerkene! Regner med at du satser på keisersnitt siden det er barn nr to. Kjæresten din tør kanskje ikke si noe, men tro meg, han merker det.

    15. Litt kritikk fra en hobbyfotograf: Helt ærlig, så likte jeg ikke bildene så godt.. DU er flott, magen din er nydelig, men fotografen burde gjort MYE mer utav denne shooten. Noen av bildene er tatt under et tre, hvor blader og greiner kaster skygger, og gjør bildene “rotete”. Vinkler er helt feil, landskapet er uinspirerende, og det ser egentlig bare ut som om en hvilken som helst person har dratt deg med ut i skauen, og tatt bilder med et billig digitalkamera. Hadde jeg bodd i oslo-området, skulle jeg tilbydd deg en ny fotoshoot, for jeg vet jeg kunne tatt noen nydelige bilder av deg 🙂
      Og til dere som påpeker strekkmerker: Sitter dere virkelig med lupe og studerer bildene for å finne feil?? Noe så latterlig! Jeg kan ikke se et eneste strekkmerke, men om så var, det er faktisk en naturlig del av det å være gravid.

    16. Selvfølgelig er det ikke viktig om du har strekkmerker eller ikke. Det viktige er at mor og barn er friske og raske! At folk sitter og leter etter feil er typisk. Fokuser på det vi som vil deg godt sier. Er så spent og krysser fingre for naturlig og bra fødsel. Kjære deg, du er vakker og utrolig flink mor!

    17. Herlighet, jeg blir helt satt ut av kommentarer jeg… Hobby fotograf? En grunn for at du kanskje BARE er hobby fotograf? Per? Hva pokker vet du om kjæresten hennes? Bildene dine er fine, å du er ei fin jente som holder deg usedvanlig godt!! Selv har jeg hele verdenskartet på magen etter fødsel så må si jeg er litt sjalu på deg!!
      Jeg har aldri før kommentert, men nå måtte jeg bare… Ser du får litt dritt slengt i trynet og klart det er folk som er sjalu på deg og ditt… Ingen som slenger sånn med leppa hvis de ikke er sjalu!! Håper du blir fremstillt litt annerledes i neste episode da du egentlig bare virket som en sur å grinete blondine som konstant tar seg i håret 🙂
      Stå på å fortsett og vær den du er, du kan klappe det selv på skulderen for noe bra må du ha gjort siden du har så mangen som er sjalu på deg 😉

    18. Tenker ikke du på hva barna kan tenkte over bildene dine i fremtiden. Jeg hadde selv blitt ganske flau om moren min hadde lagt ut masse lettkledde bilder av seg selv på netttet 🙁

    19. Gurimalla: Nå er det ikke en profesjonell eller en hobbyfotograf som har tatt disse bildene. Så da kan man ikke forvente at de skal være like bra som en proff fotograf gjør det. Du kunne spart deg for den kritikken der.. Bildene ble super bra til tross for at det ikke var en “hobbyfotograf” som har tatt disse bildene. Kan ikke forvente at alle skal vær ekspert på og ta bilder.
      Og til dere som påstår Rannveig har strekkmerker, vet dere hvordan strekkmerker ser ut eller? Begriper ikke hvor dere ser disse strekkmerkene… Av det jeg kunne se så var det noen blodårer som var litt synlig og da er det blått og strekkmerkene er ikke blå. Dessuten så er det ikke slik at alle gravide får strekkmerker heller. Det kommer an på hvor fort man vokser og om huden klarer og henge med eller ikke.
      Jeg har heller ikke fått noen strekkmerker enda, men har desverre strekkmerker fra da hoftene mine bestemte seg for og vokse kjempefort som 16 åring og huden ikke klart og følge med like fort.

    20. Anette Karlsen: jeg vet da vel ikke om det er Anne Geddes eller dattera til naboen som har tatt disse bildene, dette var KONSTRUKTIV kritikk! Hvis du vet hva det betyr….? Mye som kunne vært bedre med disse bildene.
      Husmor: Du vet hva en hobbyfotograf er sant? En som kan foto, men som ikke har det som yrke! Helt greitt at du ikke har peiling på foto, men det er lov for andre å si meninga si! Dessuten spør jo Rannveig hva vi syns om bildene, vel… det var amatørmessig, sorry!

    21. En trenger jo ikke for å ha mye syn for å se at magen kunne vært fremmhevet mer. Magen er dekt av skygger, hår osv.. Dette er jo en gravidshoot. Da skal jo magen virkelig være fremhevet. Å da mener jeg ikke å ta bilde av bare magen for det kan være en ølmage for alt man vet. Bildene rannveig tar selv av magen er myyye finere å viser magen mye bedre. Ja man ser magen på alle bildene men du er jo hallveis blind som ikke ser at den er dårlig fremhevet. Da dette fatisk er en GRAVIDshoot..

    22. hei: Om du tenker på bhene fra merket So.U som er på lindex, så er ikke det et merke kun for barn. Er like mye for voksne som barn, med veldig små til vanlige størrelser. Merkelig hva folk skal henge seg opp i. Hilsen Lindex-ansatt.

    23. For det et barn virkelig ønsker er jo å få se at moren bruker gravidmagen som en mulighet til å få stå halvnaken forran kamera og dele bildene offentlig med hele Norge.
      Du tenker virkelig ikke mye på at barna dine kanskje ikke synes at det er så veldig digg at det sirkulerer bilder av moren halvnaken på nett om noen år. Husk, det som en gang er lagt ut på nett forsvinner aldri!
      Bruk nå hodet ditt da Rannveig…!

    24. lurer å om du kan svare på dette under en spørsmålsrunde :
      du hadde en veldig søt mage under graviditeten, og ser ingen strekkmerker, lurer på hva du har brukt av kremer osv for at man ikke skal få det? hører om mye forskjellig, men vet ikke om alt funker, er ikke gravid selv, men kjekt å vite til en gang i fremtiden 🙂 GRATULERER SÅ MYE MED LILLE BABY-PRINSESSA!!<3
      Lurer også på hva slags hårprodukter du bruker, hva bruker du i extensionet og hva bruker du når du ikke har extension? 🙂
      på forhånd, takk for svar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg