Jeg er blitt mamma til en liten prinsesse!

Kl 05:42 i morrest kom nemlig verdens fineste lille prinsesse Emma Angelica til verden! Ettersom jeg hadde bestemt meg for en naturlig fødsel på forhånd, var jeg veldig bestemt på å fullføre den planen selv når riene sto på som aller verst og det fristet såå mye å backe ut for epidural likevel! Kan ærlig innrømme at det var helt jævlig og forferdelig noen timer og spesielt fra 8-10 cm, men nå er det over og jeg er så utrolig stolt av både meg selv som har hatt en fødsel helt uten bedøvende og flinke kjæresten min som holdt handen min under riene og gjorde som best han kunne hele veien! Vi er nå en liten lykkelig familie på 4, og jeg gleder meg masse til stolt storebror skal komme å hilse på etter barnehagen. Jeg er så lykkelig <3

Hun er helt perfekt med sine 48 cm og 3140 gram! 🙂 nå skal jeg ta en dusj, så blir vi å flytte over til barselhotellet. Willem dro hjem for å levere verdens fineste storebror i barnehagen, så regner med han også kommer snart 🙂

182 kommentarer

Siste innlegg