Tenk at vi har skapt en så nydelig jente sammen!

Tiden her på sykehuset går så vanvittig fort, men samtidig veldig sakte, og vi nyter hvert sekund. I natt/tidlig på morgenkvisten fyller prinsessa vår nemlig hele 2 døgn! Heldig er vi som har noen supre naboer som kan passe storebror på kvelden/natten slik at pappaen også får bli kjent med den fine datteren sin 🙂 synes det er så utrolig fantastisk at vi har klart å skapt en så perfekt og nydelig liten jente sammen<3 er helt nyforelsket i hele lille familien min jeg, hihi 🙂 <3

Snart skal min kjære dra å hente verdens fineste storebror i barnehagen igjen og så skal han nok være her på besøk hos lillesøster til leggetiden sin. Han var forresten veeldig fornøyd med gaven han fikk i går når han kom for å hilse på lillesøsteren sin for aller første gang !

Nemlig en firhjuling!! Gullgutten eeelsker biler og alt som har med det å gjøre, så da tenkte vi at denne var midt i blinken 🙂

Er ikke stort å finne på her, både kjæresten og prinsessa sover som noen steiner, så får vel gjøre det samme ! Skal straks vekke henne for amming, da blir det vel liv , hehe 🙂 takk for alle gratulasjoner og alt! Setter uendelig pris på det, igjen tuuusen takk !!! 🙂

44 kommentarer
    1. Du må ikke vekke ho for amming, la ho sove til ho våkner 🙂 man får urolige barn med å vekke dem sier dem jo 😉 meeeen ho va nydelig! Så skjønne godt at du vil ha o våken 🙂

    2. Så herlig, gleder meg til det er min tur igjen 🙂
      Hun er veldig lik pappaen sin da:-) mye fint hår 🙂
      Er ikke rart du er lykkelig nå nei 🙂
      Kan tenke meg at storebror ble fornøyd med firhjulingen ja 🙂

    3. GRATULERER!! <3 Så nydelig hun er :)) For en herlig liten familien 🙂 Og jeg må bare si at jeg synes du virker som en veldig god mor, jeg kommer til å følge bloggen din fremover etter å ha oppdaget den nå nylig 😉 Kos dere og nyt tiden og hverandre! <3

    4. så hærlig liten prinsesse :)¨å så heldig storebror som fikk så fin gave, kos dere og nyt tiden 🙂

    5. Man kan ikke bare la vær å mate barnet om det sover. Når jeg var baby så sov jeg omentrent hele tiden og det gikk ut over vekten min så mamma fikk beskjed om å vekke meg og nærmest tvangsfore meg siden jeg gikk så mye ned i vekt. Så er nok ikke alltid så lurt å hoppe over måltid.

    6. ÅÅÅÅÅÅ så Nyyyydelig!! VILL OGSÅ HA!! Du kommer til å bli en suuper tobarns mamma! Gratulerer så masse til alle!

    7. Så lik sin pappa 🙂 men ser en del fra de også! En nydelig princesse 🙂 kos dere masse den første
      Tiden <3 går så utrolig fort som du vet ! <3

    8. Du Rannveig du Rannveig, både du og din lille familie er virkelig nydelig! Jeg tror den lille jenta di kommer til å få en fantastisk oppvekst sammen med den herlige lille guttene din!

    9. Så utrolig nydelig prinsesse du har fått! Gratulerer så mye med den søte jenta og nyt tiden! <3
      Har fulgt din blogg ganske lenge før graviditeten og synes bloggen din er ganske inspirerende og veldig fin å lese <3
      Lurte på om hvis du har tid, om du kan ta en kjapp titt innom min blogg? <3
      Ha en fortsatt fin fredagskveld og kos dere masse med den lille jenta deres! <3 :*
      Klem

    10. Helt nydelig bilde av far og datter. Dere har all grunn til å være stolte, hun er helskjønn! Gratulerer så mye!

    11. Gratulerer med prinsessa, ei flott jente.
      Skjønner godt at du svever på rosa skyer nå, det er helt som det skal være,
      Kos dere,nyt dagene på sykehuset, det blir nok å gjøre når dere kommer hjem.
      Noen barn må faktisk vekkes for å ammes, måtte selv gjøre det med min datter, hun kunne sove mange timer i strekk og gikk derfor ned i vekt. Hun sov fra 7 på kvelden til 9 neste morgen da hun var en uke, måtte ha på vekkerklokke på natten så hun fikk mat da og.
      Husk at Rannveig har barn fra før, ho vet hva ho gjør.
      Ønsker dere alt mulig godt framover.

    12. Hei Rannveig 🙂
      Så fin familie du har 🙂 Og prinsessa var aldeles nydelig 🙂 Skjønner godt at du er stolt 🙂
      Det er så kjekt å lese bloggen din, og disse koselige innleggene etter prinsessen ble født 🙂 Håper su kommer til å blogge en del fremover 🙂
      Kos deg og nyt tiden med nydelige familien din 🙂
      Klem

    13. Nå sa jeg ikke at det var feil av henne å vekke barnet for amming.. Vet godt at det er noen som VIRKELIG trenger det, MEN sier bare at dem blir urolig hvis dem blir vekket hele tiden og ikke får sovet det dem selv trenger. Hvis ho absolutt må ha mat, så må ho jo..
      Ser lett nu hvorfor Rannveig blir anngrepet av en minste ting på bloggen hennes, når jeg blir angrepet for å si noe jordmødrene ga oss beskjed om? OJ, hvordan er verden blitt.
      “Husk at Rannveig har barn fra før, ho vet hva ho gjør” .. Betyr det at jeg ikke har barn? hmm ..
      Rannveig: Hvis barnet ditt er veldig liten i vekt (vår var på 2500 gr og trengte ikke å bli vekt), så skal du selvfølgelig bare vekke henne! Var overhode ikke slik jeg mente det 🙂 Var bare som et tips at hvis du absolutt ikke MÅTTE vekke henne, at du ikke sku gjøre det og heller la hennes sove..
      Men slik som jeg ser de andre kommentarene her så virker det som om at siden du har fler enn ett barn, så er du ekspert (og nå må ikke du misforstå det her da), og at råd og tips til deg er bare tull å gi.
      Så beklager virkelig til alle andre som kommenterer: Skal aldri gi råd og tips til rannveig igjen!
      Rannveig: Kos deg med familien din, ønsker deg all vell og lykke i livet. Og håper du kan alt du treng å kunne for å berges i livet. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg