Lilla bling for jentejenter

Som jeg nevnte for dere i går, har jeg noe nytt telefonstasj å vise dere

 

Vil blant annet vise dere dette utrolig søte bling-dekslet med lilla stener rundt. Jeg og iphonen min har vært forelsket i det siden det sekundet det lå i postkassen min. Just love it! Dere finner det HER til bare 199 kr! Passer jo perfekt til skikkelige jentete jenter sånn som meg 🙂 

 

Dette flip-etuiet i brunt skinn til iphonen er jo bare så utrolig smart. Det har magnetlukker, slik at du slipper å tenke på å lukke dekslet med knapp eller noe. Det har både plass til telefonen og plass til opptil flere kort. Kan det bli bedre ? Rett og slett supersmart! Flip-etuiet finner dere HER til kun 249 kr!

 

 Hva synes du om disse tingene? Noe du kunne tenkt deg ?  

//innlegg i samarbeid med Handelsportal

20 kommentarer

Siste innlegg