Pass på så du ikke ender opp som dasspapir..

Helt ærlig, en ting jeg ikke kan gjøre noe med, er folk som prater dritt, dritt som ikke har rot noen steder. Dere som skriver jeg har vært utro, det er egentlig helt greit for meg. Jeg vet hva som er sannheten, og sannheten er at jeg har sittet hjemme hver eneste kveld de siste snart 7 mnd pga Emma, som er ordentlig mammadalt og totalt avhengig av meg. Jeg har vært på et par modelljobber med fotoshoots, men det er det hele, i tilegg til en bytur her for ikke så lenge siden, noe som var ekstremt deilig for meg. Man trenger litt avkobling av og til, selv som mamma! 

Så, hvor , og hvilket tidspunkt jeg i det hele tatt skulle hatt mulighet til å være utro, dere som påstår det, det er for meg et stort mysterium! Men kjør på med sladder, for all del. De eneste ordene jeg har til dere er klare og enkle; Drit og dra!

Uansett! Nå har jeg nettop hatt besøk av folka bak Charterfeber og Unge Mødre, husker dere jeg sa at dere vil få se meg på TV fremover? VEL, kan vel ikke egentlig si så mye mer enn det.Dette blir bra! Dere får bare følge med! Nå ligger Emma og sover, og jeg skal prøve å finne teoriboka mi ( den er sporløst forsvunnet… ) og lese litt før hun våkner. 

Take care kjære blogglesere!  Og kjære bullshitsnakkende haters…. pass på så dere ikke ender opp som dasspapir 🙂 

40 kommentarer
    1. Det er helt utrolig at du Rannveig, du med dine problemer på privaten får fram det verste i mennesker. Helt fantastisk egentlig. Bare le av det, for folkene i kommentarfeltet ditt har problem større enn dem enser og innse selv! :p

    2. Har du lest resultatet av testing av kvaliteten på merke klær ???? gjør det !!! hahahahahahahahahahahahahahahahahah ler og ler og ler og ler… du har bæsja på leggen !! når det gjelder kjærlighetslivet ditt og hvem som har vært utro eller ikke, kunne ikke brydd meg mindre

    3. Prøver igjen… 😉
      Rannveig : vær snill å sett kommentarfeltet på godkjenning. Du behøver ikke alle de syke meldingene. Du sa en gang at du ikke bryr deg, men du har igjen sagt det sårer. Jeg tror det siste. Og det trenger du ikke akkurat nå, min venn!
      PS : jeg nekter å være dasspapir… ; p
      Mvh og klem, Per.

    4. Hahaha, jeg elsker dæ rannveig<3 du er faktisk heilt fantastisk!:D
      MEN Ronja, du kler dæ som en slut! Du har en sønn og legger ike ut annet enn bilder av hengepuppan din:P! LER!!

    5. Hahaha….. Heller dasspapir enn rosablogger.
      Heller dasspapir enn å være ditt barn
      Heller dasspapir enn å bo sammen med deg… Kan godt fortsette…?

    6. Dette er det mest patetiske og barnslige innlegget ever! Har du 2 barn du egentlig? Huff, håper ikke de blir like mye dasspapir som sin mor.

    7. Jeg har hele tiden holdt meg for god til å kommentere noe tidligere, men nå måtte jeg bare flire.
      Det skulle vært artig om man kunne fryst bildet av dette livet du lever nå og skrudd tiden 10 år frem i tid. Mulig du hadde skjønt hva folk rundt deg reagerer på , og at kanskje ikke alt er like gjennomtenkt ?
      Tobarnsmamma og rosablogger Rannveig Heitmann har klokketro på at merkeklærene har bedre kvalitet best.
      Jeg leste litt av testen på dyre vs billige klær.
      Et lite utdrag av hva som sto i teksten…
      ? Jeg mener at klær som er dyrere har bedre kvalitet. Det tenker jeg sier seg sjøl egentlig.
      Hun betaler gjerne over tusen kroner for en Burberrykjole til dattene på fem måneder. Sønnen får ofte klær fra Gant.
      Det høres ut som du er en dreven mamma på godt over 40.
      Du har jo ikke peiling hva hva du snakker om, det går mest i å virke voksen og si ting som virker imponerende.
      Det er stas å kle barna i søte kjoler og dresse dem opp, så kanskje de rundt får et godt inntrykk av deg som mamma.
      Barna kunne ikke brydd seg mindre om de hadde en genser til 150kr eller 1500kr, bare den er funskjonell .
      Jeg bruker selv endel penger på klær til barna mine, men det er fordi jeg ønsker kvalitet. Dette går ikke på de fancy merkene, men gode funskjonelle klær som tåler mange vask og tøff bruk.
      Hva du kler barna dine med bryr jeg meg ikke om, men å gå ut i media å fremstå som en bedreviter på ting du ikke kan…… Ja det blir snodig !
      Det lyser jo gjennom at du omtrent lever fra hånd til munn, og det er ikke så merkelig i en så ung alder. Man må jobbe seg opp og etablere seg med tiden, svært få klarer dette så tidlig som 20 åringer.
      Mulig klær med fine merker på gir en god følelse og man tror man er mer vellykket enn alle de andre som kjøper brukte klær eller på disse såkalte billigkjedene.
      Jeg tror det er flere enn meg som ikke er mer imponert over deg selvom du kjøper en Gant skjorte istedet for skjorte på Lindex .
      Er det for å fremstå som noe bedre enn hva man faktisk er ? Jeg for min del har mer respekt for folk som viser hvem de virkelig er , viser ydmykhet og kan diskutere uten å bli usaklig hvis det stritter imot.
      Lykke til med lappen og hverdagen videre. Håper det går bra .
      Takk for meg

    8. tipper det ikke blir noe lappen i 2014l dessverre er det jo helt utmulig uten et nettverk å komme seg unna til slikt. kan du forklare litt om hvordan dere skal løse dette gamet praktisk? kommer typen din innom og henter n om morgningen og så tar du bussen i tre timer for å hente? tipper du flytter til sommern nærmere bhg. prøv å gjøre d litt enkelt for deg selv nå.. take care

    9. Ærlig talt dere! Skjerp dere som bare skriver dritt!
      Liker dere ikke bloggen til Rannveig så la vær og les!!!
      Det er jo ikke verre enn det!
      Du er en fantastisk person rannveig – stå på!

    10. 2barnsmamma, 38 år : Du burde ha holdt deg for god til å si dette, også. For det eneste du beviser er at forskningen på nett-troll som sier at det er godt voksne kvinner med barn som er de verste, slemmeste og mest ondskapsfulle av alle nett-troll er riktig. Og, nei…jeg gidder ikke kildehenvise deg. Finn ut av det selv.
      Muvh, Per.

    11. Per : du er ikke helt god i hodet !
      Er det normalt at en mann i din alder sitter her dag etter dag og skriver kleine kommentarer?

    12. Selvom Per sier at han er i en viss alder (om det er noe han har gjort) så må dere jo ikke tro på at det faktisk er sant -.-
      Per er nok en person som er fra aldern 17-20 år gammel, og som synes det er gøy at så mange skriver dumme ting til han :p
      Det blir som en liten trassunge. Sier man at h*n skal slutte eller heller gjøre ditten og datten, så gjør h*n jo det stikk motsatte, fordi det er gøy å se hvordan folk reagerer.
      La være og si noe til han i det hele tatt, så holder han nok opp om en stund, da det han skriver ikke får oppmerksomhet 😉

    13. Kommentaren til 2barnsmamma var da saklig? Det må være lov å kalle en spade for en spade uten å bli kalt for nettroll.

    14. Tina: jo han er i en viss alder. Mannen har lagt ut tlfnr på en annen blogg, ergo det er lett å se hvem det er… Det har de fleste fått med seg… Regner med det er han, hvis ikke så er han en identitetstyv siden han later som han er en annen! Man legger virkelig ikke ut fake tlfnummer. At han tør i så fall. Dessuten merker man på måten han skriver på at han er voksen, dette er ingen 17 åring som du påstår…

    15. Rannveig får mye hets for de der merkeklæruttalelsene, som jo også er helt bak mål selvfølgelig. Men: jenta er 20 år og har ikke fullført videregående. Hun er på det intellektuelle nivået til en gjennomsnittlig 16-åring. Skru ned forventningene og give her some slack.

    16. Per!! Du er tydeligvis en godt voksen mann og jeg lurer på hva i himmelens navn du får ut av denne bloggen?? Du har tatt på deg oppgaven m og beskytte Rannveig fra alle “bitterf..” og andre nettroll, men d eneste du oppnår er og virke slibrig og ekkel!! Du poengterer andres skrivefeil og oppfører deg generellt som en “besservisser”! Hadde du fulgt bloggen til min egen datter hadde du vært blokkert for lengst! Du er rett og slett ekkel og de fleste har nok gjennomskuet planen din m og egle deg inn på Rannveig og hennes barn! Tror du virkelig at du skal være hennes “reddende engel”??? Jeg hadde virkelig holdt meg selv og barna mine laaaaaaangt unna en mann av ditt kaliber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er garantert et såkalt nettroll sjæl – bare en mannlig utgave!! Per, du er ekkel!!!!!!

    17. Æhar ingen tvil overhodet på at det var han som var utro, for med ei så dom kjærring som dæ så ville vel enhver mann vært utro. Å du bevisste bare korr dom du e, atter en gang når du vise dæ på tv2 med di teite kommentaran dine. Joda, merkeklær e vel best ! Hurra. Når det e sagt så har æ overhodet heller ingen tvil på at du e ei go mamma. Men seriously, skjerp dæ !

    18. Må si jeg nyter å se at du tok feil i merkeklærdebatten. Jeg visste jo det, men nå har vi det svart på hvitt. Du har ikke tenkt å kommentere det på bloggen da…?
      Per: skal vi se. Du er 50 år, beskytter den unge, blonde, bimbo-bloggeten som at du var faren hennes. Prøv å les deg opp i media om gamle griser. Orker ikke kildehenvise, finn ut av det selv.

    19. Jeg synes at folk er så teite, de har veldig dårlig selvtillit og alt for lite å gjøre når de gidder bruke tiden sin på å rakke ned andre. De gjør det bare for å føle seg bedre selv. Sannheten er at de fleste skulle ønske de var deg. At de tørr å gjøre alt du gjør, tørr å gå med klær som du går med, eller uten klær. Ikke alle tørr det, på grunn av at de er redde får negative kommentarer. Jeg må ærlig innrømme, jeg hadde aldri hatt motet til noe av det. Jeg liker meg best i bakgrunnen slik at ingen skal ha noen meninger om meg. Merke kler eller ikke- opp til den enkelte! Jeg mener så lenge det ikke legger press på andre å måtte bruke mye penger på klær. Jeg er uenig i mye du sier, men jeg mener at folk må takle at alle ikke har samme mening om ting. Jeg er også sjalu på deg(som de fleste sikkert er). Jeg hadde gjort alt i verden for å kunne få unger. Har fått beskjed om at det ikke er mulig for meg å typen å klare dette selv, så vi må til med prøverør. Jeg er sjalu for at jeg ikke har motet til å gi faen i hva alle mener å syns(det er en god egenskap). Det er ditt liv, du velger selv hvordan du skal leve det! Synd det ikke gikk med typen, det er bare tåpelig når folk legger seg borti hva “årsaken” er. Det er ikke deres problem. Mitt råd til dem er: Bruk tiden på å skaffe dere deres eget liv, ikke bruk tiden på å rakke ned på andre. Jeg har aldri før kommentert på en blogg, men etter alle de teite kommentarene klarte jeg ikke å holde meg. Lykke til videre 🙂

    20. Sofie : jeg tviler sterkt på at folk skulle ønske de var i hennes sko .
      Hva i all verden er det hun har som lokker ?
      Jeg finnes ikke misunnelig på livet hennes , heller tvert imot. Tror jeg hadde sovet veldig dårlig om jeg hadde hatt så mange stressfaktorer i livet .
      Hun velger å leve som hun gjør og er tilfreds med det , full respekt. Vi er alle forskjellige , men ikke kom her å prakk på folk at de er misunnelig…. Det blir bare dumt. Det er nok endel mennesker som er mer enn 15 år her og ser heller på dette med bekymring.

    21. Trine : beskytter? Tja…om det er å være hyggelig der 80% er ufyselige, så gjerne det. Men gammel gris på det samme grunnlaget? Absolutt og selvfølgelig ikke! 🙂

    22. Frida : Det heter besserWisser! 😉 og du er jo en gjenganger med drittslenging. Når du påberoper deg retten til det, må du jo tåle at noen er uenige med deg! Og det du påstår er mine intensjoner er jo bare fantasi. Eneste intensjon jeg har er å prøve å være hyggelig! Er det plagsomt for deg?? 🙂

    23. Linda er det ikke spesielt å kalle noen du ikke kjenner for dom…. Snakk om forhåndsdømming…. Er ikke noe likere du

    24. Veldig bra skrevet 2 barnsmamma ! Per slår meg som en litt eldre mann med litt for mye fritid Hadde jeg vært Rannveig hadde jeg syntes dette var litt creepy, det kan jo let se ut som om Rannveig og bloggen hennes er hovedfokuset i livet hans. Trist, men allikevel litt skummelt, han virker jo som en stalker.

    25. Så…jeg som kun kommenterer hyggelig her er en ekkel stalker? Og dere som HVER dag kommer inn kun for å slenge dritt er IKKE stalkers, og DERE er ikke ekle (mot Rannveig)?? Latterlig!! 🙂

    26. Dasspapir? hvorfor kan du ikke holde deg saklig, i stedet for å skrive slike barnslige ting , dette er bare helt sykt fj0rtiss. Du skriver det jo bare fordi du er sur pga at folk prater dritt om deg. Vist du skal fortsette å ha denne bloggen foreslår jeg at du begynner å bry deg mindre om hva alle sier, de kommer ikke til å slutte uansett.

    27. Du snakker jo mye drit selv. Du hadde jo nettopp et innlegg der du skrev BARE drit om Alta og nesten alle som bor der. Du burde tenke deg litt om før du publiserer noe. Noe kunne du kanskje bare holdt for deg selv

    28. Ang den testen av merkeklær så holder den ikke mål. Plaggene ble kun vasket 20 ganger. Ingen brukslitasje. Jeg er godt over 40 ha 5 barn i alder voksen til 2 år, og kjøper heller en joggebukse til 400 enn 80 på HM. Den dyre holder bedre på farge og fasong. Dette er gjengs for de fleste plaggene av bedre og dyrere kvalitet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg