Svar på spørsmål / video

Dere vet at jeg kan absolutt ingenting innen tekonologi, sant? Vel, det kan lønne seg å kunne litt…. ENDELIG, etter rundt 2 timers strev, fikk jeg lastet opp den jævla videoen på youtube. Puh! Det eneste jeg vil si nå er takk for meg og god natt. Hodet mitt holder på å sprenges, senser bihulebetennelse lang vei her… det er jo typisk min flotte flaks da. Hatt knallvondt i hodet i to hele dager nå og lever omtrent på Paracet og Ibux. Så med det sier jeg God natt til dere, nå er det natta for ho mor<3 

35 kommentarer
    1. Tusen takk for du svarte på mitt spørsmål,visste du fikk mange,så koselig du tok ut mitt. God natt, og god bedring, håper du blir bedre snart 🙂

    2. Åja Pernille 14:) finner ikke en eneste liste der hu ligger på topp, men sikkert bare jeg som leter dårlig:)

    3. du virker som en utrolig hyggelig og søt jente, ikke minst en god mor for barna dine. At du velger å se ut som du gjør, lage provoserende innlegg etc. er bare sjarmerende syns jeg. Håper du nyter våren som har kommet, og koser deg meg N & E
      klem

    4. Enig med 09:16. Jeg, og jeg vet at fler med meg, vil gjerne se et innlegg og bilder fra dåpen. 🙂
      Ha en nydelig lørdag, du og dine. 🙂
      Mvh, Per.

    5. 11:50:..det er listen over kun de som blogger via blogg.no så hvis du bruker bruker øya før du åpner kjeften så ser du at fks fotballfrue ikke ligger på den lista og hu slår de fleste ned i støvlene;) se heller på blogglisten.no så får dere en total oversikt over Toppbloggere i Norge;)

    6. Maja. Alle bloggere er ikke på blogglisten , rannveig har 13000 el noe lesere står det på blogg.no så da kan du jo regne plassen selv inne på blogglisten om hun hadde vært der. Ikke så veldig innviklet. Gez

    7. Åååååå,herreguuuud,så intetsigendeeee! At folk i det hele tatt leser bloggen din er for meg et mirakel. Jeg skal ihvertfall aldri vise meg her igjen. Silikon,restylan,B V barn,utroskap,duckface og komplett idioti beskriver deg og ditt liv. Fjott.

    8. Tea: Frekk liten drittunge du, med tanke på måten du skriver ting på, så kan du umulig ha lært vanlig høflighet og oppdragelse av de sikkert like frekke foreldrene dine. Stakkars deg, omsorgssvikt heter det.
      Rannveig: Jeg vet ikke om jeg liker deg eller ikke. Du virker som en snill og hyggelig person, men jeg skjønner ikke den der “bryr meg ikke om hva andre måtte mene og driter i hva de forteller meg for jeg har alltid rett og jeg er verdens peneste” -mentaliteten. Veldig synd at det skal ødelegge den ellers fine personligheten din. Det er provoserende i seg selv at folk har SÅ høye tanker om seg selv, det finnes en grense mellom selvtillit og selvdigger så jeg tror du er nødt til å legge fra deg det misunnelig-snakket som du kommer med til en hver tid. Ikke sexy med selvdiggere 🙁 Just sayin’. Uten å være ufin. For jeg skriver jo at du virker grei ellers.

    9. Tusen hjertelig takk for svar, rannveig! 🙂
      Det blir nok silikon etterhvert… :p
      Ha en god lørdagskveld <3

    10. …OG, Pernille… det heter MONGOLOID. Eller…det HET det for 30 år siden. Nå heter det DOWN’S SYNDROM!!! Og det har ikke Rannveig! ER du så dum,, eller bare gjør du deg til?? (Jeg tror det første!)

    11. Ta også snakk litt mere tydeligere, er så sykt vanskelig og forstå hva du sier noen ganger! Å jo jeg forstår utmerket godt nordnorsk og hørselen min er tipptopp!

    12. Masse HATERE her, som sier du er dum..
      Men dem gir deg sin tid, oppmerksomhet, kommenterer til og med bloggen din.. noe som er bra for deg.
      Så se forbi drittpraten å lev av HATERE og LIKERE.. vi er ikke alle like uansett.

    13. Ibux og Paracett skal IKKE blandes. Nyere forskning bekrefter at dette er farlig. Istedet for å ha så vondt i hodet så lenge, vil jeg heller anbefale deg at du tar en tur til legen. Jeg regner med at det kanskje er stress og muskelspenninger som kan være årsaken til hodepinen…?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg