Effektiv mamma!

God morgen kjære dere!

Nå ligger begge ungene og sover luren sin, så tenkte jeg skulle vie litt av min dyrebare tid til dere. I dag har jeg faktisk vært utrolig effektiv! Siden jeg og lillegutt var i gang med perling og uansett måtte stryke perlefigurene hans ( han har vel og merke perlet de med litt god hjelp fra mamma) så tenkte jeg at jeg skulle sette i gang og merke klær som ikke har blitt merket. Og har fått gjort unna en god haug! Føler meg utrolig effektiv ! 

 

Når ungene våkner skal vi faktisk, hold dere fast, dra på loppemarked! Jeg er veldig på utkikk etter en “gammel” krakk som jeg kan spraymale rosa. Et DIY-prosjekt jeg lenge har hatt i tankene! Spraymalingen er kjøpt inn, jeg bare leter etter den perfekte krakken 😉 Litt senere blir det nok grilling regner jeg med. Er fortsatt knallvær her i Lillestrøm,  og har vært det en god stund nå. Sommertilstander! 

Hva skal dere lesere gjøre i dag på denne flotte søndagen? 

Smask!

14 kommentarer
    1. Så mye lettere med de navnene lappene du bare klistrer på, dem sitter veldig godt! Slipper du stryke

    2. Jeg skal ikke være frekk og slenge ut en ekkel kommentar som mange andre…
      Men jeg vil likevel bare dele noe med deg.
      Jeg har lang erfaring fra barnehage og vil bare fortelle deg at det er viktig for gutten din å få perle (male/tegne, you name it) selv.
      Selv om det ikke virker som noe “big deal” – så la han heller få perle alene 🙂
      Og hvis han selv ønsker hjelp, spør han hvordan han(!) ønsker det.
      Vær stolt over det han klarer å lage, og la han få gjøre det på sin egen måte. Alt trenger ikke være perfekt – og det er godt for han å vite.
      Ellers en flott blogg og du er nok en super mamma! Klem

    3. Ina : Det var da fint sagt. Og jeg er enig med deg. 🙂
      …og, Rannveig : Hvor ble det av smilet fremfor trutmunn? 😉 …og vekk med the extentions i det nydelige håret ditt! 😉 (ser dere at jeg kjefter på bloggeier? Hæ?? ; p)
      Ønsker deg og dine en fortsatt fin søndag i finværet. 🙂
      Mvh, Per.

    4. Må bare spørre, synes du virkelig selv at munnen din ser bra ut på bilder ? Eller hvorfor lager du den slik egentlig ? :p

    5. Anbefaler navnlapper man bare klistrer på. Slipper alt arbeidet med å stryke på. De sitter også veldig godt på og tåler vask.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg