Prosjekt minnebok

Hei kjære dere

I dag har vi kommet til ukas herligste dag, nemlig lørdag og kosedag med verdens to herligste små gull! Nathaniel skulle egentlig vært til pappaen sin på overnatting i dag, men det ble avlyst, så da blir det enda mer mammakos på han! Ikke feil. Akkurat nå ligger begge barna å sover luren sin ( eller, de sier barn bare ligger til lading.. ) De sover hvertfall! Så nå tenkte jeg å gå å kutte opp litt frukt og lage lunch til de våkner.  

Men før jeg avslutter, vil jeg gjerne vise dere litt bilder fra prosjekt minnebok til Emma! I en hverdag med to små som begge krever meg 100% til en hver tid, har det ikke akkurat vært mye tid til å sitte ned å ordne i minnebøker, har kun skrevet ned viktige milepæler slik at man ikke glemmer. Men de siste dagene har jeg tatt med i nakkeskinnet og prøvd å ordnet litt i bøkene til begge ungene.  Kommer også til å vise dere litt bilder fra Nathaniels bøker 🙂 

Hva synes dere? 

Lager du minnebøker til dine barn? 

16 kommentarer

Siste innlegg