Rævva parkering

Hei og hopp alle sammen

Vi ble ikke å kjøre i dag på grunn av litt misforståelser angående flyet som søsteren min skal ta hit, så vi bestemte oss for å kjøre på mandag i stedet. Så enda noen dager her hjemme i kalde nord med andre ord! Egentlig gjør det ingenting, for da rekker jeg å ha en liten photoshoot med ungene nå på søndag med søte og flinke Theresa. Så gleder meg veldig til det! Viktig å forevige øyeblikkene nå mens de er så små, tiden går jo så alt, alt for fort! 

I dag har vi vært på besøk hos oldemoren deres en tur, noe som var kjempekoselig, og alt for lenge siden sist! Dro også på bondegård for å se på traktor og kuene, noe som var stooor stas for størstemann , som elsker både dyr og alt som har med motor å gjøre. Så veldig koselig dag, alt i alt!

Og på tur hjem for å lage middag, stoppet vi innom Biltema og Kiwi en tur for å kjøpe Nathaniel sin store favoritt, syltetøyis(kroneis) og se etter noe greier til bilen. Parkerte vedsiden av to biler som sto vertikalt parkert, og parkerte vertikalt ved siden av de. Da jeg gikk ut av bilen og hadde tatt ut ungene av stolene sine, oppdaget jeg at det egentlig var en ganske så rævva parkering, men orket ikke sette inn begge ungene i bilen igjen bare for å korrigere den liksom, når vi bare skulle en kjapp tur inn. Så sprang jeg med ungene inn på butikken, og ante fred og ingen fare. 

 

Men… det jeg ikke visste, var at en Finnmarks største problembarn finner ut at hun skal ta bilde av parkeringen min for å henge meg ut på Facebook en times tid etterpå. For all del, man må da vel ikke si noe når man møter noen, MYE bedre å henge de ut på nett etterpå! You go girl! 

Jeg innrømmer det gjerne, jeg HATER parkering, men er faktisk ( tro det eller ei….)  relativt god til både ryggeparkering og vanlig parkering. Men sannheten er at jeg er livredd for å kjøre for langt fram og krasje i kantsteinen siden bilen min er utrolig lav. Haha….. Vanligvis ville jeg ikke lagt ut bilde av en så rævva parkering, men dette måtte jeg rett og slett bare vise til hele verden! 

Karma is a bitch. 

Blogges

 

153 kommentarer
    1. Gratulerer, du klarte å slå denne kvinnen hva gjelder bitchy oppførsel ned i støvlene. Så utrolig lavt å bringe opp det faktum at hun har blitt fratatt sine barn, kan du tenke deg den smerten, skyldfølelsen og lengselen hun må føle om hun i det hele tatt er halvt menneskelig?
      Det at hun la ut denne statusen viser helt klart et lavt nivå av både modenhet og dannelse, men din respons får meg til å tenke at du mangler både empati og medfølelse. Tenk litt på hvordan du fremstiller deg selv neste gang, hva?

    2. Ikke så bra parkering nei, men hallo henge ut folk på facebook pga det? Sier vel mest om hu på fjesboka det da….

    3. Haha, vettu hva. Jeg parkerer også slik innimellom hvis jeg har det travelt. Det er ingenting å bry seg om 😉 Lavmål av hun som hang deg ut, hun har tydeligvis et behov for å henge ut andre for å føle seg bedre/bli populær. Stakkars menneske. Tragisk! Ta bilde neste gang og Rannveig, moro å se at andre kan stå litt skjevt og 😛

    4. Jeg kjenner jeg eksploderer av irritasjon når jeg leser dette innlegget. Hvordan en jente kan henge seg oppi om du parkerer feil, fordi du ikke kunne la de to barna dine stå alene på parkeringsplassen, også da legge ut dette på facebook er helt sykt spør du meg!
      Hun skulle hatt juling, for å si det rett ut.
      Du må ikke ta deg nær av dette her, Rannaveigh! Ikke i det hele tatt.
      Hadde dette skjedd med meg hadde jeg anmeldt personen.
      DET har du mer enn nok grunn til å gjøre!

    5. Den kommentaren din er helt ufattelig, du sier hun henger deg ut, unnskyld meg, men hva i himmelens navn er det du selv holder på med da??
      Du burde virkelig skjemmes. Her sier du i hytt og pine hvor mye bedre du er og hvor voksen du er i forhold til andre, men med den kommentaren din, så beviser du at du er enda verre enn de som legger ut noe så “uskyldig” som en parkerings feil. Du legger det ut på en BLOGG av alle ting, med mange lesere, skjerp deg, og bli så voksen som du prøver å overbevise leserene dine om at du er.

    6. Ser ut til at vedkommende som la ut det bildet, hengte deg ut offentlig og inviterte til en hel samtale hvor det er fritt fram og mobbe én person, har hatt det i vente(og bli fratatt barna sine altså)! Når hun er soppas gammel og har to barn burde man faen meg være mer voksen enn og lede inn til en uthengende samtale av enkeltpersoner!!! Og hvorfor i alle dager skal ikke du få lov og slå tilbake? Bare fordi du har mer “makt” i det sosiale sammfunn? Nei, da burde den lille bølla der vite bedre enn og legge opp til hva hun nå enn prøver og oppnå! Og det er tydlig at hun vil oppnå å såre Rannveig, og gjøre henne til latter for veldig mange! Så til de som kommenterer negativt til Rannveig i denne sammenhengen: den som starter leken, bør for faen i helvette hvertfall tåle steken! Noe denne usmakelige dama har gjort 🙂 Rannveig kan fremstå som en dum blondine i mange sammenhenger, men det gjelder faktisk oss alle, så det er INGEN grunn til og henge ut og mobbe en av verdens beste mammaer fordi!
      Stå på Rannveig 🙂 du er et nydelig menneske og hadde jeg fått valget om hvilken mor jeg kunne hatt, ville du kommet ganske høyt opp på listen!
      Og hvis det skulle være til en trøst(som du helt klart ikke trenger en gang :D); det er INGEN i denne verden som kan kjøre bil fra de får lappen til de dør, som ikke kommer til å feile mange ganger! Sånn er det bare! Så gratulerer til den barnslige lille drittungen som la ut det bildet, hun har hatt lappen siden mars og ikke feilparkert enda! WHOHO! Hun kommer sikkert til og miste lappen før hun rekker og feilparkere 😉

    7. Var lavmål av henne å legge ut det bilde av deg, helt rett! Men rannveig, du tapte denne diskusjonen med en gang du hengte henne ut OG postet det på bloggen i tillegg!

    8. 21:31 ; hva er det rannveig gjør her da? Vil det si at du mener hun og fortjener å miste barna sine? Tenk litt før du kommenterer noe så dumt.. Ingen av disse to burde ha lagt ut noe som helst, å rannveig har da gått til offentlig angrep på hun som har lagt ut bildet, både i kommentaren man ser, og endatil lage et innlegg om episoden.

    9. Hun hengte dg ut, ja, men du r på samme nivå som henne når du poster ut ting om henne og barna hennes. Dette MÅ du heve dg over!!!

    10. Hun hengte dg ut, ja, men du r på samme nivå som henne når du poster ut ting om henne og barna hennes. Dette MÅ du heve dg over!!!
      Syns lrs at du får ufortjent mye pes!

    11. Møkkafolk! Ikke bry deg om dem, Rannveig. Når hun synker så lavt som det der .. Nå dreit hun seg ut foran hele Norge

    12. Oi nå ble jeg faktisk forundret over deg.. Skrev du virkelig det med bar na hennes? Eier du ikke medfølelse? Selvsagt dår lig av hun også å mobbe parkeringa di men det var nå igrunn litt en spøk også, eller ikke så seriøst. huff trist lesning og ikke til interesse for noen av oss. Føler du deg bedre etter at du nesegruset hennes?

    13. Omg! Du må jo ha sett mens du parkerte at du bommet helt på den parkeringen der.. Bra det ikke var så mange bilder der, fordi tror nok mange hadde vært ganske forbanna over den parkeringen din.. Du kan faktisk få parkeringsbot for det, bare så du vet det.
      Altakrangling gidder jeg ikke å kommentere en gang;D

    14. Det var ufint av denne jenta å henge deg ut på denne måten, men det du gjør tilbake er faktisk mye verre.
      Hun hang deg ut på sin private profil, du henger ut henne på en offentlig blogg MED hennes fulle navn OG sensitiv informasjon om hennes privatliv. Parkeringen din kan alle som er på rett sted til rett tid se med sine egne øyne, men hennes private situasjon står faktisk ikke på utstilling for alle å se hvis ikke hun åpner for det.
      Skjerp deg, du burde slette dette innlegget og skamme deg over den barnslige oppførselen din. Greit at du sier ifra til henne, men det kunne du gjort privat når du har behov for å bruke slik informasjon som motangrep. Lite voksent.
      Ps. Det er ulovlig å parkere som dette. Du kan få bot eller bli tauet bort. Hjelper ikke at andre stod feilparkert, det gir ingen rett for flere å feilparkere

    15. Greit at det denne jenta gjorde mot deg var både umodent og unødvendig gjort, men det du gjør er hundre ganger verre! Snakk om å slå under beltestedet. Noe så nedrig som å trekke barna hennes inn i krangelen dere i mellom! Og du kaller deg voksen? Fy, så sjofelt gjort av deg. Du er virkelig helt motbydelig.

    16. mene du at du e mer voksen med DET svare?! like patetisk som det du skreiv til ho som fikk for tidlig født unge! motbydelig e du!

    17. Åh, Rannveig… Du er så moden, voksen og pliktoppfyllende. NOT, utrolig lavmål å skrive de tingene om barna hennes. Men kanskje du en vakker dag får vite hvordan hun føler det med å ha mista barna sine.

    18. Du snakker om og bli hengt ut, hva faan er det du har gjort i nyogne… Miss perfect der du sitter og trur du er så perfekt i alt du gjør og ta imot råd, neeeeeeeeeida, for du vet jo best, hele tiden…. Så nå kan du vell smake litt på hvor bitter den er og bli hengt ut selv på nett…

    19. Hahaha, du er nok ikke den eneste med så jævlige parkeringer, mine har til tider vært mye verre :p.
      Synes det er helt utrolig at folk henger ut andre på denne måten, altså, når man er 22 år, så burde man være over det fjortisstadiet som hun tydeligvis enda befinner seg i

    20. det med barna er kanskje frekt, men jeg synes ærlig talt hun fortjener det!! For det er hennes egen feil, hun gjør med fri vilje, å miste barna, og så dømmer hun andre!? wow

    21. Hvilket verdisyn har du? Lærer du barna dine at det er greit å slå så lenge noen slo før dem, gjerne også med femdoblet styrke?

    22. Hvordan fikk du lappen egentlig? Tilogmed JEG kunne parkert bedre, og jeg har ikke tatt grunnkurset enda! haha.

    23. Føler du at du gjør det mot henne som du vil att andre skal gjøre mot deg? Henge henne ut slik fordi hun tok et latterlig bildet?
      Du gjør jo akkurat det du kritiskerer andre for å gjøre mot deg….
      Dette her ta faktisk kaka av amt det du har skrevet offentlig. Jeg fikk helt vondt inni meg. Må du forsvare deg så mye mot et usselt bildet av en parkering at du måtte kommentere det med ungene? Følte du deg så truet? Hjelpes….

    24. syns ikke det var særlig fint gjort å henge deg ut på denne måten. det var barnslig og umodent gjort av henne. alle kan parkere ræva, men man trenger ikke å henge ut fojk med navn fordiom. men jeg syns det var utrolig stygt gjort av deg å skrive det om barna hennes. uansett hvor dum denne personen er og uansett hvilke feil hun har gjort, så skriver man ikke noe sånt. tenk hvor sårt det må være for henne å miste barna sine, og så skriver du noe sånt som vises på en offentlig blogg. du skriver jo ofte hvor mye barna dine betyr for deg, så tenk litt litt oppi hodet ditt hvor grusomt det er å bli fratatt barnet sitt. ikke dra barna hennes inn i dette

    25. Men du kan jo aldri ta selvkritikk eller si at: ups, der gjorde jeg en stor feil. Beklager. Men her burde du faktisk gjøre det. Litt ydmykhet skader ikke…..

    26. Æ kan si at æ kommenterte pga at æ syns det va artig fordi du e toppblogger . Men etter mye om å men så syns æ overhode ikke det va artig! Realiteten er st dere va like god begge to rannveig . Ellers syns æ du e flink med barna å alt så ikke ta det ille opp . Håpe du kan svare mæi eller noe @rannveigheitmann .. Klem

    27. Dette innlegget står nok ikke så lenge, utrolig kvalmt av deg, ikke minst viser dette at du er umoden og ikke eier medmenneskelighet.

    28. Siden nettavisen viser bloggen din til tider og du annser deg som en toppblogger, kanskje man skal gi de et lite tips om at du bruker posisjonen din til å henge ut ei med navn og privat liv på bloggen? For dette fikk jeg virkelig vond smak i munnen av.

    29. Uff. Dette er bare helt ufattelig tragisk. Rannveig, du fremstår som ondskapsfull. Dette er tydeligvis ei jente som ikke har det bra, og du kunne hevet deg over hennes latterliggjøring av deg. Hvorfor må du slå en som ligger nede? Du kan jo heller ignorere henne.
      At hun hang ut deg var patetisk og viser stakkarslighet. Din kommentar var tvers igjennom grufull og ondskapsfull. Hva fikk du ut av det?
      Jeg er sjokkert.

    30. Har du snakka med henne face to face eller, siden du vet så mye om henne mener jeg. Eller er det rykter og sladder? Er det ikke det du hater at andre gjør mot deg????

    31. Det å henge deg ut er lavmål. Men kjære deg, det du gjør tilbake stiller i en helt annen liga. Litt av et forbilde for barna dine. Du skulle bare holdt kjeft.

    32. Synes dette var bra gjort Rannveig! Hun bør tenke mer på seg selv enn andre.. Har du klart å miste unga dine, fortjener man pes. Jeg blir fast leser heretter! Hvor var innlegget skrevet?^^

    33. En mor som bruke barn som hersketeknikk. Sparke mennesket der det gjør vondest: i morshjertet. Og det attpåtil når ho har mista en. Way to go, mamma-rannveig.

    34. Enkelte folk ser ikke ut til å modne uansett hvor mange barn de har eller ikke har. Alle som er en del av den diskusjonen burde stille seg i skammekroken og tenke over hva de har gjort og sagt, kanskje skamme seg litt, og så vokse opp. Alvorlig talt, gutter og jenter. Dette er ikke Drømmeland hvor man forblir barn, dette er virkeligheten, og i virkeligheten vokser man opp. Som voksen har man et ansvar man må forholde seg til. Ikke bruk tid og krefter på å spille skitne spill mot hverandre. Er man voksen, så er man voksen – deal with it!

    35. Ikke så veldig vanskelig å finne ut hvem denne jenta er heller siden navnet hennes står på den siste linja…

    36. Herremin, hva er det du gjør Rannveig??? DER går du ikke altså, du legger ikke ut noe av livets mest private og sårbare til en navngitt person i en offentlig blogg? Jeg får helt vondt inni meg. Stakkars jente..

    37. Tror ikke jeg noen gang har kommentert på bloggen din, men nå må jeg bare! Jeg digget det du svarte henne, jeg. Hun la jo opp til det selv, og ja, det var nok litt drøyt noe av det du kom med – men hun er jo faen ikke noe bedre selv. Hun fikk som fortjent. 🙂

    38. du var nå litt (for) spydig mot henne, du også, etter min mening.
      men for all del, det var umodent av henne!!

    39. Jeg synes å ta igjen med samme mynt er på sin plass. Den som er med på leken må nesten tåle steken, det lærer man som liten. Men folk er så opptatt av at vi skal være så perfekte og heve oss over alt, men for at enkelte skal forstå må man snakke deres språk. 🙂
      Men man må å tenke at hun kanskje ikke har det så bra, og takler det med å prøve å dra andre ned. I følge det jeg leste kan det virke som hun har det ganske vanskelig.

    40. hører rykter om at du angrer på at du la ut dette her, men at du er for sta til å innrømme det, ikke minst unnskylde deg

    41. fy søren, så liten du må føle deg. slår tilbake på det mest sensitive i livet hennes, når bare hun ertet deg litt for parkering.. snakk om å overdrive. kan ikke være verdensmester i alt.. du må ha mindreverdighetskompleks siden du må hevde deg så mye. karma burde vel du ha lært litt om nå. du la ut om folk som hadde blitt b e d r a t t, men hvem har blitt det nå ?

    42. tør ikke å tenke på hvordan det gikk da du r y g g e t ut igjen.. eller kjørte du bare over kantsteinen?

    43. På profilen hennes står det at ho ansatt hos Biltema, æ lure på ka dem tenke om måten ho henge ut kundan demmes på?? Artig å se kor korttenkt sånne menneska e 🙂 …å godt å vite at det ikke bare e fritt frem får dem å oppdra onga! 🙂

    44. Er det håp for menneskeheten? 2 “voksne” mennesker på facebook i full krig. Enda en ting. Før du lot barna dine ut av bilen burde du skjønt hvilken dålig parkering dette var, men du er jo helt ny så dette kan jo skje. Uansett, de fleste som nettopp har tatt lappen er ikke gode sjåfører før det har gått minst 2 år. Hvor mange av oss har ikke klart å gjøre tåpelige feil i trafikken? Når det er sagt hadde jeg vanskelig for å avstansdbedømme i begynnelsen. Men da gikk jeg inn i bilen igjen for å rette på den saken, slik at jeg ikke ble ledd av:P

    45. Jeg har fulgt bloggen din lenge, jeg har tilogmed tatt deg i beskyttelse når det kommer til uthenging på nett.
      Jeg syns svaret ditt var veldig voksent.
      Helt til du satt inn støter og bringte omm barna hennes!
      Det er lavmål, tilogmed til deg å være. Må ærligtalt spørre meg selv om jeg har hatt rektig inntrykk av deg nå, fordi det du gjorde det, mista jeg veldig respekt for.
      Hilsen Renate

    46. Du er helt motbydelig!! Jeg fatter ikke at det er mulig å ta seg sååå nær av en kommentar om parkering at du velger å slenge dritt om hennes personlige forhold. Det er bare kvalmt. Du som mor burde skjønne at det er den største sorg i verden å bli fratatt barna sine, da burde du IKKE ta opp det i en kommentar om parkering. Spyr av deg!

    47. Det der kan ikke defineres som parkering!
      Tragisk å henge ut hverandre på denne måten, løser ingen problemer.
      Jeg håper kjørelæreren din lærte deg bedre parkering enn dette ?
      Hadde du fått i oppgave å parkere på oppkjøringa og levert denne prestasjonen…. Tipper jeg sensor hadde gjort kort prosess.

    48. Der gikk du langt over grensen Rannveig… Det du skreiv er ikke OK.
      Du som snakker så voldsomt om disse nett-mobberne…

    49. Når du lager trafikkork pga en helt innforjævlig mongolid parkering kan du vel virkelig ikke forvente noe mer. Selv om du haster og bare skal et kjapt ærend tar det deg 5 sekunder ekstra å parkere ordentlig! Slike som deg skulle ikke hatt lappen. Hadde jeg møtt på noen som laget trafikkork på en parkeringsplass pga det der hadde jeg personlig stått og venta med bilen så jeg kunne kjefta ut personen så det synger etter. Ta hensyn til andre. Verden dreier seg faen ikke rundt deg.

    50. Lenge har jeg støttet deg og skrevet positive kommentarer til deg her på bloggen, men no more!
      Kommer for det første ikke til å legge igjen en eneste kommentar, hverken positiv eller negativ. For det andre vil jeg si at gratulerer, du har virkelig sunket til et bunnivå jeg ikke trodde var mulig. Du er ikke et godt menneske i det hele tatt. Slå opp tragisk og lavmål på google og bildet ditt kommer opp, det burde i alle fall gjøre det! Folk som omgås deg må være utrolig flaue over å kjenne deg. Du er den hele Norge ler av, congrats. Du har barn som en dag kommer til å skjemmes over å ha deg som mor.
      Hun du driter ut her har også skrevet et innlegg om dette, og det er tydelig at du lyver så du tror det selv! Lowlife Rannnveig, det er det du er! Virkelig. Og nei, jeg er ikke sjalu. Mens du sitter der uten jobb, uten å ha fullført videregående engang har jeg høy utdanning og god jobb.
      Trenger ikke engang å spille inn telesex-reklamer engang.

    51. Det var et vanvittig stygt motsvar – langt verre enn hennes opprinnelige kommentar. Håper du ser tilbake på dette og angrer – dette eksempelet ville ikke jeg satt for mine egne barn.

    52. Jeg klarte simpelthen ikke å la være å kommentere på denne jentas blogg, hvor hun spiller offeret i denne situasjonen. Jeg tror Rannveig fint kunne klart å komme opp med et saftig comeback uten å dra opp svært sensitive ting om denne jenta. På en annen side synes jeg det er på sin plass at slike drittfolk får høre sannheten, eller rettere sagt få den klint oppi trynet.
      Til de som skriver her, at Rannveig synker på hennes nivå, og enda lavere – det faktum at R “henger” ut denne “stakkars” jenta som har mistet ungene sine – Rannveig har faktisk sensurert hvert eneste navn og hvert eneste bilde i disse screenshot’ene. Hvor henger R ut folk, spør jeg? Til sammenligning, henger denne jenta (og alle som kommenterer i hennes favør) RANNVEIG UT, med å poste et bilde hvor hun NAVNGIR Rannveig, og gjør narr av – rettere sagt mobber Rs feil. Jo visst er parkeringen hysterisk morsom, men jeg håper for Rannveigs del at hun kan se tilbake på den ENE feilen hun har gjort på de to-tre ukene hun har hatt sertifikat, og le seg skakk i hel.
      Denne jenta startet shitstormen. Til opplysning skriver hun på bloggen at karma kommer til å bite Rannveig bak tilslutt. Alt Rannveig gjorde var å forsvare seg selv mot en mobb av drittunger som ikke har bedre ting å finne på enn å mobbe andre. Om man ser på den oppførselen, er det da rart det har gått den veien for denne jenta som det faktisk har? Ingen VOKSNE mennesker bruker tiden sin på å henge ut andre mennesker på sosiale medier.

    53. Gry: Rannveig har sensurert navnet i ettertid. Det lå åpent for alle hennes blogglesere lenge. Og det var neppe en glipp, dessverre.

    54. Ehm.. Hvis du ikke klarte å se hvor skjevt du hadde parkert FØR du gikk ut av bilen, så har du INGENTING i en bil å gjøre! Du ser jo ingenting foran deg, det er farlig å kjøre rundt sånn i blinde. Du bør ikke kjøre med barna i bilen før du har lært å se hvor du kjører!!!! Og du snakker om å være så voksen, som henger ut noen på denne måten… Viser jo bare at du vet selv du er en elendig sjofør når du klikker sånn pga et bilde. Livredd for at noen skal se alle feilene dine.

    55. Du klager over at hun henger ut deg på nettet… Vel, hva har du gjort nå da? Akkurat det samme, og om ikke verre! Du synker jo like lavt.. I tillegg til at du nevner barna hennes og BV, pass på deg selv i forhold til barn og BV du. Er ikke bare festing i hjemmet som gir bV grunnlag for å kople seg inn.
      Uansett ekstremt barnslig og umodent gjort av deg. Ungdomsskolenivå på dere begge.

    56. fy faen… hakke ord for kor jævla lavmål det e å bynne å blande inn ongan hennes å rykta.. haha loser.. prikk

    57. Hun hang deg ut først JA, men du begynte å dra opp saker om hennes barn og privatliv for å “forsvare” deg selv, og det gjør dere ganske like egentlig. dere er nede på samme nivå, voks opp begge to.

    58. ikke kast stein når du sitter i glasshus og fei for din egen dør og alt det der… Det skal endel til for å miste barna sine her i Norge, og man kan vel tenke seg hvordan dame dette her er som driver å fryyyder seg over at “DUMME” Rannveig har parkert på en sånn håpløs måte. Jeg syns det er helt fair av rannveig å svare slik på den posten (vet ikke om jeg hadde postet det på bloggen). Til syvende og sist så greier hun faktisk å ta hånd om barna sine, uansett hvor håpløs og dum dere måtte syns at hun er ..

    59. Lørdags underholdning dette ja! Hadde du ikke kommentert tilbake hadde det ikke vært gøy. Hu vil bare ha oppmerksomheten din !!!!!’ Alle gjør feil !!!

    60. Hahah, jeg hengte ikke engang folk ut på nett eller noe som helst steder når jeg var 14-15 engang. Grow up!

    61. Altså, jeg ser den at ferske sjåfører kan gjøre feil. Og det kan man jo bare le av etterpå egentlig. Men du har vist så mange ganger at du har veldig lite mellom ørene. Jeg synes det er veldig unødvendig og stygt når folk henger ut andre på nettet, men hvorfor kommenterer du da på at hun har hengt ut deg, når du henger ut henne tilbake på en mye værre måte?? Du skal være forsiktig med å dømme andre. Og du burde tenke litt mer langsiktig enn bare akkurat her og nå, for slik oppførsel som du har kommer til å vise seg å være veldig negativt påvirkende for deg senere i livet, tro det eller ei! Jeg kjenner deg ikke, men jeg har fulgt med på bloggen din nå og da, og jeg skjemmes virkelig når jeg leser noen av innleggene dine. Hva med å være litt voksen for en gangs skyld? Slutte å være så opptatt av å fremme deg selv for å få mest mulig oppmerksomhet. Mange av leserne dine synes faktisk ikke noe om det i det hele tatt. Du går ut på feil måte mener nå jeg. Jeg ser mange andre bloggere som fremtrer på samme måten, og jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Jeg blir helt målløs av oppførselen til dagens mødre, og jeg ser veldig mye av egoisme. Vi lever i en veldig overfladisk verden. Det er det ingen tvil om. Men for all del, lykke til! Håper virkelig det går bra i fremtiden.

    62. SKAM DEG! Du tenner på alle plugger så fort noen nevner på deg og din barneoppdragelse, og her velger du og gå fullt inn for og angripe henne med at hun har mistet sine barn?
      Eier du ikke sosiale antenner og folkeskikk en plass?
      Du kunne latt vær den og likevel fått frem poenget ditt, og gå inn med noe som sårer på den måten der er helt uforståelig. Og hennes barn har vel du STRENGT tatt INGEN ting med, sånn som du sier alle andre ikke har noe med dine barn og gjøre.
      Skam deg, onde dumme dritt kjerring. Du når stadig nye høyder.

    63. Lær deg å parkere a!! Det der er ikke å bomme litt, det der er å virkelig ikke kunne parkere!! Herre, dette skal jo ikke skje!!

    64. At ho kan synke lavt me å legge det ut på facebook, det e greit… Men at du heng ho ut om privatlivet hennes å true ho me advokata, det vise jo bare at du kan synke like lavt, å det gjør dæ absolutt ikke til en bedre person enn ho. Om du vil være voksen å bli sett på som en voksen, OPPFØR DÆ SOM EN!

    65. Du har sagt en million gang at du aldri synk så lavt som å høre på rykta, og at barn ikke skal bli hengt ut på nett, ka gjorde du sjøl? Ho la ut et bilde av din ræva parkering, hadde di angrep journalisten i altaposten om det va han som hadde tatt det med hannes barn, eller parkeringsvakta om han hadde gitt dæ bot?
      Fei for de ega dør før du skal feie føre andres! Og kjør bare hjem til Oslo før du får nån drept i trafikken…. Og ikke rart hele alta hate dæ som du sir når du angrip på de barnslige måte for å henge ut et menneske med usanne rykter, og sjøl ikke tåle å ta i mot fakta. Håpe blogg.no bare legg ned bloggen din, for nu e æ lei av at folk stadig å støtt blir lagt ut av dæ som e så ondskapsfull. Kommer ikke ofte hit, bare så d e sagt, men Æ kommer hit når uskyldige menneska blir hengt totalt ut unødvendig. Bare så du vet har ho et mye sterkere bevis på at d e du som sank lavmål, ho flirte av dæ, mens du ærlig talt rakka ned på d groveste, anbefale jenta til å anmelde dæ for krenking!

    66. Fyfaen for en utrolig bitch du er.. Tenk å fortelle sånne ting pga et jævla bildet av en rææva parkering. Va unødvendig å legge det ut, men mye mer unødvendig å legge ut det om at hun kan miste barna sine. Voks opp!

    67. Og du ska ve vaksen…dette blir berre for barnsleg å drive å slenge drit til kvarandre øve nette…gjer deg sjøl ei teneste å veks opp…

    68. Ho jenta som har posta et så uskyldig bilde har ikke hatt det lett i livet, det vet æ for æ har gått på skole med ho før, å ho har hatt mye problema. Du burde skamme deg for kossen du oppføre deg. Ikke rart du har to unga men ingen kjæreste, e vel få eller ingen som klare å være ilag med et så stort svin som du e i lengre perioda.
      Har forresten felles bekjente med deg, og du skal vite at fardin går å sir at han SKJEMMES over kossen du oppføre deg. Voks opp

    69. Enig med denne.
      “Du har sagt en million gang at du aldri synk så lavt som å høre på rykta, og at barn ikke skal bli hengt ut på nett, ka gjorde du sjøl”?
      Du snakker ofte om at du er så voksen, har mye ansvar, er tobarnsmamma osv, men så viser du gang på gang hvor barnslig du EGENTLIG er. Su liker ikke Alta fordi det er en rykteplass? Ser ut som du passer veldig fint inn der. LAVMÅL!!

    70. Hold your horses: “Sandra Kristiansen Æ blir å gå til politiet first thing på mandag ho kommer ikke til å slippe unna me det her “

    71. Oj, Rannveig. Jeg skjønner godt at det der var irrirerende, at hun virkelig skulle henge deg ut og det virker som du hadde stor glede av det. Jeg har selv kjent blode koke. Men, syntes det var veldig brutalt av deg å skrive det du gjorde. Du kunne virkelig ha spart deg for det, for nå er du faktisk enda verre enn henne, om du spørr meg. Synes det er flott at du konfronterer henne at dette ikke er greit, men å spille med samme mynt tilbake gjør bare hele situasjonen usaklig og dere begge virker umodne og rett og slett slemme. Hvis jeg hadde vært deg så ville jeg ha slettet kommentaren din, ringt henne og sagt unnskyld, så kanskje hun også innser at det hun gjorde ble for dumt så hun også ber og tilgivelse. Da ville jeg fått et annet inntrykk av deg, hvis jeg var hu “problembarnet”. Et positivt inntrykk. 🙂

    72. Oppdaga du først når du hadde gått ut av bilen og tatt ut 2 unga at du egentlig hadde parkert litt rævva? Da syns æ du burde levere fra dæ førerkortet og ta nån kjøretima til!
      Det andre æ reagere på e kordan du kan påstå at DU blir uthengt offentlig, du gjør akkurat det samme selv om dette såkalte “problembarnet”.
      Har bare en ting å si: SE TE HELVETTE Å SKJERP DÆ RANNVEIG!!!!!!!!!!

    73. Du burde skamme deg selv! Det å henge ut noen på nettet er én ting, men det du gjorde var ekstremt ondskapsfullt. Du sank ikke ned til hennes nivå, du sank mye lenger ned enn det! Føler du deg bra nå? Synes du det var tilfredsstillende da du skrev det? Dersom du må trykke på andres svake punkter for å føle glede og rettferdighet, så bør du kanskje begynne å jobbe litt med deg selv. Dette var utrolig kvalmt å lese. Det verste er også at du poster det på bloggen din som om det skal være en slags seier. Hva slags menneske er du?

    74. Du eide ho ! Du e tøff og dædærr va helt fantastisk gjort.
      Regna med du fikk refs for ka du skriv, men det du skreiv fortjente ho.

    75. Haha, æ daue. Det e jo ikke snakk om at du parkere litt skjevt eller ikke langt nok frem. Du står jo helt feil vei jo X-D
      Det feltet der e ment til lukeparkering. Legg merke til hvordan bobilen står parkert. Slik er det feltet ment. Flaks for deg at parkeringsvakta ikke så deg 🙂
      Og det med å blande inn ungan hennes…DET e lavmål.

    76. HAHAHAHAHA du er tragisk!!!!! LOL for en parkering og hurra for jenta som la det ut på FB, jeg ville gjort det samme!!!!
      Du kan ikke være trygg bak rattet!!

    77. haha, trur det der må være den verste parkeringa æ noen gang har sett. Kordan i alle daga klarte du å få lappen? Blir ikkje anna enn skuffa og irritert over å lese ka du skriv, at du virkelig kan skrive nåkka så forferdelig om et anna menneske, eie du ikkje medfølelse Rannveig?

    78. Snakk om tåpelig av denne jenta… En ting hadde det vært om hun hadde lagt den på din side og skrevet noe humoristisk, men det der var lavmål. Forsvarer ikke at du la dette ut på bloggen – men hadde antakeligvis gjort det samme selv hadde jeg hatt en. Enkelte folk skal stappe nesa si langt oppi ting som de ikke har noe med. Kun for sin egen del..

    79. Den siste kommentaren din om at du ikke turte å kjøre lengre inn fordi du var redd for kantstenen viser at du ikke skjønner hvorfor hun tok bilde. På den parkerkngen der du parkerte skal man ikke stå slik som du gjorde, man skal stå på langs slik bobilene gjorde. At du parkerte litt skjevt er ok, det gjør mange, men du har jo parkert i helt feil retning og skjønner det ikke selv til tross for at du så at de to bobilene sto annerledes parkert.

    80. Du er så ekkel!!! Shit! Tenk å skrive sånt, barna hennes har ingenting med deg å gjøre din gris!!! Fy fader du er så kvalm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du eier tydeligvis ikke et mammahjerte og heller ei kjøreegenskaper

    81. Vet du hva, Rannveig – jeg hadde faktisk respekt for deg! Du virker som en utrolig god mor for ungene dine, du er sikkert en dyktig sjåfør og du virker generelt som en oppegående person. Men da du valgte å henge ut henne på grunn av at hun ble fratatt sine barn, da synes jeg du skal sette deg i hennes sko og tenke deg hvor ydmyket og trist du selv ville vært. Nå må du bite i det sure eplet, og for en gangs skyld ta litt kritikk!

    82. For en idiot dame,er hun slik på virkeligheten også,forstår jeg at barna er tatt jeg.
      Godt jobba R 🙂

    83. Det er greit nok at du føler for å “ta igjen” og henge ut personen som hang deg ut på nettet. Men hadde det ikke holdt med å si at du er rævva i å parkere? Måtte du liksom dra inn uskyldige barn inni dette dramaet? Jeg synes du er ei tøff dame Ranveig, men dette er virkelig lavmål?

    84. Synes du ikke skal bry deg noe om hva andre legger ut. Andre som bare må hakke og kommentere stygt på hva andre gjør er ikke så mye bedre selv!

    85. Rannveig, håper virkelig du tar den tid til å lese dette. Å henge noen ut på internett fordi de parkerer dumt er en ting, men å rakke ned på de grunnet barna dere, og deres oppdragelsesevne er et fryktelig, fryktelig lavmål. Du burde virkelig skamme deg.. Ikke bare er du likedann som henne – du er mye mye verre. Håper virkelig du skammer deg !!! tenk hvordan du ville følt deg hvis barna dine ble tatt fra deg, og for så at noen slengte det i ansiktet ditt..

    86. Latterlig gjort av henne. Men hadde parkeringsvakt vært der, ville du fått en bot.
      Du ser jo parkeringsstrekene i speilet, ser du dem ikke må du kanskje rette opp bilen. Den skal heller ikke stå i veien for folk som kommer ut/inn. Noe som ser ut som den gjør. Barn er ingen unnskyldning 🙂

    87. Hvis du hadde vært voksen selv, hadde du aldri angrepet tilbake på den måten du gjorde. Det viser kun hvor umoden du selv er. Synd at du ikke ser det selv. Det er direkte pinlig å lese. Håper for din del at hele denne bloggen blir lagt ned før barna dine er store nok til å forstå det. Du skjemmer deg selv ut.

    88. Syns det e helt Fantastisk kordan du liksom skal vær sååå mye bedre og voksen, men heng ho ut på den måten? i tillegg til at du ikke vet all fakta 🙂 jaja..

    89. Wow jeg er målløs over hvor ynkelig du er.
      Legger ut dette for å vise hvor slem og barnslig hun er når din respons er 1000 ganger verre?
      Har du ingen form for selvinsikt? Er du virkelig så idiot? Din respons gjør jo at du synker enda lavere enn hennes nivå. Du skulle visst alt det morsomme folk sier om deg, du er så utrolig latterlig at jeg synes synd på barna dine. De kommer til å bli mobbet på barne/ungdom skolen pga hvor dum du er. Jeg blir flau på dine vegne.

    90. fy for en taper av en kjerring! Ingen kommer til skade av litt feilparkering. Hvis det er et av hennes største problemer i hverdagen så har hun et problem. Har hatt lappen i snart et år, jeg kan parkere. men jeg er ikke så jævla nøye. Noen ganger blir det over kanten eller utenfor. Haha, må le av folk som bruker så mye tid på å henge ut andre.
      Klem til deg Rannveig!

    91. Ser at noen reagerer på det du svarte på facen til hun kjerringen! men vettuka, you go Rannveig! Ho la opp til det sjøl, og e man med på leiken får man tåle steiken! Jeg er sikker på at hun viste konsekvensene av det bilde, og det var nettopp det du gjorde nå, viste hun konsekvensene! Man må stå opp for seg selv og slå tillbake med samme mynt av og til, og de gjorde du! jeg applauderer for din skyld! Sån går det når man henger folk ut på nett!

    92. Stå på, Rannveig. Utrolig korttenkt og dumt gjort av denne jenta å legge ut bilde og henge deg ut på denne måten. Viser tydelig lavmål når hun fortsetter uthengingen i kommentarfeltet på bildet. OG jeg syns det er helt riktig av deig å forsvare deg selv i kommentarfeltet, og da på hennes nivå 🙂
      Vær stolt av deg selv og heller tenk at neste gang så parkerer du bedre/blir litt mer bevisst. Det er ikke annet å gjøre når “feilen” først er ute 🙂
      Jeg er i allefall en fan. Stå på 🙂

    93. Det er bedre å hevde seg over det og ikke ty til personangrep av det nivået tilbake.Ikke rart det blir personelige “kriger” når man tyr til slikt. Om du hadde skrevet alt det du skrev til henne utenom personangrepet om barna hennes så hadde du oppnådd så mye mer.

    94. Dette innlegget du har skrevet bør du ganske enkelt slette snarest. For her henger du ikke bare ut en mor i en vanskelig situasjon med fullt navn, men også barna hennes.
      Det er ganske enkelt veldig ugreit, selv om du føler deg krenket.
      Hilsen en voksen kvinne, med 10 års høyere helsefaglig utdanning.

    95. Samme om du er ræva til å parkere eller ikke, det gir henne ikke rett til å henge deg ut på nettet. Men igjen, selvom hun er problembarn så gir ikke deg noen grunn for å synke like lavt heller.

    96. Helt enig i at det å henge deg ut på facebook på den måten hun gjorde er både lavmål og et tegn på umodenhet! Men måten du responderer på blir også helt feil. Hev deg heller over det enn å starte med et personlig angrep tilbake, det vinner du uansett ikke på!

    97. Jammen her er det GOD plass til å lukeparkere som det heter.
      Er ingenting som heter “ryggeparkering”…
      Vanlig parkering eller luke-parkering. Trikset er å kjøre bort til bilen foran, og stille deg nesten paralellt ved sidenav den. Så setter du bilen i revers, og svinger til venstre, mens du følger med i venstre speilet og bakover. Så kommer du inn på skrått og når du har gjort det, må du begynne å rette opp bilen. Dvs. at du triller sakte bakover og svinger forsiktig mot høyre. Pass på fronten på bilen din og bakdelen på bilen foran. Og når du står rett mellom to biler – ja da har du jammen meg lukeparkert

    98. synest det er forkastelig at folk skal angripe på denne måten ! grett nok at rannveig må ta imot masse dritt ifra folk hver dag, som har sine meninger på hvordan ting skal være, og bli gjort. og at noen ganger så renner det over for oss. det gjør det faktisk for alle! og at Rannveig følte for å slenge noe tilbake etter sånn trakasering skjønner jeg veldig godt. la jenta få lov til å feile i parkering, og bilkjøring… har SETT VÆRRE parkeringer fra folk med lappen i over 20 – 30 år.. og alle er mennesker med menneskelige feil.. ALLE som henger ut, klager, og kommenterer at hu burde skamme seg, burde faen meg skamme seg sjøl. er så dritt lei av å se på folk som skal alltid ha en mening om andres liv, og skal hakke ned, og fortelle rett og gale, eg trur alle dåkke bedrevitende på nettet her har gjort feil sjøl som dåkke burde SKAMME dåkke over.. og la Rannveig få lov til å reagere på sitt sjøl… kalle henne dum ? fordi hu er lite smart ? ka faen veit dåkke om hu er lite smart eller ikkje ? dåkke sitter utenfor vinduet og ser inn på livet hennes,. dåkke ser ikkje 1 brøkdel av livet hennes. og heller ikkje kan dømme en person dåkke ikkje kjenner… dåkke er grusome alle sammen.. og spesielt den drittungen som starta dette i første omgang, javel om hu miste barna sine for ho ikkje klare å oppføre seg…. det er HENNES feil.. og da må ho tåle og få høre det i fra andre eller bli hengt ut på samme måte som hu henge ut rannveig på nettet. det er verre for rannveig, for folk følger med på hu på en heilt annen måte !!
      dåkke bedrevitende får meg til å SPY ! sånne som dåkke.. de er dåkke som er problemet.. det er dåkke som trur dåkke kan løse alt med å hakke ned… grett at rannveig ikkje bryr seg, som hu seier. . men innerst inne blir alle såra ! så SLUTT å kall hu for dum… blond… og barnslig.. ALLE kan være barnslige.. alle kan være dumme i blandt og gjøre dumme ting… men dåkke trenger ikkje GNI DET INN! SKAMM DÅKKE ALLE SJØL ! IDIOTA… eg blir kvalm av dåkke..

    99. Du er jo ikke bedre selv!! Du henger jo ut denne personen på det groveste. Skam deg!!!
      Den parkeringen din ser jo helt på tryne ut, den parkeringen din blokkerer jo for andre biler (ser det ut som på bilde). Hev deg heller over det, og øv på parkering du.

    100. Ho fikk som fortjent 🙂 Vess ho skal være kul å henge ut andre, må ho tørre å høre sin egen medisin 🙂 Ho e nok helt sikkert bare sjalu fordi du klare dæ så bra rannveig med to flotte barn. Ville heller bare heve mæ over det… Vis heller at du e voksen 😀 ha en finfin dag videre.

    101. Parkeringa di er hysterisk morsom 😉 men du vil jo bli tryggere etterhvert.
      Er det noe jeg har lært med åra så er det at alt går til et visst punkt og da må man få lov til å forsvare seg. høres ut som denne personen har plaget deg over lang tid, og jeg tenker at da må du få ta igjen. Når ho slenger dritt om deg og dine evner som mor er min personlige mening at du må kunne ta igjen. Bare synd for henne at ho har noe så alvorlig som omsorgssvikt på seg for er flaut å få det slengt ut på nett. Men ho kan skylde seg selv!

    102. Litt artig parkering og den der e fort gjort når man har det travelt. Hatt lappen i 2år og e fremdeles uheldig. Har folk i familien som har hatt lappen i 20-30år som også kan være uheldig når de parkere, vi e jo tross alt bare menneska! 🙂
      Synes kommentaren din tebake passa sæ, ho fortjente den. Og de som kjem med dritt nu kan bare holde kjeft. Karma is a bitch og du har ikke gjort nå galt! 😉

    103. herregud hvor barsjelig av henne og de som flirer med henne! Jeg syntes overhode ikke du ligger på samme nivå som henne av å legge ut disse bildene, som flere over mener du gjør.. for du sensurerer navn og bildene, så man har ingen anelse hvem personene er, i motsetning hva det hun har gjort.. Jeg og mange andre har nokk hatt mye mer rævva parkering enn det der, så ikke bry deg, you go girl!!

    104. For du er jo så jævlig mye bedre når du kommenterer det med barna hennes. Hvordan er det engang relevant? Det var dumt av henne å henge deg ut ja, men enda dummere av deg å kommentere en så usaklig kommentar og så henge henne ut på bloggen din. Vet ikke helt hvem av dere to som er mest barnslig? Voks opp og skjerp deg.

    105. Synes du er sterk som tørr å gi tilbake til henne. det der kunne hun egentlig bare vente seg! Hun er snart 22 år, hun må da klare å oppføre seg litt. Stay strong! Digger deg, Rannveig!

    106. Nå er ikke jeg den som pleier å kommentere ! Men EN ting jeg har lagt merke til, er at du har jævlig kort lunte og handler uten å tenke deg om ofte. Her satt du virkelig høygiret på og kjørte ned den stakkars dusten. Greit ! Det var et forferdelig lavmål å legge ut parkeringen din på den måten og skrive de tette kommentarene. Men igjen, du har en offentlig blogg . Det vil ikke bli første eller siste gang. Det jeg reagerte på er at du faktisk trakk frem og skrev om noe så sensetivt og trist ? For å gi igjen med samme mynt ganger femti PÅ bloggen din ? Greit, du driter i det ! Men det er sånn 14 åringer KAN holde på? De vet dessverre ikke bedre oppi hormonella tilstandene sine. Men DU? En to-barns mor ? Voksen i tilegg. Nei HUFF sier jeg bare !!! Skam deg….

    107. Jeg får helt vondt av alt jeg leser her! Hva er det dere skal lære barna deres? Er dette det de har og se opp til? Jeg syntes det er skremmende at det er snakk om mødre med ansvar, for små barn som sitter her og er nedlatende, ondskapsfulle og hevngjerrige! Er du Ranveig klar over hva du skriver? Er du klar over at hennes barn, en gang kan lese dette? Statestikken for at barn under bv allerede sliter er HØY! Tar du konsekvenser for det du skriver, kan bli lest av 1 kanskje 2 uskyldige barn? Er du så hysterisk at en feilparkering, lar deg miste all fornuft? Nå er jeg voksen, og jeg ler av historier og harmløs mobbing ang min kjøring da jeg var 18. Men og snakke om bv er en helt annen kategori! Tenk på savnet, smerten, ulykken og angeren denne mammaen sitter med? Blir faktisk så sjokkert over det jeg leser, at jeg får ikke uttrykket det nok! Håper virkelig du tar til fornuft, og sletter alt. Det er ingenting som tilsier at dette bør leses av flere. Trodde menneskeheten var bedre enn dette, jeg blir atter en gang så lei meg og skuffet over hvor vondt noen vil andre!

    108. Ho sku hadd sæ en high five midt i tryne ho der! Før ei FETTA. Elska comebacket dett, det va vel førtjent!

    109. Det å legge ut et bilde på facebook om at nånn har parkert litt teit e jo heilt på tryne før å så legge det ut på fb å mobbe personen. La folk parkere som dem vil å heller slutt å legg sæ oppi andres feila å heller gå inn i sæ sjøll? At folk årke å bruke så mye tid på å henge ut andre sjønne æ ikke.
      Før min del så virke det som om at ho hær jenta e sjalu på dæ rannveig. før når ho har så lite å jøre i værdagen som å passe på alt du jør vise det jo bare litt om ho.

    110. Her skriver du et innlegg om at noen henger deg ut på internett og i ditt tilfelle facebook. Du syns det er lavmål at noen tar bilde av din parkering og ler av deg over nett.
      1. Du har selv valgt å være en offentlig person.
      2. Du skulle bare delt statusen hennes, og virkelig ikke brydd deg
      3. Du kaller henne PROBLEM BARN
      4. Du selv henger henne ut på nett ved å skrive dette innlegget
      5. Du konfrontrer henne selv over nett, på samme måte som hun starte å henge deg ut på nett
      6. Du mente det var barnslig gjort av henne å ikke ta dette med deg facetoface om hun hadde noe hun skulle sagt.
      7. Du deler med hele norge at hun har mistet 1 av sine barn og er på vei til å miste nr 2.
      8. Du deler med hele norge at hun fester med barna hjemme
      9. Du gjorde akkuratt som henne, bare 100%gang værre
      10. Du gjorde jo det samme selv, du henger henne ut. Hun har kanskje mellom 400-2tusen venner på facebook, og hvor mange vil bry seg? Mens du henger henne ut for nesten 12 tusen personer. Det her tapte du, skjønner virkelig ikke at noen kan forsvare og støtte deg i dette innlegget.
      AMEN

    111. du er helt latterlig Rannveig, du sitter selv og prater om hvor dumt det er og henge ut folk på nett, så sitter du faen meg selv og henger ut en person på facebook… du e helt sykt i hode rett og slett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg