Forelsket i noen…

Ikke nok med at jeg allerede er hodestups forelsket i mine to vakre barn, men nå har også en til fått plass i mitt hjerte! Nemlig, vår lille skjønne nye pusikatt!

Hils på lille Pinkie! Vårt nye familiemedlem! Hun er allerede supertrygg på meg, og stortrives! Men enda litt skeptisk på ungene, hehe… Lå å sov i sengen min i hele natt, jo! Ordentlig søtnos 🙂

Navnet er det forresten Nathaniel som har bestemt. Jeg kom med mange forslag, så fikk han velge selv, og da ble det det! Jeg kan allerede se at han kommer til å bli omsorgsfull ovenfor henne. Som han sa i ste ” Emma, vær forsiktig med bebykatten!” Passer på, han!

Dro rett fra bhg i går og hentet pusien vår. Veeeeldig stas med katt i huset for de små! Blir spennende å se hvordan det går videre nå. Akkurat nå er hun alene hjemme noen timer, i og med at jeg er i Oslo en tur. På timeplanen er legetime og fikse vipper og negler. Så hjem igjen for å kose med lille Pinkie!

Ønsker dere alle en fiin dag videre!

Blogges!

19 kommentarer
    1. Åh det er så koselig med en babypus 🙂 kommer til å gå så bra med barna og pusen etterhvert:) og for et søtt navn sønnen din valgte!! 😀

    2. Nydelig lita frøken. 🙂
      Flott for barn å vokse opp med dyr.
      Du bør sterilisere henne så fort som mulig. Men det vet du nok. 🙂

    3. 13.31 : du greier bare ikke si noe fint om disse søte bildene ? Du bare MÅ være purkete ?
      Du er YNKELIG !
      Søt katt, Rannveig. 😀

    4. Når skal du begynne å jobbe? Skal du virkelig sende ungene i barnehagen hver dag, mens du selv driver dank?

    5. Lizbeth,
      Hun driver ikke dank.. Hun legger negler, tar sol, luncher og kjører seg vill i Oslo. Sånne ting tar tid

    6. “Bloggen handler den for det meste om livet mitt og hverdagen min som meg selv, tobarnsmamma og samboer”.
      Tror du må fikse litt på den 🙂

    7. 16:33: Haha ja det er garantert “Per”. Skriver på samme måte og greier. Hjelper ikke å bytte nick. x-D

    8. Kjempe søt katt.
      Men Rannveig, du skriver veldig teite overskrifter for å få oppmerksomhet. Hvor mange ganger har du dratt det “skal bli trebarns mor” kortet nå? Jeg vet på forhånd at “ok, hvilken TING er hun blitt mor til nå?” fordi jeg vet at det ikke er fakta. Å nå skriver du “Er forelsket i noen” og jeg tentke bare “Garanter ikke ekte, sikkert et dyr” og ja…det var jo rett!
      Please skriv overskrifter som har mening, istede for å lokke med interessante overskrifter med døds kjedelig innhold i forhold!
      Ment konstruktivt!
      Klem

    9. Husk å kjøp skikkelig fôr til pusen din, anbefaler tørr fôr og våt kanskje en gang I uken:) Spør dyrlegen eller på dyrebutikken:)

    10. Så trolig søt katt 🙂 sikkelig sjarmør :). og E er bare så nydelig og så flott kjole hun hadde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg