Den beste julegaven

Nå er det veldig straks senga for ho mor. Alle gavene ligger pent og pyntelig under juletreet, og jeg vet om to små som kommer til å bli sjeleglad når de våkner! I dag har vært en fantstisk koselig dag med familie, og imorgen blir nok like koselig. Jeg bare elsker jul! Det har nok også mye med å gjøre at jeg fikk verdens fineste julegave for 3 år siden. Alt jeg hadde ønsket meg og så utrolig mye mer! Før var julen bare mat og pakker , men nå, med to skjønne små, er det den herligste tiden.

Familien min er alt! 

 

Ha en fantastisk julaften kjære lesere! 

25 kommentarer
    1. Påtide å vokse musa,kanskje…? Nasty bilde. Men,igjen,det reflekterer jo bare deg. Alt for å vise frem høna.

    2. Flotte bilder av barna og håper det blir en koselig feiring.
      Det øverste bildet burde du ta en nærmere titt på og vurdere om det er noe å legge ut.
      Det er lov å slette bilder på kameraet og ta et nytt, ikke bare ta det første man kommer over.
      Som en oppegående blogger bør du være mer selektiv med bildevalgene.
      God jul

    3. Jeg kommenterer aldri, men til deg med q-tipsen, man skal IKKE bruke q-tips i ørene. Er det behov for rensing kan man dryppe litt nøytral olje før leggetid, gjerne putt litt bomull helt ytterst (men sørg for at alt blir med ut igjen) og skyll på morgenen, for eksempel i dusjen. Er det ille (vokspropp) kan man ta øreskyll hos fastlegen. Alt annet skal aldri brukes i ørene, det eneste som skjer er at det blir produsert mer voks, fordi man har fjernet det som var (og voksen beskytter mellomøret) eller at man dytter voks for langt inn og ender opp med vokspropp (blir det helt tett så påvirker det hørselen). Man kan også risikere å få trommehinneperforasjon, det gjør vondt og man kan da få problemer i mellomøret.. Noe som kan i verste tilfelle skade hørselen permanent.
      Så for å avslutte med en litt teit ting, det eneste man skal ha inn i øret er albuen 😉

    4. så utrolig mange slemme kommentarer. Det er jul. Hva så om vi ser trusa, det var vel ikke det bildet skulle handle om, men et nydelig bilde av mor og datter. Fokuser på det som er viktig! Det gjelder forøvrig hele året, ikke bare i jula.
      God jul til deg og dine, Rannveig 🙂
      forøvrig enig med den over: ingenting mindre enn albuen skal inn i øret! 🙂

    5. At du mangler hjerne kapasitet er igjen ett bevis. Du måtte legge ut att bilde der du blotter deg! Du hadde garantert ett annet bilde, men neeeeeeida, vi legger ut bilde av den sure trusa i stede!

    6. Anonym 11:13 og 11:58 : For noen fryktelige kommentarer! Er det en ting Rannveig skal ha, så er det vel at ungene alltid ser velstelte ut! Og barnehagekommentaren er så stygg at den burde ha vært anmeldt. Jeg mener politiet har mulighet til å finne ut av IP-adresser, Rannveig, så når slikt blir skrevet burde du videresende det. Du burde få deg et kommentarsystem der man må legge igjen identitet slik at disse anonyme kommentarene forsvinner. Konstruktiv kritikk er en ting, men la ikke folk få skrive det de vil uten å vise ansikt. Du er ikke tjent med slik drittslenging fra folk som bare skriver det fæleste de kan komme på bare fordi de ikke trenger å stå for det.

    7. Barnebildene i innlegget ditt fra julaften er utrolig søte, og med god bildekvalitet. Kan jeg spørre hvilke kamera du bruker?

    8. Kjære rannveig !:) jeg synes du og barna dine er kjempe fine ! Vi to har gjevngamle gutter og jeg hugser da vi gikk gravide likt så skrev vi til hverandre og det er hele 3 år siden !:) tiden flyr kjenner jeg ! Håper du og barna har det bra ! Stor klem sendes til dere ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg