Hva betyr egentlig “elsker deg”?

Noen dager er bare helt magiske. Mine to søte små bytter litt på å være bestevenner, og erkefiender. I dag kan jeg faktisk ikke huske å ha grepet inn i en eneste krangel, og de var så utrolig søte når de skulle legge seg. Begge to i Emma sin seng mens vi leste bok, og Emma ligger å stryker storebroren sin på håret. Følelsen det gir meg som mamma, disse to vakre små miniatyrutgavene av meg selv,som er så gode og snille med hverandre, er helt ubeskrivelig. Ubeskrivelig er virkelig ordet, ja.

For noen ganger finner jeg rett og slett ikke ord. Slik som nå. Jeg får problemer når jeg vil utrykke hvor mye disse to små knøtta mine betyr for meg. Nathaniel er inne i en “hva betyr alt” alder. Og her i familien holder vi ikke tilbake på kjærligheten og følelsene. Jeg forteller de mange ganger om dagen hvor mye jeg elsker de, og i går kom spørsmålet ” Mamma, hva betyr egentlig “elsker deg” ? 

Og hva er egentlig definisjonen på det ubeskrivelige? Her fikk jeg litt problemer- ,Men, jeg er jo veldig opptatt å prøve å forklare han så utfyllende som mulig når han spør meg om hva de forskjellige tingene her i verden betyr. Så, måtte jo svare han. Og forklarte han at det betyr at jeg er veldig, veldig veldig glad i han. Lille store vakre gutten min! 

Etter å ha lagt de har jeg baaare sløvet på sofaen. Varmen vi har her om dagen slår meg helt ut, og nå tror jeg rett og slett at jeg skal bevege meg mot senga for å få noen timer med skjønnhetsøvn ♥

Blogges! 

5 kommentarer
    1. Det er utrolig inspirerende a lese bloggen din, og hjelper veldig med min egen motivasjon. Vi er i alt skal klaffe fasen, og der har vi blitt en stund. Er no litt fortvilet og leter rundt etter hjelpemidler som hjelper med å bli gravid. Lurte om du har erfaring med det eller vet om noen som har erfaring? Det er noe som kalles Babycomp, skal visst gi deg en indikasjon på når du kan bli gravid. http://www.bli-gravid.no/babycomp Vil gjerne vite litt om erfaringer innen jeg bestiller den. Vel uannsett, tusen takk for en fin blogg, den har gitt meg mye inspirasjon og motivasjon. Silje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg