Årets juleantrekk

Var utrolig fornøyd når jeg fikk tatt noen fine bilder til årets julekort her om dagen. De er begge så nydelige, og Nathaniel så plutselig veldig stor ut i dress med smoking. Så utrolig skjønn! Det er jammen ikke lett å knipse bilder der begge sitter i ro, men jeg fikk da noen blinkskudd som skal brukes.

//Inneholder annonselenker

Nå som juleantrekkene til alle mine (snart) tre skjønne små fra Knerten og Karoline er i boks, kan jeg senke skuldrene. Som om jeg ikke får nok å tenke på i ukene framover, med to storesøsken, baby, nattevåk og hele pakka. Det er så deilig å ha slike praktiske greier i orden. Jeg liker å ha orden i absolutt alt, men med to små og mage som bare venter på å klekkes er det ikke alltid like lett. Nå har vi likevel en mindre ting å tenke på!

 

Emma har fått seg tre nye kjoler, noen strømpebukser, nydelige hårkliper og en vinterkåpe. Nathaniel har fått en skjorte, vest og matchende dressbukse, samt smoking. I tillegg en mer casual og deilig strikkagenser for litt mindre pyntede anledninger.

Nå teller vi dager fram til jul 

Emma: Hårkliper HER, Rød tyllkjole med rosett HER, hvit bolero med glitter HER.

Nathaniel: Genser i grå strikk HER

Blå skjorte HER, Vest HER,Bukse HER, sløyfe HER

 

Hårkliper HER, Rosa tyllkjole med rosett HER

Nydelig vinterkåpe i rosa fuskepels m/hette finner dere HER 

Til bittelillesøster.. ♥

Rosa body med glitterysjer HER, Cardigan i rosa strikk HER, rosa tylskjørt med glitterdetaljer HER

Og best av alt! Jeg har en liten overraskelse til dere! Ved å bruke rabattkoden “RANNVEIG20 vil dere få hele 20% rabatt på hele nettbutikken fram til Onsdag. En unik mulighet til å skaffe seg nydelige juleantrekk til de små for en billig penge 

 

 

Ønsker dere en fantastisk fin søndag videre! Her skal det ruges videre, kanskje blir det en terminlillesøster?

#mamma #mammablogg #gravid #gravidblogg #svangerskap #graviditet #termin #termindato #lillesøster #storesøster #storebror #jul #klær #barn #hverdag #mammahverdag

22 kommentarer
    1. Ah, jeg smelter av ungene dine. Helt nydelige!!
      Skal du ikke ha julekort med bittelillesøster også? 🙂

    2. Du har nydelige barn, Rannveig!
      Håper lille snuppa snart er klar for å se dagens lys, vi gleder oss også til å se henne, og ikke minst dere fire sammen 🙂
      Holder en knapp på at hun kommer i løpet av dagen!
      Du er knallflink! 🙂

    3. Haha, blir nesten litt glad i barna dine når jeg ser hvor glade og fine dem er! Håper dere får en fantastisk førjulstid 🙂

    4. … i dress med smoking… Vet du egentlig hva en smoking er?
      Forøvrig er jo klærne til N alt for store. Buksa er jo brettet opp 10 cm.

    5. For noen utrolig søte unger, og jeg synes bildene dine er helt herlige! Kjempefine juleantrekk du har funnet til dem også 🙂
      Jeg ser noen mener at N sine klær er for store… så fint at du skaffer klær som er litt store, det er mye å spare på å kunne bruke dem en sesong til 🙂

    6. Dette er pur og skjær gjensidig kjærlighet. 😀
      Og det er et resultat av deres mors kjærlighet.
      Hvor fantastisk nydelige bilder av dine vakre barn, Heitmann! ❤😀

    7. Utrolig herlige barn du har! Og storebror virker som en fantastisk og stolt storebror!
      Jeg lurer på om du kan skrive litt om hvordan Nathaniel tok det, da lille søster kom til verden? Var han mye sjalu i begynnelsen eller?
      Jeg venter mitt andre barn, som kommer til verden når store bror er 4 år! Er spent på hvordan han vill reagere på det!

    8. Herregud, forstår VIRKELIG ikke hva som går gjennom hodet på enkelte i kommentarfeltet. Det jeg ser på bildene er to skjønne, BLIDE uskyldige barn som enkelte møkkafolk skrive mye stygt om. Hva har de gjort for å fortjene dette?
      Om så dere ikke liker Rannveig (noe dere garantert ikke har en grunn for) så ta det VERTFALL IKKE utover barna hennes. Helst ikke utover henne heller.
      Har ikke foreldrene deres lært dere at om dere ikke har noe fint å si, så skal dere holde det for dere selv????

    9. Hahaha regner med at DU som er så misunnelig og skriver at hun bruker ungen til “skrot” ikke leser dette… Hahahaha sååå patetisk at det går ikke an. Nydelige unger, hærlige klær… Misunnelsen har alltid vært stor på Rannveig sin blogg… Åssen klær har ungene til dere da i jula, som rakker ned på dette? Det skulle jeg likt og sett :))))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg