Mine klokkefavoritter for sommeren + rabattkode!

annonse

Nå nærmer det seg med stormskritt – utbetaling av feriepenger og skattepenger! I den anledning vet vi alle hva det betyr, mange av oss vil nå ha muligheten til å unne oss det lille ekstra!

Jeg har hatt hatt et samarbeid med de tidligere, og har bestemt meg for å gjøre det igjen, for dere lesere! Daniel Wellington klokkene står mitt hjerte nær. Dette samarbeidet er jeg veldig stolt av og jeg ser virkelig frem til å pynte opp antrekkene mine fremover med disse flotte klokkene. Jeg har denne gangen klikket hjem to nydelige klokker, én med litt ekstra bling og en klassiker. De flotte menneskene i Daniel Wellington var også så greie å sende med ekstra reimer så jeg lett kan bytte etter anledning og behov. Jeg syntes det er så gøy å samarbeide nettopp med DW fordi produktene er tidløse og kan brukes til enhver anledning, hvilket gjør at til tross for en litt høyere prislapp så går det opp i opp da du kan bruke de til så og si alt! 

Disse klokkene er så utrolig nydelige, så elegante og ikke minst, tidløse. Samtidig gir de deg en følelse av luksus da alle klokkene er laget i gode og stilfulle materialer. Klokkene har også utskiftbare reimer, som gjør at man kan mixe og matche mellom de nydelige klokkemodellene slik man selv ønsker, fra casual, til en mer pyntet anledning. Med flere forskjellige reimer å velge i bestemmer man det helt selv, til enhver anledning.

 

Det beste av alt er at Daniel Wellington har gitt meg muligheten til å gi leserne mine en eksklusiv sommerrabatt, siden dere er så herlige♥

Ved å oppgi rabattkoden “rannveigDW” vil dere lesere få hele 15% på hele nettbutikken, i tillegg får dere med en ekstra valgfri reim på kjøpet! Dette er en fantastisk mulighet til å sikre seg en ny klokke i toppkvalitet til en langt billigere prislapp♥

 



Hvilken er DIN favoritt?

Husk å benytte rabattkoden før 30. juni. 

10 kommentarer
    1. Lurer jeg også på om hvorfor hu har tatt av seg klærne på overkroppen???? Er du inspirert av Fitfager?

    2. Klokkene er kjempe fine 🙂 å ja dere er gammeldagse,dette er måten flere reklamerer for klokker på ..:) anonym.. slutt å heng ut folk som ikke har med bloggen å gjøre,ta deg en is i varmen kansje du får hodet over vannet…..til deg Rannveig kos deg med dagen..:) 🙂

    3. Takk for rabattkode. Nå blir det klokke til en billig penge 🙂 betalte du vat eller moms når du bestiller klokkene ? Eller er dette inkludert i prisen fra Sverige til Norge ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg