Inspo til barnerommet

Hvordan går det med dere i dag? ♥ Vi har hatt en strålende søndag, med bowling og middag på Italiensk restaurant(som forresten var ganske tommel ned..)  som ingredienser. Storebror var hvertfall veldig fornøyd med å vinne over mamsen i bowling, stor stas! Bittelillesøster var bare tilskuer, hun. Men spennende å følge med på kuler som kastes rundt, selvfølgelig! Jeg fikk desverre ikke tatt noen bilder av dette, ettersom min kjære iphone har tatt sitt siste åndedrag og speilrefleksen var glemt hjemme. 

Men over til noe heeelt annet. Jeg elsker rett og slett å holde på med rommene til ungene. Kanskje det er interiørdesigner det skal bli av meg?Barneromsdesigner? Haha. Jeg kan sitte å drømme meg bort i timesvis blant fine inspirasjonsbilder av barnerom på f.eks Instagram, og forskjellige interiørbutikker, og får masse ideer og inspirasjon! 

Det trenger heldigvis ikke koste en formue, for man finner faktisk utrolig mye fint på nettbutikker som f.eks Ellos. Under har jeg laget et par inspirasjonscollager av nydelig barneromsinteriør! Så utrolig mye lekkert, at det er vanskelig å bestemme seg for akkurat hva man skal putte inn på rommene til de små…  

1. Sengehimmel    2. Vegghyller i 3-pack     3.Tallerkenhylle     4. Seng      5.Bord      6.Plakat      7.Sengesett     8.Messingstol     9.Lysslynge      10.Lammeskinn      11.Messingkurv

 

Jeg tror egentlig jeg bare innfinner meg med at jeg aldri kommer til å bli fornøyd med noe som helst. Og jeg elsker jo å holde på med dette, så det gjør egentlig ingenting. Jeg slapper best av når jeg får holde på med ommøblering o.l. 

I det siste har jeg virkelig fått sansen for rosa sammen med gull, og også med grått. Så utrolig lekkert til jenterommet! 


1.Sofa     2.Stående oppbevaringskurv     3.Stol     4.Bokstaver     5.Sengesett      6.Bordlampe     7.Speil med lys     8.Puff     9.Sengegavl      10.Nattbord     11.Kommode
 

Resten av kvelden skal jeg bare bruke på å slappe av – Gjøre oss klar for nok en ny uke med nye muligheter! God kveld og en fin kommende uke ønskes fra hun som sitter å hører på julemusikk og spiser klementiner #tidligute #passegærn

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg