Føler meg komplett igjen!

Dagen i dag har virkelig bare gått i ett. Jeg fikk plutselig for meg at jeg skulle lage et klesstativ til Nathaniel sitt rom, så jeg og lillefrøkna tilbragte noen timer på Strømmen storsenter tidligere i dag for å kjøpe inn det nødvendige. Klesstativet er faktisk et hengende stativ fra taket, og jeg gleder meg til å vise dere!

I dag var endelig dagen for å hente hjem størstesnuppa igjen! Herregud, så deilig det føles. Jeg har litt blandede følelser rundt vår samværsordning. Javisst er det avslappende å ha ett mindre barn annenhver uke, men det er også selvfølgelig trist. Så vi er alle veldig glade de fredagene vi henter storesøster! 

Vi har hatt en kjempefin og rolig ettermiddag, faktisk. Er ikke så ofte jeg kan si det om våre hverdager, men i dag har faktisk vært en ROLIG ettermiddag uten en eneste krangel mellom de to største. Hva skjedde? Ikke vet jeg, altså. Men jeg klager ikke! De to største har et hat/elsk forhold. De er bestevenner og erkefiender om hverandre. Er vel slik det er med søsken som er så tette i alder. Og det er jeg veldig takknemlig for, ettersom de kommer til å ha mye glede av hverandre i mange år framover, ikke bare de to største, men alle tre.

For det skal være sikkert. Det er en enorm kjærlighet mellom de tre! Og de passer så utrolig godt på Sienna, er ikke noen som får tulle med henne altså! Tror ikke det er så ille å være lillesøster her i familien, med full oppmerksomhet fra de to storesøskenene hele tiden, og det har hun fått fra den dagen hun ble født ♥ Alltid noen å leke med, og alltid noen å krangle med! 


Måtte finne fram dette NYDELIGE bildet! Sienna ca 3 uker gammel, og storebror passer på ♥

 

På middagsmenyen i dag sto det hjemmelaget speltpizza. Populært for samtlige, inkludert Sienna, som for det meste spiser det vi spiser. Vi slo tilogmed til med julebrus og julemusikk, og jule-egg til barnetv. Er det egentlig noen tvil om at det gledes til jul her? Tror ikke det, altså!

 

Planer resten av helgen er blant annet bowling(storsuksess forrige gang!) rundstykkebaking, og skogstur. Ang. kommentarfeltet,har jeg åpnet det igjen. Rett og slett fordi jeg føler det er det rette, og fordi jeg forventer at andre, voksne mennesker mestrer å oppføre seg, også på nett. Jeg kommer likevel til å stenge det igjen om det blir drittslenging, da det ikke er noe jeg ønsker som ingrediens i min hverdag. Husk, det er et relativt stort gap mellom drittslenging og konstruktiv kritikk. Ha en strålende fredag videre lesere!

Blogges ♥

 

10 kommentarer
    1. Finingene! Syns det er så gøy at du oppdaterer så jevnlig! Fulgt deg siden du var gravid med N så det er liksom en daglig rutine for meg å lese her inne. Kos deg masse og nyt helgen! Det fortjener du <3

    2. Godt å lese att du koser deg så masse med dine 3 små!
      Veit veldig godt att det ik er så lett,og en av de største grunnene til att jeg har lest Blogen din fra begynnelsen,er att du sier det som det er,og ikke lager
      Glansbilder av livet🌺
      Klem

    3. Hei Rannveig! Har lest bloggen din noen måneder nå, og den er så fin. Koselig å stikke innom her. Du er supertøff som har måttet tåle så mange drittkommentarer. Skjønner godt at du stengte kommentarfeltet. Stå på videre, du er en fantastisk mamma <3

    4. Blir helt imponert av deg, Rannveig! Tre barn alene, jeg har ett og er sammen med barnefaren og syntes det holder! Du er fantastisk flink og ungene dine ser så lykkelige ut og det ser ut som om de er veldig glad i mammaen sin❤️ Keep up the good work og ha en strålende helg🌟

    5. God helg, Rannveig😃
      Du er ei flott jente og ei god mor👍
      Klem frå ei som er gammal nok til å være mor di😃😃

    6. så vakkert bilde <3 ja den tiden flyr altfor fort, har et tantebarn som er 1 år i morgen, kan ikke helt forstå det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg