Jeg feiret jul uten barna!

Da har vi endelig kommet tilbake fra en herlig og fantastisk liten julefeiring i kalde Nord, nærmere bestemt i Tromsø hvor vi har masse familie!

Jeg tror jeg trengte en liten time-out, og det har det virkelig vært. For jeg tok nemlig bare med meg Sienna. Emma er med sin pappa, og Nathaniel er på Gran Canaria med sin pappa og koser seg!

Jeg har spist så mye god og feit mat at jeg helt sikkert har lagt på meg et tosifret antall kilo. Vi har hatt familieselskap omtrent hver dag, og Sienna har fått sååå mye oppmerksomhet, og selvfølgelig sjarmert alle i senk. Og så fikk hun møte sin oldemor for aller første gang ❤ Jeg er glad for at vi valgte å gjøre dette i år. Familie er så utrolig viktig, og jeg ser tilbake på dagene vi har tilbragt med familien med stor glede! ❤

Dette er julegaven jeg lagde og ga til min søster! Det bød naturligvis på en god del latter, haha!

video:video

Vi har hatt det så fint og rolig! Fått mange fine julegaver, tilbragt tid med familien og spist nydelig mat hver dag!

Nå ser vi fram mot å feire julaften nr.2 når de to andre kommer hjem på slutten av uka. Det blir stas! Vi har jo nemlig en del gaver å åpne der og. Ikke alle som får feire denne flotte dagen hele TO ganger❤

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg