Ingen overlever

Jeg føler virkelig dagene bare glir inn i hverandre nå når vi er hjemme på ferie alle mann. Det er ufattelig deilig at ingen må stresse noe sted, og at vi kan ta det helt med ro og gjøre litt som vi vil, i det fine været vi er så heldige å ha. Gull verdt etter et langt år! Selv om jeg altså må innrømme at tempen fint kunne bært litt lavere. Det er av og til ikke til å holde ut, når du blir gjennomsvett bare av å reise deg opp fra senga om morgenen liksom.

Fra høsten av er jeg fulltidsstudent, så jeg tror nok ikke det kommende året blir noe særlig mindre hektisk. Men det blir bra for både meg og hele familien når jeg er i mål, og jeg gleder meg vanvittig mye til å nå målet, en sykepleierutdannelse!

Vi har både badet, spist god mat og koset oss glugg de siste dagene. I dag tok vi med oss en god venninne av meg og hennes små til teknisk museum på Kjelsås. Starter dagen med et Vitenskapsshow, spesielt til glede for de største gutta!

Ellers kommer mamma og hennes mann til oss imorgen, og så reiser vi sammen på en liten miniferie til Lillehammer og Hunderfossen i helgen. Alle sjeler, både store og små, gleder seg til å tilbringe kvalitetstid med bestemor. Så lenge siden sist vi så henne. Jeg savner i alle fall mammaen min veldig mye, blir liksom aldri for stor for det der!

15 kommentarer
    1. Sykepleiere jobber ikke alltid turnus nei. Finnes mange dagstillinger også. Men kjære deg, vask barna dine, de er alltid så møkkete! Skjønner at de leker og spiser, men det er lov å vaske dem en gang i blant med en våtserviett.

    2. Anonym: sjalu eller? tenk å ha ein så smashing kropp etter 3 graviditeter! Den kan du vere stolt over, Rannvei 👌🏼

    3. 23.28… Er jævla vanskelig for meg å være sjalu på R… Punkt 1: Av naturlige årsaker så får jeg aldri blitt gravid…. Punkt 2: Kroppen hennes er det ikke mye å være misunnelig på!

    4. Altså hallo! Det er vel flott om hun nå begynner å studere og har et mål! Min søster gjorde det samme. Tok videregående på ett år og fullførte tannpleierutdannelse. I stedet for å rose henne, så hakker dere på henne at ungene er møkkete, at det er videregående hun skal prøve å fullføre osv.
      Til Ranvei: Lykke til med studier! Ha troen på at du klarer dette.

    5. Så flott at du skal begynne å studere :-). Dine barn er ikke mere møkkete enn andres, det skal vises at barn leker. Han “luringen” anonym 09:48, han bør kutte å gå inn på denne bloggen:-) Han er kanskje litt ensom? Vær stolt av kroppen din, du har født tre barn .

    6. Jeg fullførte videregående i år, hadde tatt voksenopplæring. Men jeg var elev, ikke student. Jeg gikk skole, jeg studerte ikke.
      Bra du tar voksenopplæring, det er helt supert å være ferdig med skole, og kan begynne å studere! Men se forskjellen..
      Dette er ikke negativt ment, men det er veldig greit å vite forskjellen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg