SPØRSMÅLSRUNDE !

 

Mange , eller.., de aller fleste har vel lagt merke til at jeg ikke blogger noe spesielt mye om dagene, går gjerne et par dager mellom hver gang.  Det er av den helt enkle grunnen at jeg rett og slett ikke gjør noe spesielt spennende om dagen jeg føler for å blogge om, annet enn den svært spennende tingen i seg selv å gå å vente på babyen min som kan komme når som helst !

MEN.. når jeg får min lille etterlengtede baby, og jeg har fått alle rutiner på plass, så skal jeg virkelig prøøve å blogge litt mere og litt oftere. 

Så da tenkte jeg at jeg kunne ha en liten spørsmålsrunde, for det er jo sikkert mange ting dere lurer på, siden jeg ser jeg har fått en deel nye lesere siden sist gang jeg hadde spørsmålsrunde.

Det kan være hva som helst, om du lurer på noe om meg, livet mitt før svangerskapet, svangerskapet, mine tanker om fødselen, mine tanker om å bli mamma/alenemamma eller om du lurer på noe angående lilleprins i magen min ?  

 

Spør i vei,  jeg svarer på stort sett alt. Svarene kommer nok iløpet av noen dager 🙂 

BTW..  skal prøve å ta linseprodukttestingen+konkurranse senere i dag, så bare følg meed !  HUSK at jeg også har en konkurranse på bloggen allerede, hvor dere kan vinne et gavekort fra PLEDD.NET —>HER<–

Og husk at jeg har et eget innlegg hvor dere kan gjette fødselsdato, lengde og vekt på lilleprins –>HER<–

34 kommentarer
    1. Hvordan reagerte familien din når du fortalte at du var gravid?
      Føler du at du får nok støtte fra de nå?
      Hvordan tror du livet ditt vil bli etter at sønnen din er født?

    2. er du fortsatt god venn med barnefaren? og skal dere bytte på å ha sønnen deres, eller skal du ha han helt alene hele tiden? 🙂

    3. Hvis du skulle få en datter, og hun la ut bilder av kroppen sin sånn som du, hadde det vært helt greit for deg?
      Hvordan har du tenkt å oppdra han?

    4. Har følt bloggen ei god stund nå! Lurer egentlig på om du har noen venner/bestevenninne? Du har liksom aldri skreve noe om dt! Også er det mange son støtter deg rundt hele situasjonen? Du virke så aleine om alt..

    5. Heii 🙂 Jeg må bare si at jeg storkoser meg når jeg sitter og leser bloggen din 🙂 er innom titt og ofte for og se om det er kommet ett nytt innlegg:) håper virkelig du ikke slutter og blogge ivertfall! 🙂
      Jeg lurte på om du kunne komme med en tilbake melding på den “snurrende” mascara’en? 🙂 Er veldig nyskjerrig på om den er noe god, har ventet leenge hehe 🙂 ellers må jeg bare si masse lykke til med både forberedelser og fødsel! Gleder meg mye til og få se bilde av lille prinsen din! Du blir en god mor Rannveig! Du virker ut som ett fantastisk menneske! 🙂 Nurket vil bli stolt av og ha deg som mor! Stå på!

    6. Hvor mye penger og sånn får du ifra NAV?
      Får du så mye at du kunne bodd alene og alt?
      Hvor mange kg har du gått opp i vekt nå?

    7. Hvilke blogger leser du fast (utenom blogg.no topplisten / du må gjerne skrive .no blogger)?
      Hva er du mest fornøyd med ved deg selv nå som du er gravid (I bet puppene og magen)?
      Hvem ligner du mest på av din mor og din far?
      Hva håper du sønnen din skal bli når han blir stor?
      🙂 Kooos

    8. Har du bestemt for kem som skal være gudforeldre? Skal det være noen fra farens side eller bare din?

    9. Hva gleder du deg mest til med å bli mamma?
      Skal barnefar være med på fødselen?
      Skal barnefar ha kontakt med den lille?
      Hvordan har du det fortiden, det går kanskje mest i å tenke på når lille gutt kommer?
      Ps: bloggen din er veldig gøy å lese;)

    10. 1. VIST gutten din hadde blitt funksjonshemmet, ville du vært like glad i han?
      2. kunne du tenkt deg å få en kjærest nå?
      3. har du noen gang blitt mobbet?
      4. har du noen gang kuttet deg?
      5. heelt uten sminke, og uten clipsene dine. har du god selvtillit da?
      elske bloggen din rannveig! drit i folk som prøve å rakke ned på dæ, dem e bare sjalu. å æ e helt sikker på at du kommer til å bli ei kjempego mor for gutten din! du e serr nydelig 🙂

    11. Hvem skal være med under fødselen?
      Hva ønsker du deg til jul? mest til deg selv eller mest til babyen?
      Dømmer du lett folk?
      Kan du legge ut bilder av hår produktene du bruker?
      Hva vil du utdanne deg som?

    12. Når skal du flytte for deg selv?
      Har du lappen?
      Har du egen bil?
      Kommer du til å være en “streng” eller “snill” mamma?
      Du må ha masse lykke til med fødselen!! 😀

    13. for litt siden sa du at du hadde prøvd endel kjærringråd, bla sex. med hvem, barnefaren? eller ny kjæreste?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg