SVAR PÅ SPØRSMÅL DEL 2

 

Kan du vise magebilde forfra? Ja, tar det når jeg får tid


Har barnefar sett Nathaniel? Og familien til barnefaren? Ja, barnefar har sett han en gang og familien har sett han flere ganger

.

 

Er barnefaren og du samboere? Eller bor du hos moren din? Nei, vi flyttet fra hverandre i slutten av juli/begynnelsen av august, da flyttet jeg hjem til moren min og her bor jeg, mamma og Nathaniel. Trives med det 🙂 

 

Bruker du bloggerfy? Og er det noe du vil anbefale? Ja, det gjør jeg ! Man tjener jo litt penger på det, så om du er ute etter litt eksta så vil jeg jo anbefale det ja.


Hvordan har du holdt deg i form før graviditeten? Trening på treningsenter

Hvor trener du? Og hvilke treningsøkter bruker du? Jeg sluttet å trene når jeg ble gravid, men før det trente jeg på Actic, og nå skal jeg begynne for fult igjen ! Har tenkt å begynne å gå på gruppetimer som mage-rumpe-lår og sånt. 


Hvordan reagerte familien din når du fortalte dem at du var gravid? Litt forskjellig, har faktisk skrevet egne innlegg om hvordan forskjellige familiemedlemmer reagerte på graviditeten. Hvordan barnefar reagerte kan du lese HER, hvordan mamma reagerte kan du lese HER, og hvordan pappa reagerte kan du lese HER

 

Har du et fint liv som alenemamma? Ja, livet mitt smiler til meg for tiden ! 🙂


Er det veldig tungt å være alene mor? Det er uendelig hardt arbeid, det er ikke til å legge skjul på engang ! Men jeg får ren kjærlighet tilbake for slitet, og jeg trives som alenemamma

Hvor lenge var du på sykehuset før du kunne gå hjem? Dro hjem den 3 dagen

Hvor lenge var det ubehaglig med dobesøk? 1 uke ++ noen dager

Hørt mye snakk om at det ikke er muligheten til å barbere seg der nede med magen i veien, stemmer det? Etter uke 30 begynte det å bli et problem for meg ja, hehe. Spørs hvor stor magen din blir egentlig. På slutten barberte jeg meg faktisk uten å se, for jeg så jo ikke en dritt pga magen 


Hvorfor i h hadde du sex med en annen under svangerskapet? Må bare si at den gutten som klarer å ha sex med en høygravid jente som bærer på ett annet sitt barn er GANSKE pervers. Tenkte du ikke på at du kunne bli smittet med kjønnsykdommer som kunne vært farlig for guttungen din Hahah… jesus kristus menneske. Skal jeg bli straffet bare fordi jeg er alenemamma ? Tenk deg om 2 ganger nå. Skal pappaen til barnet mitt få lov til å rote rundt på gud og væremann, men jeg skal holde meg i sølibat bare fordi jeg bærer barnet ? Nei..  hørt om beskyttelse ? Ikke at du har noe med dette, og jeg føler absolutt ingen behov for å unnskylde meg. Men dette var med en person jeg stoler på og som jeg kjenner VELDIG godt og har kjent lenge. Sååe det så ! 


Hvilke av de nyfødte størrelsene på babyklær bruker du mest? Passer str 50 til han eller blir d noe lite? Han passer enda størrelse 50, men han har vokst ut av mye av klærne i den størrelsen.

Anbefaler du folk til å få barn i en ung alder? Tjaa..  du kan jo sjekke innlegget jeg har skrevet om akkurat dette HER

Har du noen nyttårsforsett? Nei, tar ting som de kommer jeg og er igrunn så fornøyd med livet mitt nå som jeg aldri før har vært. Jeg har endelig alt jeg har lengtet etter.

Skal du ta bil lappen dette året? Ja


Hva føltes rier ut som for deg? Ett ord, jævlig

 

Spiller du et instrument? Nei, men har spilt både piano og gitar, og vi har også piano hjemme og jeg har en egen gitar.. som jeg ikke aaner hvor er henne ;o 


Når mistet du jomfrudommen ? Når jeg nettop var blitt 14 år ,om jeg husker helt rett. Altfor tidlig i mine øyne


Når begynnte du å drikke? På samme tiden som jeg mistet jomfrudommen min, altså da jeg var 14. En helt annen sak var jo om jeg fikk lov , noe jeg IKKE overhodet fikk av mine foreldre. 


Skal barnefar ha noe med barnet å gjøre? Og har han sett gutten sin i virkeligheten? Veldig usikkert det ja..   han har sett Nathaniel en gang.

Ser noen driver å skriver ting om barnevernet i enkelte kommentarer, har barnevernet blandet seg inn? Nei, hvorfor skulle barnevernet blande seg inn ? Var ei som mente barnevernet burde blandes inn pga at jeg la ut bilder fra under og etter fødselen min, noe som jo er helt sinnsvakt i mine øyne.  Noen mennesker er rett og slett ikke riktig skrudd sammen, i dette tilfellet denne damen som mente dette. 


Hva skjedde mellom deeg å barnefaren siden det ikke funka mere? Mye dritt skal jeg fortelle deg

Kommer du til å selge de jentebabyklærene du har lagt ut på bloggen? Nei

Skal du begynne på skole igjen eller bare få deg en jobb ?( når han blir eldre ) Skal gå skole når Nathaniel begynner i b-hage


Kan du legge ut bilde av magen din hvordan den ser ut nå? Ja, en annen gang


Hva var den saken/krangelen (or what so ever) med inger kristine? Hun lagde et eget blogg hat-innlegg om meg, så utrolig søtt 🙂 


Hva heter inger kristine du krangla med til etternavn? eira ? Trashy Eira , mehe


Hvordan er det du får håret ditt så blondt? Depend sin bleiking. Den er fantastisk, og jeg elsker den !! 🙂 

 

Hvilke ammebher bruker du? Please svar da jeg trenger noen som ligner på sportsbher!!:) lekker om natta men syns det er vondt å såve med bh ? Bruker oftest Cubus sine, de er utrolig gode 🙂 


Hvordan går det med barnefaren? Har han fått møtt sønnen sin? Han har møtt Nathaniel en gang. Aner ikke hvorfan det går med han.


Hvor mye veier du ? 60 kg, desverre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva skal du utdanne deg til? Jordmor

Hvor mye penger i måneden får du? ca 14 000 utbetalt.

Er det slitsomt å være mamma? JA


Har du silikon? Nei, men planen var å ta det da jeg ble 18. Dagen etter 18’årsdagen fant jeg ut at jeg var gravid, så da ble det jo ikke noe utav det.  Men har planer om å ta silikon etter jeg er ferdig å amme Nathaniel, gleeder meg 🙂 


Har barnefar vært og sett på babyen? Ja, en gang

Kommer dere til og få mere kontakt? Ser ikke sånn ut, nei

Har du lyst at dere skal bli sammen i gjen? Må nok si nei her, desverre. 

Synes du at du er blitt nokk tynn, eller vil du være enda mer tynn ? Jeg er jo blitt nok tynn, men er mere ute etter å stramme opp, om du skjønner. Vil også slanke meg noen kilo slik at jeg kommer tilbake til normalvekten min som er 50 kg. 

Skulle du ønske at du og barnefar var sammen nå? Nei

Er det slitsomt og være alene mamma? JaaAa, kan ikke få sagt nok ja her. Men det er likevel herlig !

Når skal babyen døpes? Litt usikkert enda, men kanskje i Mars


Hvor kjøpte du kjolen din? den du hadde med rød leppestift? Den er kjøpt på TopShop i København


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kunne du tenkt deg ha flere konkuranser, bare at vi ikkje må like noe som helst?kanskje bare skrive hvorfor vi leser bloggen din, eller skrive noe fint om deg, eller skrive en kommentar eller noe!:) Når jeg har konkurranser er det sjeldent jeg som bestemmer reglene, det er sponsoren som som oftest bestemmer. Så desverre kan ikke jeg gjøre noe med saken.

 

 

Hvilken farge er håret ditt? Det er ivertfall superfint! Det er platina-blondt, tusen takk for det du ! 

 

Hvor lang tid tok det deg for å bli så brun? Brukte du noe? Før fødselen tok jeg veldig mye sol, men nå har jeg ikke tid så da blir det vanlig selvbruning det går mye i. 

Den jeg bruker mest nå for tiden er garnier sin spraytan og Dior sin face-selftan, før jeg fikk Nathaniel brukte jeg bare Shadowtans sin spraytan, som er den beste selvbruningen jeg har. Grunnen til at jeg ikke bruker den nå er at jeg ikke kan, pga at man skal spraye på og vente med å dusje i 8 timer, og pga at jeg ammer Nathaniel ville han jo blitt brun om jeg skulle brukt den. 



9 kommentarer
    1. Kjempebra svar på spm 🙂
      Mn må bare spørre de som spør om barnet har møtt barnefaren osv…. Dere kan ikke følge mye med på bloggen ?! Hun har jo skrevet innlegg om det til og med ?! Jaja

    2. Bra svart! 🙂
      Men lurer bare på hvor mye den shadowtans sin spraytan koster, og hvor du får kjøpt den? 🙂

    3. Skjønner godt at det er stor forskjell på å være 50 og 60 kg, men siden du er så høy, blir det feil at du veier 50 kg! Da er du undervektig.. Jeg er 1.64 og 55-56 kg, og var nesten på grensen til undervektig, fikk jeg høre av en ernæringsfysiolog! Just sayin’ 🙂
      Syntes kroppen din er så perfekt som den er, skjønner du 😀

    4. Huffameg, syns det er så synd at barnefar viser så lite interesse som han gjør.. Stakkar lillegull! Men så vet jeg på den andre side at du gir ham alt han trenger og mer enn det, så noen nød vil han nok aldri lide! 🙂
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Min hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg