Tilbud om psykolog etter offentlig netthets !

Etter at jeg var på TV i går kveld har vært såppass grov drittkasting om meg på nett, at har jeg faktisk fått tilbud fra FEM om psykolog ! Noe jeg takket pent nei til . Det høres jo helt sykt ut, men jeg kjenner faktisk ikke at noe av det som er sagt har gått innpå meg. Det er jo kanskje ikke særlig normalt, men jeg tror det har mye med bloggen min å gjøre ! At grunnen til at jeg faktisk ikke er helt totalt ødelagt akkurat nå, er alle mine fantastiske drittslengende lesere som daglig har servert meg med dritt og svada i snart to år. Det er dere som har gjort meg så sterk som jeg er nå, at jeg faktisk har klart å takle dette med glans ! 

I går toppet jeg leserstatistikken min noe voldsomt, med nærmere 30 000 lesere !! Jeg synes dette er KULT, og som dere sikkert allerede har skjønt, jeg ELSKER oppmerksomhet ! Jeg koser meg <3 Ja, faktisk ! For jeg elsker å være sentrum av oppmerksosmhet, noe jeg i høyeste grad er i skrivende tidspunkt. Jeg er noe alle snakker om, og jeg driter egentlig i om det er negativt eller positivt ! Det er PR ! 

Jeg er en sterk jente ! OG det kan jeg takke bloggen min og drittslengende mennesker mye for ! Men det er skummelt å tenke på hvordan en person som kanskje ikke var helt som meg, hadde taklet dette. Det burde voksne mennesker faktisk tenke godt over ! Hadde for eksempel aldri falt meg inn å skrive sånne ting om personer jeg ikke kjenner !

Er heller ikke bare personer jeg ikke kjenner som har følt for å ytre sine meninger, her snakker vi sjalue ex-venninner, bekjente… ja, de fleste ! Må bare beklage, men jeg blir desverre ikke lei meg fordi du ler av at jeg liksom ikke kan skrelle en gulrot. Nei, nei å atter nei ! 

Menne ! Skal avslutte her nå ! Blogges allesammen ! Smask smask :- * 

80 kommentarer
    1. Stakkarslige mennesker vettu! De har lite å gjøre 😛 du er sterk! Og drit hvertfall i de der ex-venninnene.. Du vet jo hvordan de er.. Kremt!!
      Ha en fin dag:D

    2. Det “sprer” seg hehehe. Jeg får sååå mye “pes” fra anonyme fordi jeg støtter deg… Men når de drar inn min datter, og kaller henne stygge ord, da blir det patetisk. Du skreller gulrøtter som meg du – hahaha tenk å henge seg opp i sånt… Ja det er mange onde mennesker “der ute”, men vi har rygg å bære det på… Mange som støtter deg Rannveig 🙂 Klem

    3. de som skriver dritt om deg er tapere! de har ikke no fornuftig å gjøre! <3 bare hev deg over de! <3 Gla i deg <3

    4. Bra at du ikke tar kommentarene og drittslenginga mot deg, det er så utrolig mange som er sjalu og som elsker å provosere. Ikke bry deg om dem! Du er tøff nok til å være med på unge mødre, er ikke mange som er det 🙂

    5. Jeg syns du er veldig flink, og beundrer at du hever deg sånn over dette.
      jeg syns selv når jeg leser enkelte kommentarer på bloggen din at det er så lavmåls at jeg ikke forstår at mennesker vil være kjent av det.
      Det er for lett å mobbe og hetse folk på nett syns jeg. Folk kan slenge av seg det de vil om noen de ikke kjenner (bare for å være stygg), uten å engang måtte skrive navnet sitt.
      Idioti.
      kjør på du, Rannveig 🙂 Gjør som DU vil, på DIN måte. Da gjør du det best 🙂

    6. Så på deg igår 🙂
      Du tenker kanskje mye på deg selv, men man kan ikke kalle deg egoistisk, for når det gjelder sønnen din, gir du ikke inntrykk av noe annet enn at du setter han høyere en ALT, men du unner deg selv og ting, men ikke som går foran han, du er super med han:) så det med min mamma, hun sa det samme, og at alt du gjorde med han (løfta osv) gjorde du som en skikkelig mamma, kjærlighet i alt. Ser heller ikke hva folk kan kaste dritt om 🙂 har sett flere mødre som tar ungen med inn i rommet når de tar sol, setter ungen alene på gulvet med en leke, du ordner jo barnepass og alt:)
      Du er flink, og stå på, du fortjener det beste 🙂

    7. Folk e jo syyk! 🙂 lure på koffer så mange må bry sæ om ditt liv, virke nesten som om dæm engasjere sæ mer i dæ enn i sæ sjøl å sine unga!! :p

    8. Syns du gjør en kjempe jobb 🙂 fikk desverre ikke med meg første episode på fem, får det i reprise en dag? 🙂

    9. Før elsket jeg å se på unge mødre, nå syntes jeg nesten det er et dritt program. Når det eneste de klipper frem i en episode er hvor glad i sminke du er og solarium syntes jeg de bare burde legge ned programme. Jeg syntes du virker som en kjempe god mamma og kun vill det beste for sønnen din, har aldri fått noe inntrykk at du setter deg selv foran sønnen din. Så jeg syntes det er trist at de må klippe det på den måten. Du sminker og bruker solarium kanskje en time av dagen, resten bruker du jo med sønnen din. Skulle heller ønske de velger å fokusere litt på slike ting. De legger jo litt opp til at du får negative kommentarer, det er trist. Men godt å høre du takler det så bra. Lykke til videre 🙂 kjempe nydelig sønn du har :))

    10. La de negative kommentarene prelle av deg, og ikke bruk en kalori på å bry deg om dem. Mange klager på at du ikke virker voksen osv, men kjære vene! Voksne mennesker rakker da ikke ned på andre mennesker på denne måten heller. De kan for pokker meg ikke ha hørt om folkeskikk! Vær stolt av den du er Rannveig, du virker som en god mor til lille Nathaniel:) folk må lære seg å se litt lengre enn sin egen nesetipp, for dere haters der ute – hva tror dere Nathaniel syns om å lese deres negative å frekke kommentarer når han blir eldre? Stå på Rannveig, håper det går bra med deg 🙂

    11. Jeg hadde ikke taklet å få så mye kritikk og drittslenging etter meg som du gjør. Mange av kommentarene er jo direkte onde og uten mening. Fatter ikke at folk har så lite å gjøre at de bare MÅ slenge drit. Det går faktisk ann å holde sine meninger for seg selv. Og til dere som faktisk gidder å bruke tiden deres på negative kommentarer, hva med å feie for sin egen dør, før man hakker ned på andre!? 😉 Dere er neppe feilfrie selv.
      Stå på Rannveig!:) Det er tøft at du tør å skille deg ut, og at du tør å være i rampelyset!

    12. Lol, alle vet det der bare er et skall. Såklart skriver du ikke et innlegg om hvor lei du ble deg, du eier ikke selvkritikk, å det er skummelt. Hva faen betyr 30 000 lesere om 15 år for deg? Ikke en dritt , å folk vil fortsatt se ned på deg. Å barnevernet kan vel så det ta fra deg ongen, uannsett om DU syns selv du er ei god mor.

    13. Jeg kan ikke si jeg er din aller største fan, men du fortjener overhodet ikke alle disse usmakelige kommentarene! Jeg håper det roer seg etterhvet, slik at du kan fokusere på positive ting i livet ditt 🙂

    14. Sku du liksåm ha en applaus for at du takka nei til psykolog ? Kanskje det er nettopp en psykolog du trenge.

    15. jeg så deg på tv i går, og fårstår ikke hvorfor du skulle fått så mye dritt men du må også tenke at alt dreier seg ikke om utsende som og ta sol og sminke seg og slik.. det var jo egentlig kun det du snakket om.. du kan komme fram som en dum blondi eller noe..
      no er du mamma og kan ikke KUN tenke på utsende ditt.. du snakket ikke noe om ungen din.. men bare deg selv sminke og solarium..

    16. stå på rannveig! du er kjempesterk som ikke tar deg nær av all dritten du får <3 du virket som en kjempegod mamma, skjønner ikke hva som er galt med å ta vare på utseende sitt selv om man har fått barn 🙂 gratulere med den høye statistikken! 😀

    17. drit i all drittkommentarene!! Du er nydelig !! 😉
      Btw, hvor har du kjøpt playboy kostymen din?!! har så lyst på samme!!

    18. Det er fint at du ikke lar det gå inn på deg! Vær sterk. Min familie satt og så på det sammen og stefaren min sa at det virkelig ser ut som du tar godt vare på gutten din. Jeg er så enig! Syns uansett du er søt! Og hallo en gulrot.. Kjæresten min er 25 og ferdig med en masterutdannelse og jeg tror neppe han kan skrelle gulrot, haha. Og han har ikke lav iq. Folk er så hjerneskada som skriver dritt om deg!!!!!

    19. Hva er teit og dumt med at en 19åring bryr seg om eget utseende? Er vel temmelig normalt og nærmest et sunnhetstegn syns jeg – ung mor eller ikke. Det verste JEG ser, er 19 åringer som driter i sitt eget utseende og skal være superseriøse,og som samtidig finner størst glede i å rakke ned på andre mennesker.Man kan faktisk ivareta et barn samtidig som man ivaretar eget utseende og andre interesser. Faktisk viser forskning at barn har det best når foreldrene har det godt også…lurer på hvor godt dere egentlig har det dere som spyr ut ukvemsord her….skulle likt at dere stod for det dere er og sier istedenfor å gjemme dere feigt bak trygge,gode anonymiteteten her.
      Jeg kjenner ikke deg Rannveig,og jeg er en urgammel fersk mor på 37 år,men vit at du har mange støttespillerere rundt omkring. Kanskje flere enn noengang grunnet denne enorme og feige hetsen mot deg. Stå på videre og ikke la deg kue av diise lavmåls menneskene. Og ps. Jeg var AKKURAT som deg da jeg var på din alder,men jammen ble det ikke lederstilling på meg senere likevel….;-)

    20. Stemmer vel ikke helt at kommentarene ikke går inn på deg!?!? De siste innleggene dine har jo handlet om at du rakkker ned på kommentarene og prøver å forsvare deg… Hvis du ikke hadde brydd deg hadde du hevet deg over det!!

    21. Hei mobbere! det må jo være MULIG å bruke de hjernecellene dere har fått utdelt,eller? Hvis jenta har fått tilbud om psykolog,så er det fordi mobbingen her inne er temmelig mye å håndtere for et menneske uansett hvem det er. Selv om dere skriver inn her anonymt,har dere likevel et ansvar i forhold til hva dere skriver og i forhold til mennesket som mottar ordene deres. Jeg håper Rannveig har et godt støtteapparat, for denne hetsen er horribel, tankeløs og FARLIG!!!!!!!

    22. Synes det blir for dumt at man skal gå til angrep på noen over en blogg! Godt å høre at du hever deg over det, for det er virkelig ikke noe å bry seg om. Stå på, du er en god mor, og det vet du godt selv også 😀

    23. Enig med Smil. Du bryr deg jo om dem, ellers hadde du ikke skrevet innlegg inn og innlegg ut om alle komentarene. Om du hadde greid å hevet deg over de usmakelige komentarene hadde du ikke brukt innleggene dine til å forsvare deg.

    24. kordan daga i uka å kordan klokkeslett e det unge mødre går?:) vil ikke gå glipp av nån episoda, skjønne du! hadde du kunne bare skreve det i et innlegg? etter som du får så mye kommentara så det e vanskelig å se når du svare! 🙂

    25. Ikke all pr er god pr kjære deg;) du driter deg loddrett ut. Den jordmor drømmen din har du rotet bort nå hvertfall.. Jeg hadde hvertfall saksøkt deg og sykehuset hvis jeg hadde hatt deg under fødselen

    26. Trur Britney Spears åsså fikk mye hets når ho kutta av sæ håre å ble helt snau.. men sånn e det bare når man skal være i media å en “kjent” person så må man bare godta at alle har ikke likens meninge.og du rannveig e jo kjent også for å ikke ha like menninge som di andre. så lenge du fore læseran dine me d dem kommer med så fortsette dem.. hvis du bare drit i det så ska du se at dem bryr sæ ikke tilslutt. skal du være i media må du bare godta ting som d e. svelg eller vrak. stå på

    27. Hei,
      jeg har ikke sett programmet eller fulgt bloggen din, men vil gjerne komme med et lite velmenende råd ang psykolog 🙂 Det å ta i mot psykologhjelp er absolutt ikke et tegn på at du ikke er sterk eller et tegn på at du lar deg knekke, det er et tegn på at du er ansvarlig og tar tilbudet å snakke med en erfaren person. De tilbyr deg dette fordi de har lang erfaring med realitydeltagere som får det vanskelig senere.
      Jeg håper virkelig at du revurderer psykologtilbudet selv om du føler deg sterk nå, for en smell kan komme om 1 uke, 1 mnd eller faktisk om flere år. Tro meg det kommer, men ved å bearbeide det med en profesjonell med en gang så kan du unngå utrolig mye tungt i fremtiden 🙂
      Lykke til!

    28. Jeg kan på en måte skjønne at folk reagerer etter sendingen på tv i går. Men det folk ikke tenker på er at de klipper veldig mye, og det virker som at Unge mødre prøver å få frem kun det overfladiske når det gjelder Rannveig. Jeg er sikker på at det er mange andre klipp hvor hun er mye med sønnen sin også, bare at vi ikke ser det. Man må jo tenke på at de filmer en hel dag, og kun 5-10 minutter blir vist på tv. Og det er jo egentlig ikke noe galt i å ville ta vare på seg selv etter en fødsel? Jeg ville heller ikke latt meg selv forfalle og legge på meg flere kilo som er vanskelig å ta av igjen. Hvis det er det som gjør deg glad, så har vel ingen andre noe de skulle sagt.
      Jeg synes også det er helt sykt at folk skal begynne å snakke om barnevernet og kommentere dritt om det. Den saken er jo helt privat, og ingen har noe de skulle sagt når det gjelder det. Og hvis det hadde vært sånn at det var problemer, hadde Nathaniel vært fratatt Rannveig for lenge siden. Slutt å vær så dømmende og se på deg selv først, fordi du som sitter bak tastaturet er faen meg mye feigere enn Rannveig som står frem i offentligheten og takler all den dritten her.

    29. Helt enig med Mathilde, og det du kaller “pr” har ingenting med PR å gjøre i det hele tatt, jeg tror du har misforstått definisjonen på PR totalt dessverre. Oppmerksomhet er en helt annen ting, og negativ oppmerksomhet er aldri bra 🙂

    30. du er sterk og jeg digger deg ;D stå på med blogginga å alt dritte du kommer til å få slenkt på deg, det er bare kult så mange missunner deg ;))

    31. Jeg er under utdanning barnevers pedagog, og jeg kan med handa på hjerte si at det livet hun lever, er ikke rett for et lite barn. Det tar tid å ta et barn fra sin mor, det er en lang prosess med rettsmøter osv. Barnet blir kun tatt fra mor umiddelbart om set er livsfarlig for barn å bo sammen med mor. Vil tro barnevernet i Alta vil gi henne hjelpetiltak først og frems, så får det gå som det går derretter. Så for alt dere vet, så er hun allerede under prosessen å miste barnet sitt. Jeg reagerte veldig på episoden som ble sendt , ikke pga sminke og solarium, men for hele jenta gløder umodenhet. Umodenhet er en av di største problemene innen omsorgssvikt. Sier ikke du vil miste barnet ditt, men du burde ta litt kritikk til deg. Lykke til !

    32. hei tova.
      Blir så feil av deg å si at det livet hun lever, er ikke rett for et lite barn. du har sett ett klippet snutt av henne på under 10 minutter, fra en 24 timers dag. trur heller du burde gå ut av skolen om du skal komme med slike uttalelser! ja hun burde ta til seg kritikk, hun er uerfaren å ung. Men man lærer så lenge man lever, å ungen ser ut til å ha det helt fint.

    33. Det virker som du egentlig bare reklamerer for bloggen din, istede for og snakke om sønnen din som egentlig skal ha litt meire oppmerksomhet enn deg. Men bra at du alikavell ikkje lar folk gå inn på deg. Stå på og vær en god mor!:)

    34. Synst synd på jenta når dere sitter å dømmer hennes rolle som mor! Fy så stygt! Da får dere være med henne en hel dag, og ikke fem minutter på tv! Seriøst, ta dere sammen! Og selvfølgelig tar fem å setter henne i “et dårlig lys”, for å få sertall! rannveig er en tv personlighet man kanskje skrur på tv`n for å se, og som mange av dere gjør ser for å kritisere…. Alle har vært unge, og det er et stort press på utseende. Man skal ikke begynne å se bra ut for man får barn! det er bedre å se bra ut, enn å ah en mor som ser ut fra mars. dere som hater er bare misunnlige, og det er tragisk… Ynkelige mennesker

    35. Stå på, vær deg selv å ikke la hatere bryte deg ned. ALLE som slenger dritt til deg er så sykelig sjalu. Jeg tror du er ei kjempegod mor til lille prinsen din, han ser sunn og fornøyd ut og du gjør en super god jobb 🙂

    36. Hei du nydelige. Jeg ville bare si at jeg har viet et innlegg om deg på bloggen min i dag. Ble voldsomt provosert over alle de stygge kommentarene du har fått, og bestemte meg for at dette emnet fortjener all den oppmerksomhet det kan få. Du er flott. Stå på 🙂

    37. Hei! Vil bare si at jeg synes du er tøff! Stå på og fortsett å være deg selv, og ikke la all dritten gå innpå deg! De som ikke har no fint å si har bare ikke no bedre å finne på:)

    38. Haha… jeg sjønnte det kom til og bli dritt kasting allerede da jeg hørte du skulle være med! sjønner ikke hvorfor folk gidder… lukter sjalusi laang vei… Hvorfor skulle de ellers skrive dritt om deg? du er pen, brun, langt blont hår, tynn, fin dialekt ! Greit at du ikke er “moden“ som folk sier. men det er jo nå du skal vokse og lære! sikker på at du er kommet deg laaangt i matlaging foreksempel nå! Og til alle som nevner barnevernet? si meg, vet dere ikke at barnevernet skal hjelpe barn som lever under uheldige forhold? ikke for at mora liker og bruke litt tid på seg selv eller ikke kan og skrelle gulrot.. å si meg, hva me de som jobber? er de også egoister for at de setter bort barna for og tjene penger?? det blir jo litt på samme måte da, spør du meg, rannveig tjener på personen hun er, og det som er så fint at det kan hun faktisk gjøre i motsettning til mange andre:) sikker på at alle de som kommenterer stygge ting er sjø stygge ! æsj, blir kvalm!

    39. Hei 🙂 Flink du er som ikke lar drittslengingen gå inn på deg! Jeg synes som du virket som en grei jente (etter å ha sett episodene på tv i går). Du er ikke lik meg men vi er alle forskjellig, og det er absolutt ingen grunn for å rakke ned på hverdandre for det! You go girl 🙂

    40. Alle drømmer faktisk ikke om likbleika tupper og fake pupper. Det er faktisk UT å være blond, bare så det er sagt, så kunne vel alle bleikt håret sitt å kjøpt seg kropp om di ville? Men andre er naturlig vel porsjonert på akkurat det tema der. Ikke alle drømmer om å være en blond bimbo, det er image ,å det faller overhodet ikke i smak hos alle. Så sykt at så mange mener di som kommenterer negativt er sjalu på utseende hennes, selvom mange ikke nevner utseende hennes engang. Kan man ikke synes en person bør skjemmes over hvordan en oppfører seg uten å måtte høre man er SJALU på hvordan vedkommende ser ut? Hun er ikke naturlig pen, verken i håret, kroppen (puppene, leppene). Det er ikke noe jeg ligger å vrir meg i senga for akkurat. Fjortisser

    41. Det sier litt om hvor godt det er klippet i opptakene når FEM føler på ansvaret for Rannveig sin psykiske helse etter så mye dritt etter to episoder.. Når ble det greit å angripe, mobbe personer slik? Skjerp dere, vi snakker provosering, oppmerksomhet og å tjene på nettopp det. Tror Rannveig er klar over konsekvenser av både innlegg og tv-serie. Stå på!

    42. Åherregud, kan ikke hun bare være fornøyd med kroppen hennes? Uten om at du skal begynne å snakke om fake ting og hvordan hun ser ut og sånn. Jeg tror hun vett at alle er forskjellige så jeg tror ikke du trenger å skrive at alle drømmer faktisk ikke om likebleike tupper og fake pupper, er du 2 år eller?

    43. Tar opp utseende hennes fordi vær eneste negative kommentar ansees å være av sjalusi, det er helt feil. Hun er jo korka, hun framstilles iallefall sånn, å det har ingenting med sjalusi av hennes ytre å gjøre.

    44. utsette sønnen sin og seg selv? vi er alle forskjellige! om hun liker seg selv slik, la henne da være! man ser tydelig en mor som elsker barnet sitt og seg selv, man kan ikke få det bedre enn det.. veien til lykke er og elske seg selv! det er jo ikke rannveig som utsetter han for slikt, det er jo dere! og du som sier at hun ikke er naturlig pen? seriøst? hadde hun hatt sin egen farge på håret, ikke tatt sol og silikon hadde hun vært like pen… det kan man lett se om man ikke er trang synt… grunnen til at alle sier folk som skriver negative ting er sjalu er av EN enkel grunn: hadde hun hatt mørkt hår ville folk reagert anderledes!

    45. Tuva, Jeg er selv barnevernspedagog, og jeg skjønner ikke hvordan du kan komme med slike uttalelser?
      Du har sett UM og Ravnnveig maks 10minutt, også kommer du med dette? Skjønner ikke jeg… Umoden kan du være om du er 16 år eller 30 år. Jeg er rimelig sikker på at Rannveig sørger for at sønnen får dekt primærbehovene på en alldeles god måte. Så hvilket grunnlag har du å si at hun oser av umodenhet? Kjenner jeg blir veldig provosert av slike uttalelser! Å du har rett i at det er en lang prosess om b.vernet skal ta omsorgen for et barn, men hvor hører det hjemme i denne settingen?

    46. Du er sikkert en kjempe god mor og all ære til deg og jobben du gjør som alenemor. Det eneste jeg stiller meg kritisk til er at du sier all PR er god PR.. Hvorfor vil du ikke heller framstå som ei jente på 20 år som gjør en sinnsykt god jobb som alenemor istedet for å framstå litt “dum”?
      Det må være flott og kunne framstå som ei på 20 år, med bein i nesa som legger ned en jobb og forsørger sønnen sin på egen hånd. Istede kommer alt det litt i skyggen og den siden som kommer fram framstår bare litt fjærn!

    47. Skjønner ikke hvorfor folk skal rakke ned på Rannveig, Jeg har selv følt bloggen før hun fikk Nathaniel, og jeg har selv reagert på noen innlegg. Jeg syntes det er kjempe kjekt å se henne på tv, i og med jeg ville gjerne se hva hun gjør i hverdagen sin, som man ikke får sett på bloggen, men for eksempel igår, der viste de kanskje ting folk reagerte litt på MEN nå må dere tenke litt, vi kan ikke dømme Rannveig pga hun tar sol og er fornøyd med seg selv, hun koser og leker nok mye med sønnen sin, og det er jo ikke utrolig spennende og se hun bare sitte der med han hele tiden eller noe sånt, jeg gleda meg hver gang Rannveig kom på tv, for de andre som var med satt jo bare der og koset med barnet sitt, noe hvertfall jeg syntes er kjedelig!
      Greit Rannveig liker oppmerksomhet, og det kan se ut som hun prioriterer seg selv før sønnen sin , men masse blir klipt fra tv, og hun er trossalt en alenemor som må takle at folk rakker det på henne. Hun burde være stolt av seg selv at hun klarer og få alt denne kritikken, jeg hadde ikke klart dette. STÅ PÅ RANNVEIG, DIGGER DEG! alt støtte til deg 🙂

    48. FEM oppfordrer jo til at du skal bli hetset, når de framstiller deg på denne måten. Hadde de virkelig trengt å vise det klippet av deg der du viser at du ikke kan lage mat/skrelle gullerot? Tillegg til at de bare “måtte”ha med de 2 gangene moren din sa at du bare spiste pizza.. Hva om de kunne ha skippet det og heller hatt med de gode sidene dine? Synes det er dårlig gjort av FEM å fremstille en ung og flott mor som deg på en slik måte som dem har gjort. Men siden de har tilbudt deg psykolog nå i etterkant så er det vell greit (?) dagens tv-program altså!!!!!!

    49. Hei, pene Rannveig! Ville bare si at du er veldig flink!! Ikke bry deg om hva andre sier.. Det viktigste er at du har det bra med deg selv! Så stå på videre, og nyt tiden med sønnen din 🙂
      Vennlig klem fra ei som er en ung mamma selv 🙂

    50. Til Tova:
      Jeg ferdig utdannet barnevernspedagog, og synes de påstandene du kommer med er helt usaklige. Hvordan kan du egentlig si at livet hun lever ikke er rett for et lite barn? Jeg kan si meg enig i at hun fremstår som litt “dum” eller tett, men hun mangler nå ingen omsorgssevner. Det at du bruker Unge mødre som argument er jo helt blåst, for hvor mye fikk du egentlig sett av dagen? 5 minutter maks. Jeg er sikker på at det var mange andre scener hvor hun brukte tiden med Nathaniel, og ikke snakket om sminke. Er også enig i at hun er umoden, men hun er fortsatt ung og skal lære mye. Hun tar jo også ansvar og flytter for seg selv og hjelper til hjemme.
      Jeg tror ikke på at du er under utdanning for barnevernspedagog, for jeg håper virkelig at det er andre folk med bedre verdier som tar en såpass viktig utdanning. Du er et godt eksempel på en som ikke passer inn og sørger for rot i systemet. Det med barnevernet kan ikke vi vite noenting om, men jeg er ganske sikker på at de ikke tar fra Rannveig sønnen sin.

    51. Du e ikke sterk, du e ikke midtpunktet i noe som helst. Men ja du er god underholdning!!! Bra mange som satt å rista på hodet når du kom på tv. Herregud kor glad æ e at æ e gutt, å har ei normal jenta! Den provoseringa funke heller ikke, du kan si hva du vil, men du vet innerst inne at TV crewet tjente på din lave iq 🙂
      Forresten hva faen er det som er skjedd med leppa di? Vepse stikk?
      Hva faen skjer med verden???!

    52. Blonde idiot bimboer kommer ingenvei, kropp/sex når bare så langt.
      Til slutt vil du bare ha kommentarer fra folk du provoserer på deg.
      Og når det forsvinner vil du sitte igjen med de få blogg vennene dine å svare deg selv anonymt.
      Men er enig med deg, skjønner ikke at folk gidder å angripe deg, du er ikke smart nok til å se det før det er forseint og det er kanskje en bra ting 🙂

    53. du overraska mæ på tv, du virka mye smartere enn du ser ut som. glede mæ til å følge med videre 🙂

    54. Du bare eeeelsker å være i sentrum av oppmerksomhet på godt og vondt.
      HERREGUUUD, jeg har ikke ord for hvor oppgitt jeg blir. Tror kanskje du burde ta imot det psykologtibudet, slik at den personen får skrudd inn litt nye verdisyn i den lille hjernen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg